Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:42

Ik heb dag ooit gehad op Rotterdam CS. Dat ding deed het al eeuwen niet en ik gebruikte hem altijd als gewone trap. Deed 'ie het ineens wel, en hard! Gelukkig ving de conducteur die achter me liep me op. :o

Kirsha

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:00

Was het een leuke conducteur? <<)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:10

Nee, een zwaarlijvige man van middelbare leeftijd. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:03

Jammer, anders had het je nog wat kunnen opleveren :=

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 16:19

Nu in ieder geval een goed stootkussen....

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:05

Heerlijk topic :Y) heb geen genante momenten, maar je komt vaak vreemde mensen tegen :')

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 10:05

Oh oh oh, wat een pracht verhalen weer, vrolijk dr helemaal van op :') _O-

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 10:31

Van de week keek een man naar de borden bij het busstation op station ede-wageningen! Helaas voor hem had hij het afstapje niet gezien :')

b_o_k_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 11:45

Ik had van de week een rokje aan toen ik met de trein ging, maar moest echt keihard hele station over rennen om mn aansluiting te halen! Wat bleek dus (daar kwam ik in de trein achter :+ ) de lage rugzak die ik om had had ervoor gezorgd dat mn rokje helemaal omhoog was geschoven! :oo was dus in mn onderbroek heel het station over gerend. Kwam er achter door de rare blikken die ik in de trein kreeg, snel mn rokje goed gedaan en ben maar een coupé doorgelopen :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 11:55

Whahaha die is erg b_o_k_t :')

Vandaag wou iemand mee met de bus,
netjes gestopt ( ik zat voorin )

Hoeveel kost dat? 4 euro,
Oh dat was toch 2,50? nee meneer, dat is stadstarief.
Mag ik niet gratis mee? Nee meneer, de anderen in de bus hebben ook betaald.
( daar zit ik dan, helemaal alleen in die bus, want die was leeg :+ )

Hoe ver is het van hier naar ***? ongeveer 10 km.
Oke * loopt het pad af richting ***

Hij heeft echt dat pokke eind gelopen :')

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:14

elizexbeau schreef:
Van de week keek een man naar de borden bij het busstation op station ede-wageningen! Helaas voor hem had hij het afstapje niet gezien :')

goh ede wageningen, jaa daar gebeuren veel ongelukken, mensen die de hoek om rennen en vol tegen poortje knallen :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:23

b_o_k_t schreef:
Ik had van de week een rokje aan toen ik met de trein ging, maar moest echt keihard hele station over rennen om mn aansluiting te halen! Wat bleek dus (daar kwam ik in de trein achter :+ ) de lage rugzak die ik om had had ervoor gezorgd dat mn rokje helemaal omhoog was geschoven! :oo was dus in mn onderbroek heel het station over gerend. Kwam er achter door de rare blikken die ik in de trein kreeg, snel mn rokje goed gedaan en ben maar een coupé doorgelopen :')

Dat heb ik ook een keer gehad :oo

Dunne panty aan, daaronder gelukkig wel een 'gewone onderbroek' en een rokje.. Ik moest hard rennen voor mijn trein en toen liep ik de trein in en voelde ik dat die op mijn rug zat, had ik heel Utrecht CS overgerend in m'n doorschijnende panty -O-

b_o_k_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:25

suikermeisje schreef:
b_o_k_t schreef:
Dat heb ik ook een keer gehad :oo

Dunne panty aan, daaronder gelukkig wel een 'gewone onderbroek' en een rokje.. Ik moest hard rennen voor mijn trein en toen liep ik de trein in en voelde ik dat die op mijn rug zat, had ik heel Utrecht CS overgerend in m'n doorschijnende panty -O-
Ja ik was ook maar wat blij dat ik een gewone onderbroek aan had en een panty, al kon ik nog steeds wel door de grond zakken :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:28

deviltjh schreef:
Whahaha die is erg b_o_k_t :')

Vandaag wou iemand mee met de bus,
netjes gestopt ( ik zat voorin )

Hoeveel kost dat? 4 euro,
Oh dat was toch 2,50? nee meneer, dat is stadstarief.
Mag ik niet gratis mee? Nee meneer, de anderen in de bus hebben ook betaald.
( daar zit ik dan, helemaal alleen in die bus, want die was leeg :+ )

Hoe ver is het van hier naar ***? ongeveer 10 km.
Oke * loopt het pad af richting ***

Hij heeft echt dat pokke eind gelopen :')

Ah wat sneu :(:) Had je geen 1,50 voor hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:29

