Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:21

bo0tjeee schreef:
God wat een dingen.
Mijn gênantste moment tot nu toe. Erover hebben wanneer we jarig zijn, waarop ik vervolgens de verkeerde datum van zijn verjaardag zeg. Ik kon wel door de grond zakken.
Hij is dus 12 oktober jarig en ik flapte de 14e eruit. Vreselijk!

Mijn vriend vergist zich na 3 jaar nog steeds _O- Die denkt dat ik telkens de 15e jarig ben ipv de 13e :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:25

Ergste was dat we dat gesprek dus hadden waar mijn ouders bij zaten _O- Heb er maar snel overheen geluld.
Kreeg nog een opmerking, geeft niet dat je het niet weet schat, ik ook niet, maar ik zeg tenminste geen verkeerde datum.
En bedankt schat :')

Scheelt misschien dat we nu pas ongeveer sinds november eigenlijk iets hebben, maar ken 'm vanaf juni. Vond het vrij gênant.

Sokje_6

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:28

Wat een geweldig topic _O-

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:43

Haha staan leuke dingen tussen :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:51

Oke ik had er laatst nog een :')
Ik zat op de bank te zoenen met vriendlief. En ineens voel ik wat nattigheid aan mijn neus en ik dacht: ik heb toch niet zo'n snotneus he? Dus ik kijk heeft vriendlief een bloedneus en die was al lekker uitgesmeerd :') :o

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:43

renskep schreef:
Oke ik had er laatst nog een :')
Ik zat op de bank te zoenen met vriendlief. En ineens voel ik wat nattigheid aan mijn neus en ik dacht: ik heb toch niet zo'n snotneus he? Dus ik kijk heeft vriendlief een bloedneus en die was al lekker uitgesmeerd :') :o

:') awkward

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 17:46

Jolliegirl schreef:
Daantje heeft heel wijzelijk dr boktnaam veranderd...ze kan beter de berichten laten weghalen gok ik maar zo...

Jammer dat je er nog steeds over door gaat. Laat het meisje lekker met rust, ze weet dat het tmi was, klaar.
Ontopic.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 02:26

Je? Nogsteeds? :')

Sorry hoor..maar geloof niet dat ik degene ben die er steeds over doorgaat ;)

Ik geef de tip het bericht te laten verwijderen..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 02:30

Borisje schreef:
Geniaal topic :')

Ik heb net 2,5 maand een vriend weer. Mekaar ontmoet in Spanje op vakantie, daar al het een en ander gedaan, tsjah, wij zijn ook niet heilig.
Maar we gingen ook elke nacht uit, niet goed voor je slaap omdat je om 7 uur 's ochtends je tent weer uitgebrand werd door de zon. Op de 6e nacht belandde ik dus met vriendje na het uitgaan op een afgelegen stukje strand, maar ik was zó ontzettend moe van alle slapeloze nachten, en de adrenaline hield me nog overeind.

Dit resulteerde erin dat ik bijna de gehele 'daad' gehallucineerd heb _O- Ik heb allerlei rare dingen uitgekraamd ('groooooote spiieer!') ('we moeten van de snelweg af gauw!') ('ik heb dorst, ik zie een oase en een palmboom!'). Vriendje heeft het dan ook opgegeven en stuk van het lachen mij in een tent gelegd en is erbij gaan slapen. :') Nu hebben we er nog lachbuien om, ik herinner me namelijk alles nog. :Y)

Verder met mijn ex ook genoeg genante momentjes, ik ga ze weer even bovenhalen!

Muhahaha _O-

Vertel, wat voor een pil heb jij genomen? :')

Ik vind dit nog grappig, maar voor de rest vind ik het allemaal wel expliciet omschreven hier zo.
Blijkbaar is schaamteloos zijn op internet prima.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 16:09

T blijft een geniaal topic dit, net weer terug zitten lezen en man oh man...
Dat fluoriserende condoon... Denk dat ik erin zou blijven _O- _O- _O-.

Ik bedacht me er ook eentje maar ga ik niet op internet zetten :').
Wel érrug leuk om te lezen dat ik niet de enige kluns ben _O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 18:36

Stuur je t wel over pb? :+

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 19:16

Je maakt mij toch ook wel nieuwschierig :+

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 19:18

lief omhoog willen kijken na een zoen, zit zn neus in de weg.. :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 19:23

Gisteren gezellig gaan eten bij z'n grootouders. Daarna van de trap gedonderd met als resultaat een gekneusde enkel _O- only me....

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:46

Hier nog 1 , super leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan, staan we te zoenen word er zo een glas bier over ons heen gegooid, resultaat hij bijt op mijn lip (bloedden als een gek) en we stinken beide naar bier....

