Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekj_Jente schreef:Ik heb een vraagje!
Ik heb gisteren een soort zandkleur/beige broek gekocht en een leger groen kleur.
Wat kan ik hierop allemaal dragen, ik kom niet verder dan een top met een zwart jasje.. hihi
het gaat om deze broeken:
http://www.coolcat.nl/nl/dameskleding/broeken-en-jeans-2e-halve-prijs/broek-met-zakdetail?___SID=U
En de groene kleur hiervan...
Bedankt alvast!
Drunksheep schreef:Ze heeft me ook het geld terugbetaald, maar daarmee had ik helaas de blouse niet terug
Deze Nikes zijn onderweg naar mij, weet dat de meeste mensen ze spuuglelijk vinden, maar sneakerliefhebbers kunnen ze wel waarderen haha
[ Afbeelding ]
__Rianne schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.![]()
Vriendin had laatst hele leuke, korte zwarte enkelllaarsjes van de van haren met studs achterop. Kan ze op de site niet vinden en bij ons in de stad bij de van haren ook niet. Weet iemand misschien welke ik bedoel? Of weet iemand een schoen die er op lijkt? Waren gewoon platte schoenen dus zonder hak met een ritsje aan de binnenkant.
Detroit schreef:__Rianne schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.![]()
Vriendin had laatst hele leuke, korte zwarte enkelllaarsjes van de van haren met studs achterop. Kan ze op de site niet vinden en bij ons in de stad bij de van haren ook niet. Weet iemand misschien welke ik bedoel? Of weet iemand een schoen die er op lijkt? Waren gewoon platte schoenen dus zonder hak met een ritsje aan de binnenkant.
Bedoel je niet deze? http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen
Marijkjuh schreef:Ik kom ook even binnen vallen met een vraag. Vandaag heb ik bij de Topshop echt het aller snoezigste jurkje ever gepast, mooi stof, niet te kort. Maar helaas zat dit exemplaar in de ene maat te strak bij mijn schouders en in een andere maat zag het er gewoon niet zo mooi uit. Iemand enig idee waar ik nog meer zo'n soort jurkje kan kopen?
http://eu.topshop.com/en/tseu/product/c ... i=1&ps=200
__Rianne schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.![]()
_vivi_ schreef:]Drunksheep, ik vind deze Nikes wel mooi qua stof en kleur maar dit model en de andere collectie ervan die er veel van weg heeft is weer zo'n overgehyped ding geworden. Net als de New Balance schoenen en Timberlands. De Vans zijn de prullenbak in en de Nike/NB gymp komt er voor in de plek, net als bij de Uggs die zijn vervangen voor de Timberlands
Een vriendin van mijn zusje heeft van het zelfde soort model deze:
Vind die dan wel weer mooier omdat het een apart materiaal heeft en ik het tof vind dat het logo alleen te zien is in reflectie van licht door de glanslaag.
[ Afbeelding ]