Wou die niet betalen, deviltjh, of had die geen geld?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:31

Ik heb nooit geld bij me, aangezien ik gratis reis
( wat de opmerking van de chauffeur des te erger maakte :+ )

Maar ik vond hem nou niet een bepaald guur mannetje :o

Hij wou niets betalen, zelfs niet de 2,50 die hij had,
Want hij wou eerst 2,50 betalen toen hij het niet wist,
en daarna vroeg hij of hij niet gratis kon reizen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 13:22

Ik kwam met de trein uit Breda en moest naar Schiedam. Dan kan je op Rotterdam Centraal mooi overstappen vanuit de Fyra naar de sprinter. Had tijd zat dus besloot nog even langs de Starbucks te gaan voor twee bekers koffie en wat lekkers, want ik zou op Schiedam opgehaald worden. Duurde eeeeeindeloos dus vervolgens sprint naar de andere trein die nét voor mijn neus weggegaan bleek te zijn.
Andere route gezocht en in een intercity gestapt. Ik zat in zo'n vierzitje in een instaphalletje en ik moest wat uit mijn tas pakken. Ene beker koffie tussen mijn knieën... Gaat die trein ineens door een wissel heen. Omdat ik bijna omviel klemde ik mijn knieën tegen elkaar.... Beker koffie explodeerde, en hij was nog helemaal vol! :oo

De cappuccino stroomde door het halletje heen. :o

Het ergste was nog... ik zat naast de wc, dus toen we bijna bij het station waren kwamen er mensen aanlopen die verschrikt eerst naar de grond keken en toen naar de wc _O-

Bij Schiedam kwam de conducteur aanlopen en keek met open mond naar de ravage in het halletje "Wat is híer gebeurd?? >;) "

Ik stak schaapachtig mijn overgebleven beker koffie omhoog en piepte "Sorry :o "

Hij heeft me uitgelachen, gemaand dat ik voorzichtig moest zijn met de andere beker koffie en geregeld dat het halletje schoongemaakt werd :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 13:43

Whahahahahahaha

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:38

hahahaha bloopers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:54

Oh help, ik bedenk me er net nog een.

In Zaandam in de volle sprinter stappen 's ochtends vroeg. Rugzak af en tussen mijn voeten en in het vrije hoekje achter/naast de deur. Gingen de deuren dicht, maar daar zitten van die beugels aan. Beugel duwt tegen mijn schouder, ik duw terug ( :o? ) maar uiteraard was de deur sterker en die duwde me zó opzij. Maar ja, tas tussen mijn voeten, dus een stap doen om mezelf op te vangen ging niet echt.

Daar ging ik, tegen mijn buurman, die omviel tegen zijn buurvrouw, die omviel... etc. Domino-effect :o

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:29

Eergisteren nog in de trein. Het was onwijs druk dus ik stond na een gezellig dagje shoppen met mijn beste vriend in zo'n tussenstukje. Helemaal hutje mutje op elkaar. Ik stond ongeveer in het midden met een vrouw achter mij. Terwijl ik sta te kletsen hoor ik haar ineens heel hard niezen, en ik voelde gewoon de lucht tegen mij aan. Dus ik roep heel hard "AAAH" en probeer in een vreemde reflex soort van weg te duiken (smetvrees), waardoor ik ook nog een vouwfiets mee neem in mijn duik.
Die vrouw kreeg een knalrode kop hahaha.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:23

Een actie niet van mij, maar een grappige van mijn vriend.
Hij moest vroeger altijd heel lang in de bus en trein om naar school te gaan. (Hulst-breda en dan naar eindhoven). Dus de meeste mensen sliepen dan in de bus. Zo ook hij. Zat er een meisje naast hem te leren met 1 kant van haar map die op zijn arm lag. Helemaal niet erg dus. Totdat hij opeens die stuiptrek kreeg die je altijd hebt als je bijna slaapt. Gooit zo ineens zn arm omhoog en slaat dus kei hard die map dicht van dat meisje. Zij zich verontschuldigen, hij zich van geen kwaad bewust dus ieder 100 keer sorry gezegd om niks hahah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:11

Oke die laatste paar zijn te mooi. :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 23:36

Rianne1994 schreef:
elizexbeau schreef:

goh ede wageningen, jaa daar gebeuren veel ongelukken, mensen die de hoek om rennen en vol tegen poortje knallen :')

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt en kwam er tot voor kort elke dag :')

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 23:52

Ik heb het een paar keer gezien. Maar was altijd te laat zelf dus jaaa..