Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lizzyy schreef:ik heb uiteindelijk toch wel wat gekocht
is toch wel erg leuk![]()
een kaart
en een kookboek![]()
vriend heeft een huis gekocht en zegt altijd tegen mij dat ik mag koken voor hem. Andersom zeg ik dat ook tegen hem. In maart ben ik jarig en heb ik het idee dat hij mij een kookboek gaat geven, dus wil ik hem graag voor zijn![]()
verder gaan we vanavond lekker uit eten
.
.
Andersom vond hij mijn ecard gelukkig ook erg lief
Ess_Ramona schreef:Aranel schreef:Pff vriend is pas over 3 kwartier thuis... Aantal kortaf berichtjes gekregen over dat hij nu in de auto ziten that's it. Vrees dat ik een cadeautje kan vergeten
Same here.
De mijne is zo romantisch als een goudvis.
friesam schreef:Ik heb een sms gekregen met een roosje erin en klinkt makkelijk maar normaal lukt een smiley nog niet dus ik voel me vereerd en weet dat hij er lang mee bezig is geweest
! Ze hebben vandaag geen post gehad, heel raar en jammer !
Vanmorgen (vriend moest werken, ik ben thuis) had ik ook op tafel al een briefje gevonden. Net al lekker gegeten en de cava staat klaar voor vanavond
xZiva_ schreef:friesam schreef:Ik heb een sms gekregen met een roosje erin en klinkt makkelijk maar normaal lukt een smiley nog niet dus ik voel me vereerd en weet dat hij er lang mee bezig is geweest
die dingen kun je toch gewoon overal vandaan kopiëren en plakken? Maar mocht ie het zelf gedaan hebben is het wel lief!