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:48

Leetje1996 schreef:
Hier nog 1 , super leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan, staan we te zoenen word er zo een glas bier over ons heen gegooid, resultaat hij bijt op mijn lip (bloedden als een gek) en we stinken beide naar bier....

Herkenbaar! Bij mij was het alleen mijn vriend waarmee ik stond te zoenen en een andere jongen die mij leuk vond, kon dat niet zo waarderen. Gelukkig beet mijn vriend niet in mijn lip :')

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:58

Sammylover schreef:
Leetje1996 schreef:

Herkenbaar! Bij mij was het alleen mijn vriend waarmee ik stond te zoenen en een andere jongen die mij leuk vond, kon dat niet zo waarderen. Gelukkig beet mijn vriend niet in mijn lip :')

haha we kunnen er nu wel op lagen maar op dat moment ook echt niet haha !

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 23:45

Leetje1996 schreef:

oeeeh waar was dat haha .. dit was precies bij een vriend van mij gebeurd maandag op dinsdag nacht
:')

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:58

puppy1128 schreef:
Als het iets met een relatie moet zijn zou ik het niet weten, wel dat er bij een gymles opeens een klasgenoot voor me voeten dook en ik daardoor over hem heen moest springen, ik ben al geen springer en knalde net aan niet tegen de muur... :')

Struikelen voor jongens (en meiden) kan ik ook zo goed (ik vergeet nog wel eens me voeten op te tillen :'))

zoiets heb ik ook wel es gehad, aantal keer op een dag tegen dezelfde jongen opgeknalt, en laatst met zelfverdedigingsles een jongen die me moest duwen licht tegen z zaakje aan geslagen, haha konden er wel om lachen gelukkig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:14

_Dominique schreef:
Komt ie hoor:

Afgelopen zaterdag op een hockeyfeest, ik vrolijk aan t zoenen met de jongen die ik ontzettend leuk vind.
En je raad het al, talloze bierdouches, verpest zo het moment :')

Hockeyfeesten zijn sowieso awkward, ik zoende ooit met mijn hockeytrainer(!!!) en zijn hele team stond eromheen én om het nog erger te maken stond de trainer van mijn beste vriendinnetjes er ook nog eens naast. :7 De training daarop was erg eh.. ongemakkelijk. :')

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:43

Rebeccaa schreef:
_Dominique schreef:
Komt ie hoor:

Afgelopen zaterdag op een hockeyfeest, ik vrolijk aan t zoenen met de jongen die ik ontzettend leuk vind.
En je raad het al, talloze bierdouches, verpest zo het moment :')

Hockeyfeesten zijn sowieso awkward, ik zoende ooit met mijn hockeytrainer(!!!) en zijn hele team stond eromheen én om het nog erger te maken stond de trainer van mijn beste vriendinnetjes er ook nog eens naast. :7 De training daarop was erg eh.. ongemakkelijk. :')

Zoo! ja daar heb ik beeld bij! dat lijkt me ook errugg ongemakkelijk!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:47

Ik zoende met mijn enige mannelijke collega en zijn vrienden stonden rond ons ook allerlei nutte bewegingen te maken :+

Of het moment dat je bijna gaat zoenen en steeds dichterbij elkaar komt en toen we er bijna waren bleek dat hij zijn bekertje bier steeds schever hield. Dus dat moment werd ook verbroken door een scheut bier over mijn broek :')

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:03

Mijn ex had een hoogslaper die was vastgemaakt aan de (niet zo stevige) gipsplatenmuur. Zijn buurman had ook een hoogslaper, op precies dezelfde hoogte. Dus als wij 'bezig' waren, dan zwaaide zijn bed ook heen en weer :')
Op een gegeven moment heeft hij ons erop aangesproken en gezegd dat we toch wel even aan hem moesten gaan denken en maar ons ding op de grond moesten gaan doen, omdat hij er anders last van had. := (Niet gedaan overigens, ik ging niet naakt op die koude harde vloer liggen :+)

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:12

Haha YellowGrey :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:34

YellowGray schreef:
Mijn ex had een hoogslaper die was vastgemaakt aan de (niet zo stevige) gipsplatenmuur. Zijn buurman had ook een hoogslaper, op precies dezelfde hoogte. Dus als wij 'bezig' waren, dan zwaaide zijn bed ook heen en weer :')
Op een gegeven moment heeft hij ons erop aangesproken en gezegd dat we toch wel even aan hem moesten gaan denken en maar ons ding op de grond moesten gaan doen, omdat hij er anders last van had. := (Niet gedaan overigens, ik ging niet naakt op die koude harde vloer liggen :+)

_O-