Het klopt precies En mijn lievelingsgetal is altijd al 7 geweest. Wow
De Gevoelsmatige Analyticus Richt je blik naar binnen en zoek naar waarheid: datgene wat resoneert met je gevoel. Vergaar kennis en wijsheid en bevrijd jezelf van de angst voor eenzaamheid. Zo ontdek je jezelf en je innerlijke leidraad waarmee je vrede en geestelijke kracht zult ervaren. Je traint deze kracht door wezenlijk na te denken, met aandacht te kijken en de materiële wereld in het juiste perspectief te zien. Wat je geloofsovertuiging ook is, dit is een spirituele weg. Je kunt dit natuurlijk ook doen voor je vrienden, familie en collega's! Vaak erg verhelderend. In de volgende column gaan we verder met dit levensgetal. Het slimme ritme -leven met kennis van de universele wetmatigheden- heeft namelijk alles met dit levensgetal te maken!
Lijkt mij wel ja. De mijne is 4. Kan me wel aardig in de text vinden. Terwijl ik echt niks met nr. 4 heb. 3 is altijd mijn favo getal.
haflover3
Geplaatst: 09-05-14 17:37
Mijnend is 1 ik ben een pionier klopt wel!
haflover3
Geplaatst: 09-05-14 17:37
Darkness85 schreef:
Lijkt mij wel ja. De mijne is 4. Kan me wel aardig in de text vinden. Terwijl ik echt niks met nr. 4 heb. 3 is altijd mijn favo getal.
Mijn favo getal is ook 3
Vero
Geplaatst: 09-05-14 17:38
Hoi Ik zie stip achtige dingen Ene zegt dat het geesten zijn andere energiebolletjes. Maar wat zijn die bolletjes? Ze zijn bij mij niet te zien op de foto