Jeetje, nu al? Die van mij heeft nu door hoe je dingen kan skippen.
Olympia
Geplaatst: 01-10-13 19:21
vuurneon schreef:
Hoera, GTA is uitgespeeld rust in de tent haha
Nee hoor, want vanaf vandaag kunnen ze online spelen.
Mijn vriendje heeft hem ook sinds vorige week ergens uitgespeeld, maar vandaag zit hij al praktisch heel de dag GTA te spelen met zijn vrienden..
Nefertarie
Geplaatst: 01-10-13 19:24
Stiekem gemaakt vanachter
Huh?? de controller is leeg *krabt aan zijn hoofd*
Oh, gelukkig, ik kan weer verder!
vuurneon
Geplaatst: 01-10-13 19:25
O shoot, is dat nu al? had gehoopt op nog een week uitstel haha. Nou ja, verklaard waarom hij zei; ik blijf vanavond thuis hoor, voel mij niet zo fit. Uhu
We zouden naar de Ikea gaan.. Maar dat werd een heel snel bezoekje aan de Ikea
Anoniem
Geplaatst: 01-10-13 19:27
Whahahaha Gister had mijn vriend een hele stoere auto, net gepimpt. Ging ie rondscheuren, crashte hij vol op een ander, had ie zn gordel niet om en toen viel hij te pletter, dood. Was ie zn blitse auto kwijt...
LynnDenise
Geplaatst: 02-10-13 19:19
Even serieus Weet iemand hoe je van de metro af kan komen?
Edit; even wat uitleg, het is een *piep,piep,pieperdepiep spel* en meneer is erg boos
Haha mijn vriend en zn broer hebben een 'eggshell' gevonden in het spel, echt te grappig om te zien! Ik ga uiteraard niet vertellen wat het is maar t is supergrappig
Toen was meneer jaloers en heeft hij met een ander personage ook een veyron gejat
Niobe
Geplaatst: 02-10-13 21:37
Joolien schreef:
Haha mijn vriend en zn broer hebben een 'eggshell' gevonden in het spel, echt te grappig om te zien! Ik ga uiteraard niet vertellen wat het is maar t is supergrappig
Mijn vriend heeft GTA inmiddels al een tijdje uitgespeeld, maar gister moest er weer gespeeld worden omdat de online mode gistermiddag de lucht in ging. Nou dat heeft ie maar even kunnen doen want zn xbox viel om, hoorde hij een hoop kabaal uit dat ding komen, en toen, een joekel van een kras op de cd Ik heb serieus nog nooit zo'n grote kras gezien, naja kras, het was gewoon t klokje rond op de cd , en je raad t al, het spel deed het niet meer.. Hij heeft gisteravond van alles geprobeerd om die kras er zelf uit te krijgen, hij zat zelfs met een bananenschil over de kras te wrijven (lang leve google) maar ook dat hielp niet Dus vandaag zijn we naar de gamemania gegaan en hebben ze de kras er daar uitgehaald! Happy end