Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nerina_97 schreef:(ik heb een vriend, maar ik vind het toch wel leuk om te reageren)
Een kleinere vriend dan dat ik ben, wordt lastig, die moet dan onder de 1.47. xD
Lengte voor mij maakt echt niet uit! Het enige is wel dat er dan overal trapjes en krukjes in huis moeten staan omdat hij er dan ook niet bij kan.
Janine1990 schreef:nerina_97 schreef:(ik heb een vriend, maar ik vind het toch wel leuk om te reageren)
Een kleinere vriend dan dat ik ben, wordt lastig, die moet dan onder de 1.47. xD
Lengte voor mij maakt echt niet uit! Het enige is wel dat er dan overal trapjes en krukjes in huis moeten staan omdat hij er dan ook niet bij kan.
Je kan je huis er ook gewoon op aanpassen![]()
Wij zijn thuis allemaal erg groot, daarom hebben we een iets hoger aanrecht dan normaal. Maar ik heb ook een tante van 1.50m ofzo. Heeeul klein in ieder geval. Die dan met moeite bij de kraan kan
Sees schreef:Als ik het me goed herinner van de geschiedenislessen waren dit grote vrouwen dus de opmerking aan Glennfidditch was dubbelzinnig.
GlenFiddich schreef:Glenfiddich, jij mag Fid zeggen. Ik had vandaag een gesprek met een vrouw die in de bedrijfshiërarchie hoger staat dan ik, maar uiteindelijk bijna een halve meter kleiner is. Toch een beetje awkward als je samen documenten moet overlopen.
.
.
Om van het hogere management nog maar niet te spreken. Tsja.... 

Konstantine schreef:Dat beeld heb ik ook altijd van hoge piefen, kleine dikke mannetjes met een lange slanke assistente.
Zoiets:
[ Afbeelding ]
.
. Ik ben over het algemeen vrij zelfverzekerd en wordt vaak als het zonnetje in huis beschreven, toch wil ik graag een partner waar ik het óók van zijn uiterlijk warm van krijg
. Wranglerbutt schreef:Hoe beter je zelf in je vel zit, hoe minder belangrijk het uiterlijk van je partner is, is mijn ervaring

)

Hoewel.... bij sommigen blijft het een leven lang vrij ondiep
Wranglerbutt schreef:Waar zeg ik dat het zo is??? Ik zeg toch: "Is mijn ervaring" oftewel: mijn mening![]()
Ik ben 1.66 m en jij? En hoe oud?

Apart... Wranglerbutt schreef:Ik ben me er niet van bewust dat ik iemands gevoelens bagatelliseer
Jij voelt je kennelijk aangevallen door mijn meningApart...