Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Ik heb de foto's van mijn eerste TFP-shoot binnen in webversie. Ik heb 9 foto's gekregen dus dat is echt super veel. De fotograaf heeft er ook veel tijd in gestoken. Het was mijn eerste shoot, maar de fotograaf was best kundig en had in elk geval veel kennis. De shoot was helemaal gestuurd door de fotograaf: pose, houding van mijn hoofd, outfit en het licht heeft hij bedacht. Ik ben toch wel erg tevreden met het resultaat en krijg veel leuke reacties ook al vind ik de foto's wat te geposeerd en mijn gezichtsuitdrukking overal hetzelfde. Dat is iets voor de volgende keer!
Bedankt voor de bokkers die me geholpen hebben met het uitzoeken van de foto's!!
Annetje schreef:TessJazz ik heb jou volgens mij ook in het eerste topic gezien. Is de foto in de struik van je shoot? Ik vind hem wel wat hebben hoor! En als je het leuk vindt om voor de camera te staan, dan zou ik het gewoon proberen om wat vaker een shoot voor elkaar te kunnen krijgen. Ik doe dat ook.
inowa knap dat je zoveel bent afgevallen. Ik ben benieuwd wat er uit je foto's komt bij een andere fotograaf.
inowa schreef:https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6740_n.jpg
dit was ik overigens begin van de zomer voor ik zoveel afgevallen was.