Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
b_o_k_t schreef:Ik had van de week een rokje aan toen ik met de trein ging, maar moest echt keihard hele station over rennen om mn aansluiting te halen! Wat bleek dus (daar kwam ik in de trein achter) de lage rugzak die ik om had had ervoor gezorgd dat mn rokje helemaal omhoog was geschoven!
was dus in mn onderbroek heel het station over gerend. Kwam er achter door de rare blikken die ik in de trein kreeg, snel mn rokje goed gedaan en ben maar een coupé doorgelopen
suikermeisje schreef:Ja ik was ook maar wat blij dat ik een gewone onderbroek aan had en een panty, al kon ik nog steeds wel door de grond zakkenb_o_k_t schreef:Dat heb ik ook een keer gehadIk had van de week een rokje aan toen ik met de trein ging, maar moest echt keihard hele station over rennen om mn aansluiting te halen! Wat bleek dus (daar kwam ik in de trein achter) de lage rugzak die ik om had had ervoor gezorgd dat mn rokje helemaal omhoog was geschoven!
was dus in mn onderbroek heel het station over gerend. Kwam er achter door de rare blikken die ik in de trein kreeg, snel mn rokje goed gedaan en ben maar een coupé doorgelopen
Dunne panty aan, daaronder gelukkig wel een 'gewone onderbroek' en een rokje.. Ik moest hard rennen voor mijn trein en toen liep ik de trein in en voelde ik dat die op mijn rug zat, had ik heel Utrecht CS overgerend in m'n doorschijnende panty
deviltjh schreef:Whahaha die is erg b_o_k_t
Vandaag wou iemand mee met de bus,
netjes gestopt ( ik zat voorin )
Hoeveel kost dat? 4 euro,
Oh dat was toch 2,50? nee meneer, dat is stadstarief.
Mag ik niet gratis mee? Nee meneer, de anderen in de bus hebben ook betaald.
( daar zit ik dan, helemaal alleen in die bus, want die was leeg)
Hoe ver is het van hier naar ***? ongeveer 10 km.
Oke * loopt het pad af richting ***
Hij heeft echt dat pokke eind gelopen
Rianne1994 schreef:elizexbeau schreef:Van de week keek een man naar de borden bij het busstation op station ede-wageningen! Helaas voor hem had hij het afstapje niet gezien
goh ede wageningen, jaa daar gebeuren veel ongelukken, mensen die de hoek om rennen en vol tegen poortje knallen