Ik ben zelf weer (tijdelijk) uit de groepsapp gestapt omdat ik gewoon te druk ben met mijn studie op het moment en het dan allemaal niet kan bijhouden (en ik er niet tegen kan als er zo'n rood meldingen stipje staat bij whatsapp
) dus ik heb op het moment ook gewoon dit topic nog. Plus in een groepsapp gaat het natuurlijk over vanalles en nogwat en aangezien dit geen HK topic is zullen we het toch over onze militaire partners moeten hebben. De groepsapp is dan wel weer fijn om wat persoonlijkere dingen te delen die je liever niet openbaar op internet zet.Hier nieuws gehad dat mijn vriend met 99% zekerheid wel naar Mali zal moeten op uitzending, toch spannend 'onze' eerste uitzending. Heb gezegd ik vind alles goed maar dan wil ik wel een fatsoenlijk alarmsysteem ofzo thuis, ben echt een schijtlijster haha. Al is het natuurlijk eerst maar afwachten of de missie überhaupt wel wordt verlengd, 9 juni nemen ze een beslissing dacht ik uit m'n hoofd, ben benieuwd.
ben nog niet helemaal klaar om mee te kletsen ivm meelezers en omdat alles vrij snel gegaan is.

Echt geweldige motivatie voor een functie ook haha. Maar het lijkt me behoorlijk heftig als je niet weet waar je partner is en hoelang hij weg is inderdaad, wat een stress moet dat opleveren aan beide fronten zeg!