Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
zap schreef:Ah vandaar loulou, dat scheelt een hoop.
Iemand ervaring met PMA? Daar kreeg ik een folder van in de bus. Gedoe met terugvragen van bonussen, maar als je daar op let, lijkt het wel een voordelige verzekering. En je hebt vrije zorgkeus.
Mootje schreef:Ik heb vandaag ook uitgezocht of overstappen voor mij lonend zou zijn.
Ik ben totaal niet geinteresseerd in de dekking van therapieen etc., maar wel in die van werelddekking en 100% marktconforme vergoeding in het buitenland.
Reden hiervoor is mijn werk en mijn vakanties naar niet-standaard vakantielanden.
Ik zit nu via mijn werk bij Avero voor straks 111 euro per maand. Overstappen naar een andere verzekering is om het even, dus ik blijf waar ik zit.
Wel heb ik dit jaar voor het eerst geen tandartsverzekering, omdat ik nooit iets had, maar heb nu net een wortelkanaalbehandeling van 3 zittingen achter de rug. Ik vrees de rekening
zap schreef:Ik begrijp je niet?
Controle is gewoon 100 procent en de overige veelvoorkomende behandelingen (vullen, verdoving, röntgen, wortelkanaal) is gewoon 80 procent. Vind jij dat weinig?