Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iselda schreef:sannedeedee1 schreef:Ik denk het ook, misschien word hij morgen wel hier geboren
Ik heb nog 2 dagen en dan mag ik pas de pil weer slikken
Oeh, wel vertellen he!
Ik nog 8 dagen de pil geloof ik, gelukkig .....
_Alarm_wlkp schreef:Haha geweldig topic, andere was ook al zo lachen
Mijn nicht is vertegenwoordigsters bij dokter, nou die krijgt ook de raarste verhalen gehoord
Ook orginele namen dat jullie hebben verzonnen xD
noorhermans1 schreef:HAHAHAHHAA ik heb echt plat gelegn want jullie gingen heel snel!
Ik had het ook met bio over voortplanting en er was een vraag op het pw: noem een voorbehoeds middel. Ik had eigenlijk komkommer op moeten schrijven
noorhermans1 schreef:HAHAHAHHAA ik heb echt plat gelegn want jullie gingen heel snel!
Ik had het ook met bio over voortplanting en er was een vraag op het pw: noem een voorbehoeds middel. Ik had eigenlijk komkommer op moeten schrijven
_Alarm_wlkp schreef:Haha geweldig topic, andere was ook al zo lachen
Mijn nicht is vertegenwoordigsters bij dokter, nou die krijgt ook de raarste verhalen gehoord
Ook orginele namen dat jullie hebben verzonnen xD
xLisaMaxime schreef:noorhermans1 schreef:HAHAHAHHAA ik heb echt plat gelegn want jullie gingen heel snel!
Als wij die vraag krijgen ooit zal ik dat doen! Ben benieuwd wat ze erbij zal schrijven