Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:46

rainbow8 schreef:
Zoonlief was een jaar of 2 à 3. Bij de slager wilde hij perse het linker stukje worst. En hij kreeg het rechter stukje. Ging helemaal uit z'n panty. Liggend op de grond en spartelend. Ik bedenk me geen seconde en ging er spartelend en al naast liggen. Zoontje was zo overdonderd dat hij ermee stopte en toch het stukje aangeboden worst accepteerde. Ex was pissed weggelopen. Zowel dochter als zoon weten vanaf dat moment dat ik overal dikke poep aan heb en schamen zich niet meer voor me. Haha.

Gaat nu echt terug in meeleesmodus...

_/-\o_ :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:51

rainbow8 schreef:
Zoonlief was een jaar of 2 à 3. Bij de slager wilde hij perse het linker stukje worst. En hij kreeg het rechter stukje. Ging helemaal uit z'n panty. Liggend op de grond en spartelend. Ik bedenk me geen seconde en ging er spartelend en al naast liggen. Zoontje was zo overdonderd dat hij ermee stopte en toch het stukje aangeboden worst accepteerde. Ex was pissed weggelopen. Zowel dochter als zoon weten vanaf dat moment dat ik overal dikke poep aan heb en schamen zich niet meer voor me. Haha.

Oh ik mag je nu al! Jeetje wat een geweldige moeder ben jij!

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 18:08

rainbow8 schreef:

_/-\o_ geweldig!

friendly

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 18:16

Die "like-knop" had nu wel leuk geweest. Prachtige actie, zoon zal nu wel oppassen met wat ie doet en wil lijkt me :P

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:36

rainbow8 schreef:

Iemand geef haar een medaille!! _/-\o_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:36

Kijk, hoe voed je je kinderen correct op deel 1. :D
Heb je nog meer cursussen? :D :D

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:37

haha geweldig allemaal, wat een leuke verhalen :D

weet zo zelf even niks..

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:38

oh jongens, die laatste. Geweldig _O- Waren er nog meer mensen in de winkel? :+

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:52

Hahahah die laatste, geweldig! :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:00

rainbow8 schreef:

Haha ik heb dat gedaan met de kleine van me vriendin midden in de Albert Heijn kind en vriendin stond me met open mond aan te kijken. Hij heeft het nooit meer gedaan waar ik bij was :o

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:13

haha rainbow8, echt geweldig! :D
Ze zeggen wel dat dat de beste manier is om een kind dat drammen en zeuren etc af te leren, door gewoon precies hetzelfde te gaan doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:17

Mijn moeder doet genoeg dingen om me voor schut te zetten, maar om eerlijk te zijn kan ik me ze net nu gewoon niet herinneren. Mijn ongesteldheid heeft ze nooit een big deal van gemaakt, dat was gewoon 'oh, hier is maandverband en tampons, als je het niet snapt leg ik het wel uit.' Ze is gelukkig het relaxte type die me gerust voor schut zet, maar waarvan ik weet dat ze het altijd goed bedoelen zal, en ik kan haar net zo hard voor schut zetten en dat maakt haar ook niets uit. :) We zijn hier in huis zo open en praten ook over alles, dat het voor anderen die hier voor de eerste keer komen altijd een schok is in het begin (lees: mama en ik hebben scheldwoorden als koosnamen voor elkaar, dat is gewoon normaal hier - begrijp ook zeker dat dit bij andere gezinnen niet zo is want mijn vriendinnen schrokken zich de eerste keer toen ze hier waren een hoedje dat ik mijn moeder zomaar uitschold en het terug kreeg en dat we erom moesten lachen) maar daarna willen ze juist terugkomen vanwege mijn ouders en niet vanwege mij heb ik zo het idee. :')

Het enige wat ik in ieder geval wel weet wat ze me verteld heeft is dat ik altijd in winkels zeurde tegen haar, en dat ik ooit heb gezegd dat ik een andere moeder wilde. Toen heeft ze me bij een rij aan een kassa gezet en gezegd 'is goed, zoek er maar een uit' en weer terug naar de schappen gelopen. Ze zegt dat ik sindsdien ook nooit meer zoiets geflikt heb. :D :=

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 02:41

Shizzel stoere moeder heb jij :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 02:47

SharonIndezz schreef:
ik herinner me trouwens nog eentje... ik was 14 jaar en had net mn eerste vriendje.. kwam hem thuis voorstellen...

eerste wat mn moeder zegt ''Het maakt me niks uit wat je doet jongen, als je appelflap je broek maar aan houdt '' omg... kon wel door de grond zakken :')

Dit doet me denken aan een opmerking van mijn moeder.
Ik 15, vriendje van 17.
Oma was op vakantie en ik gaf haar vissen eten.

Dus dat zou ik gaan doen met m'n vriendje.

Zegt m'n moeder tegen dat arme jong, wel vissen voeren he?! En geen mossels.. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 02:49

Mijn moeder, toen ik als 18jarige op het punt stond de ring in te gaan.

'Lisanneke, wel lief lachen naar de jury he!'.

