het lastig hoor zeker met die kleintjes maar hij gaat er wel aan wennen maar als ze dan zo overstuur zijn is het extra lastig maar kinderen schakelen ook weer snel om ene moment zijn ze zwaar verdrietig en zit jij in zak en as terwijl ze allang al weer vrolijk aan het spelen zijn
sentido paardje was dus niet direct een nee hoe is het nu met je gevoel erover
ik schrik ook van de prijzen hier liggen ze toch wel iets lager rond de 100€ tuurlijk heb je ook stallen wat all inclusief is dan hoef je dus alleen nog maar op je paard te stappen als je wil rijden maar meer ook niet
daar betaal je dan wel 350 euro voor maar dat is echt all inclusief komt niks meer bij
en geen band met je paard krijg je er voor dat bedrag ook nog bij

ik pacht land ik moet dus alles doen betaal nu 100 maar krijg per 1 nov het dubbele hoeveelheid land erbij dan ga ik 175 betalen wij hebben 2 paarden en een shet dat is veel goedkoper dan dat ik bij iemand sta
ik kan alles kwijt mijn kar en al mijn spullen en ik heb een rijbak
dan heb ik alle vrijheid en heb niemand die zich met mijn paarden bemoeid of aan mijn spullen zit ik vind het heerlijk
hier is ed onderweg hij zit nu in het vliegtuig vanaf norwich
gisteren om 13:00 vertrokken met de boot naar gratyarmouth gisteravond om 10 uur kwamen ze daar aan
toen moesten ze op de boot slapen omdat alle vliegvelden al dicht zijn
vanmorgen om 6 uur in de taxi richting norwich en daar was er mist dus ze moesten wachten maar achteraf viel dat mee dus ze zijn nu met het vliegtuig onderweg naar schiphol-oost dan met de trein naar huis dus hij is denk dat hij bootje half 2 terug is wat een gedoe zeg ik hoop dat ze inzien dat dit zo niet werkt
verder ben ik aan het trainen met hardlopen van het weekend de colorrun in utrecht gelopen 2X gelopen het was echt top echt beregezellig