Roulette; Je kunt later altijd nog terug naar Melbourne (met hem)! Nu nog een paar weken genieten van de stad en daarna genieten van je vriend.
Jackie; ik ga minder vaak naar m'n vriend dan hij bij mij komt. Hij heeft een auto, dus is al niet gebonden aan bepaalde treintijden. Ook krijgt hij diesel van z'n vader (scheelt bakken vol geld). En ik heb katten die ik niet elke week alleen ga laten. Maar heb inmiddels een leuke oppas gevonden voor m'n belhamels, dus kan nu vaker en langer zijn kant op. Dat met een daluren-kaart voor de trein maakt dat ik misschien €30 uitgeef voor een retourtje vriendje
Moet er niet aan denken €750 te betalen voor elke keer dat ik 'm wil zien
M'n zusje was gisteren jarig, dus heb m'n vriend om echte Belgische pralines van uitstekende kwaliteit gestuurd
Hij moet de beste uit de streek meenemen en geen supermarkt-prul, haha.Morgenn
Eerst samen door Nijmegen struinen (en ergens lunchen) en dan wordt hij in het diepe gegooid
Hij wilde ook perse samen uit eten zondag (want familie-gebeuren duurt maar tot half 3 die dag), dus hij heeft ergens gereserveerd. *zucht* Wat is hij toch geweldig 
Dromenlies: haha, die ga ik zo maar opzetten, terwijl ik m'n spullen ga pakken
Easyjet vliegt toch vast wel een stuk goedkoper dan dat?

Na een uur (want moest wachten op de cake) vol kletspraatjes (over dingen die ik niet wilde weten), nam hij me mee naar m'n vriend z'n oma. Had z'n vader bedacht dat ik zijn vriendin was (ipv van m'n vriend). Op zich wel grappig, die oma de gek aansteken. Na een tijdje kwam ook m'n vriend z'n moeder + 3 kinderen langs (had ik ook nog nooit gezien) Zat ik daar op de bank opgeprikt bij mensen die ik niet kende
''