De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:12

Dan is je zin toch ook meteen over...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:20

Konstantine schreef:
Hahahahahaha, dat vraagt echt om een foto! :D
(Het klinkt stiekem namelijk best leuk. O:))

Ik vermoed deze:
Afbeelding

Konstantine

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:40

Die vind ik leuk! :#

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:47

stitchlover schreef:
Er schiet er me nog een te binnen maar niet van mezelf.

Tussen sint en kerst houden wij met de meiden van stal een surpriseavond.
We mogen voor elkaar een surprise maken t.w.v. 10 euro.
Een vriendin van mij kreeg een of andere kartonnendoos surprise met een "prachtige" clutch erin.
Was het de clutch uit het Albert Heijn kerst pakket 8)7

De surprisemaakster is inmiddels van stal verhuist.
Ik verbaas me er nog steeds over waar ze het lef vandaan haalde om dat ding te geven.
Ik heb die ook als kado gegeven :o Had er een teveel. Maaar, ik had wel een redelijk kado gegeven, was net iets te weinig vond ik dus clutch er maar bij.
Mijn teleurstellende ooit? Geen idee, weet wel dat die vriendin waaraan ik die clutch heb gegeven op mijn verjaardag zonder kado kwam. -O-

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:02

__Sannne schreef:
Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.

Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.

Sorry hier moest ik echt even hardop om lachen.. _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:13

Zoo ik ga even werken en we staan opeens 3 pagina's verder!

Geweldige dingen staan er weer tussen _/-\o_

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:19

Spritz schreef:
__Sannne schreef:
Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.

Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.

Sorry hier moest ik echt even hardop om lachen.. _O-

_O-

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:44

Ik heb ook wel eens met een surpriseavond gehad dat er één ding op het verlanglijstje stond; een boek voor precies 19,95 (we hadden 20 euro afgesproken). Dat vond ik ook niet leuk.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 05:15

Tijdens kerst..ik was 18 jaar oud. En ik kreeg van me oom een kinderboekje (mini formaat) met plaatjes en daar stond dan het paardenras bij. Dacht echt wat moet ik hiermee... Staat wel in de boekenkast want als ze komen en het niet zien vragen ze er om...

Mijn broer..22 kreeg er een met auto plaatjes met het merk :+

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 05:44

De zelfgemaakte kleren van m'n oma toen ik een jaar of 10 was. Heel lief en aardig, maar ze kwamen uit boekjes van 30 jaar oud en waren dus gruwelijk uit de mode... Heb ze wel jarenlang aan moeten trekken van m'n moeder omdat het "zo schattig stond" terwijl ik aan alle kanten uitgelachen werd. Toen ik een jaar of 12 was heb ik vriendelijk bedankt voor alle moeite, maar of ze voortaan alsjeblieft iets wilde maken dat even minder gedateerd was. Dat werkte. Later gingen we kleren kopen voor m'n verjaardag en dan mocht ik zelf kiezen.

En theedoeken. Mijn moeder denkt dat ik niet genoeg theedoeken heb (heb een stapel die ik amper kwijt kan), elk jaar met zowel m'n verjaardag als met sinterklaas krijg ik hele stapels theedoeken. Zou het een hint zijn? Afwassen is niet mijn hobby...

Ik heb besloten maar geen verjaardagen en sinterklaas meer te vieren, heb geen zin in prullaria en rommel. Heb net grote opruiming gehouden en bijna alles wat ik had bij het grofvuil gezet en op marktplaats, het is niet de bedoeling dat dat weer aangevuld wordt.

Douchespullen en zo vind ik wel altijd leuk om te krijgen, staat leuk en komt ook wel op.

