Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stitchlover schreef:Ik heb die ook als kado gegevenEr schiet er me nog een te binnen maar niet van mezelf.
Tussen sint en kerst houden wij met de meiden van stal een surpriseavond.
We mogen voor elkaar een surprise maken t.w.v. 10 euro.
Een vriendin van mij kreeg een of andere kartonnendoos surprise met een "prachtige" clutch erin.
Was het de clutch uit het Albert Heijn kerst pakket![]()
De surprisemaakster is inmiddels van stal verhuist.
Ik verbaas me er nog steeds over waar ze het lef vandaan haalde om dat ding te geven.
__Sannne schreef:Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.
Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.
Spritz schreef:__Sannne schreef:Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.
Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.
Sorry hier moest ik echt even hardop om lachen..
lieveli schreef:Fry schreef:Mijn ergste cadeau was 1 jaar geleden.
Een klasgenootje die op mn feest was uitgenodigd gaf me een 'tegoedbon' voor dat ze een schilderij zou maken...(ze kan eigenlijk niet zo goed schilderen)... nogsteeds niets gehad. Dat is wel zuur.
Haha dit ken ik, een vriendin die ik nu (gelukkig) niet meer spreek kan ook niet schilderen en wilde voor mijn verjaardag mijn portret maken. Dan zeg je ook niet dat je het liever niet hebt, zeg maar :/