Lisanneke. >;)

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:46

Shizzel schreef:
Mijn moeder doet genoeg dingen om me voor schut te zetten, maar om eerlijk te zijn kan ik me ze net nu gewoon niet herinneren. Mijn ongesteldheid heeft ze nooit een big deal van gemaakt, dat was gewoon 'oh, hier is maandverband en tampons, als je het niet snapt leg ik het wel uit.' Ze is gelukkig het relaxte type die me gerust voor schut zet, maar waarvan ik weet dat ze het altijd goed bedoelen zal, en ik kan haar net zo hard voor schut zetten en dat maakt haar ook niets uit. :) We zijn hier in huis zo open en praten ook over alles, dat het voor anderen die hier voor de eerste keer komen altijd een schok is in het begin (lees: mama en ik hebben scheldwoorden als koosnamen voor elkaar, dat is gewoon normaal hier - begrijp ook zeker dat dit bij andere gezinnen niet zo is want mijn vriendinnen schrokken zich de eerste keer toen ze hier waren een hoedje dat ik mijn moeder zomaar uitschold en het terug kreeg en dat we erom moesten lachen) maar daarna willen ze juist terugkomen vanwege mijn ouders en niet vanwege mij heb ik zo het idee. :')

Het enige wat ik in ieder geval wel weet wat ze me verteld heeft is dat ik altijd in winkels zeurde tegen haar, en dat ik ooit heb gezegd dat ik een andere moeder wilde. Toen heeft ze me bij een rij aan een kassa gezet en gezegd 'is goed, zoek er maar een uit' en weer terug naar de schappen gelopen. Ze zegt dat ik sindsdien ook nooit meer zoiets geflikt heb. :D :=

Haha stoere moeder! :D

Equita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:41

rainbow8 schreef:

Raap me op _/-\o_ _O-

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:48

Equita schreef:
rainbow8 schreef:

Raap me op _/-\o_ _O-

oke.... (is nogal moeilijk)

Equita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:59

Ik en mijn ma liepen eens voorbij een groepje jongens, en die fluiten dan
Mijn ma kei luid: ti's naar u hoor! *schaam schaam*

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:11

ik moest héél nodig plassen en rukkend aan mijn rits rende ik het toilet in, toen ik eruit kwam zei ik , pfff, dat was op het nippertje kreeg de rits niet los, toen zei mijn moeder, waarom moet je de gulp los dan? B-) tja, anders krijg ik mijn broek niet omlaag he :+

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:15

Equita schreef:
Ik en mijn ma liepen eens voorbij een groepje jongens, en die fluiten dan
Mijn ma kei luid: ti's naar u hoor! *schaam schaam*

moeder he :roll:

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:35

Mijn moeder is gelukkig wel heel normaal hahaha

het 'ergste' wat ik kan bedenken is dat ze me wilde ruilen voor een abbonnement op een krant. Dan staan er van de jongens in de stad die je dat proberen aan te smeren, dus mijn moeder bedankt vriendelijk roept die jongen; Ook niet voor uw dochter? mijn moeder doodleuk: ja dan wel :D

bedankt mam haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:07

horzlover schreef:
Mijn moeder is gelukkig wel heel normaal hahaha

het 'ergste' wat ik kan bedenken is dat ze me wilde ruilen voor een abbonnement op een krant. Dan staan er van de jongens in de stad die je dat proberen aan te smeren, dus mijn moeder bedankt vriendelijk roept die jongen; Ook niet voor uw dochter? mijn moeder doodleuk: ja dan wel :D

bedankt mam haha

_O-

Oh, ik kan er nog een van mijn vader herinneren. Ik was 14 en had mijn eerste 'serieuze' vriendje, hij was 16, en was zijn eerste keer bij ons thuis. Eventjes naar de WC geweest en ik was al bang voor het kruisverhoor wat naar zijn hoofd gegooid zou worden (wat is de bruidsschat, wat doet je vader voor werk) maar toen ik terug kwam bleek dat het kruisverhoor wat gehouden werd in een totaal andere trant was (lees: hoe vaak seks per week, of hij me wel heel zou laten etc. >;)). Gelukkig kon mijn toenmalige vriendje het wel goed opvatten. := Later bleek zijn vader ook nog bij mijn vader op dezelfde afdeling te werken dus toen was de roddelcirkel al helemaal rond, want toen ik bij hem bleef eten kreeg ik nogal wat dingen over mezelf te horen die zijn vader en mijn vader over mij hadden besproken van toen ik nog heel heel klein was. :+

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:13

Mijn moeder mag graag aan mensen vertellen, aan nieuwe vriendjes ook vooral; hoe schattig en preuts ik was toen ik seksuele voorlichting van haar kreeg. Ik werd namelijk altijd boos als ze er over begon en zei dat andere mama's dat ook niet deden. En of ze nou klaar was, dan kon ik buitenspelen. O:)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:32

Amorosa schreef:
Mijn moeder mag graag aan mensen vertellen, aan nieuwe vriendjes ook vooral; hoe schattig en preuts ik was toen ik seksuele voorlichting van haar kreeg. Ik werd namelijk altijd boos als ze er over begon en zei dat andere mama's dat ook niet deden. En of ze nou klaar was, dan kon ik buitenspelen. O:)

_/-\o_