Urielle schreef:Daarom is het ook gangbaar om bij bruiloftsmaaltijden een heel ruim assortiment aan te bieden, dat er voor iedereen iets is. Dus EN frietjes EN aardappeltjes EN rijst bijvoorbeeld, wil je dan niet dat je kinderen frietjes eten dan heb je een uitwijkmogelijkheid. Lust je geen vis dan is er vlees of vegetarisch. Hou je niet van ijs dan is er pudding, gebak, mousse, bavarois oid,..
Vind ik ook, en dan heb je er zelf in ieder geval genoeg aan gedaan om het voor iedereen goed te krijgen!

) is voor mij geen reden om dan te zeggen 'nou vleeseters, lekker puh. Ik niet, jullie niet.'
tja. Maar zelfs mijn vader is ondertussen fan van het vegetarische spul van de Ap (voor 1-2x per week), dus ik hou de moed erin
En nee, als er geen vegetarische maaltijd is dan ga ik niet ineens vlees eten. Tijdje terug per ongeluk gedaan en de dag erna was ik aan de sch**t dus nee, liever niet
Waarom wil je per sé vlees eten dan? Wil je niet gewoon iets lekkers eten? Als het lekker is, wat maakt het dan uit of er vlees in zit of niet?