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:17

Ik lees dit topic met een big smile :D
Zelf heb ik ooit eens met een verjaardag een "map" gekregen , een kartonnen dan nog ?
Een make-up doosje, maar ik draag zelden make-up . Haha
Een knal roze jas van me oma gekregen, heb gesmeekt en smoesjes bedacht om hem niet aan te doen <<)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:56

Op mijn 18e verjaardag kreeg ik een figuurschaar van mijn oma :+
Ze bedoelt het goed en lief, dus heb hem aangenomen met een grote glimlach.
Maar dezelfde dag heb ik hem weer weggegeven :P

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 10:25

Nessa schreef:
Op mijn 18e verjaardag kreeg ik een figuurschaar van mijn oma :+
Ze bedoelt het goed en lief, dus heb hem aangenomen met een grote glimlach.
Maar dezelfde dag heb ik hem weer weggegeven :P

:')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 10:57

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:00

Die eenden badpuff hangt samen met zijn vriendje de kikker in mijn badkamer _O-

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:03

_O-

Was die kikker ook een kado? :')

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:06

Hihi, wat een afgrijselijke cadeautjes staan er tussen zeg :D

Mijnes is niet zo heel verschrikkelijk, maar wel grappig (vond ik zelf ook wel)...
Ik heb ooit eens tegen een goede vriend gezegd, "ik hou wel van bananensnoepjes"...
Je raad het al, ik kreeg voor mijn verjaardag een enorm pot met 5 kilo banaantjes _O- ....

De hele familie heeft er van mee gegeten en hadden hem pas na een half jaar leeg..
Je word namelijk strontmisselijk van die snoepjes als je er meer als 2 eet :D

Dezelfde jongen drinkt sinds kort bier (moest het leren drinken), dus ik dacht lollig te zijn en heb dit voor hem gemaakt:
http://www.welke.nl/photo/tinekedrenthe ... 1358201985 _O-
Hij kon er gelukkig wel om lachen, maar ben over anderhalve maand jarig en weet nu al dat ik terug gepakt ga worden ~~}>

Verder ook altijd onwijs mooie suprises gemaakt met mijn moeder samen, o.a. een karate piet van stof gevuld met watten enz.. of een medaille van hout etc, heb altijd stomme suprises terug gekregen :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:06

Nope, of nouja. Ik had ze voor in huis gekocht en misschien snap ik nu wel beter waarom mijn vriendin er lang niet zo enthousiast over was als ik :') :=

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:12

_Micha_ schreef:
Nope, of nouja. Ik had ze voor in huis gekocht en misschien snap ik nu wel beter waarom mijn vriendin er lang niet zo enthousiast over was als ik :') :=

Hahaha! _O-

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:13

vroeger hadden we een "tante" welke graag borduurde...

haar hele huis hing dan ook vol met eigen borduursels...ach als kind zijnde hoorde je haar enthousiaste ( eentonige) verhalen van haar borduur hobby aan zei je dat je het heel mooi vond en knap ( uit beleefdheid,ik vond het echt vreselijk)...

bij deze een wijze raad...doe dit dus nooit...

uiteindelijk kreeg ik bij elke verjaardag een borduurwerkje..in het begin paarden,was nog wel leuk maar daarna ging het over op "jongetje met traan" niveau -O-

als 'tante'op bezoek kwam moesten al deze borduursels opgehangen worden in mijn kamer om haar niet teleur te stellen,want uiteraard vroeg ze er altijd naar en wilde ze zien hoe het stond...

wat weer aanleiding was een nieuw borduurwerk te maken ^)

toen ik uit huis ging waren deze borduursels ook de eerste dingen die in een grote container verdwenen.. }>

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:09

lieveli schreef:
Fry schreef:
Mijn ergste cadeau was 1 jaar geleden.
Een klasgenootje die op mn feest was uitgenodigd gaf me een 'tegoedbon' voor dat ze een schilderij zou maken...(ze kan eigenlijk niet zo goed schilderen)... nogsteeds niets gehad. Dat is wel zuur.

Haha dit ken ik, een vriendin die ik nu (gelukkig) niet meer spreek kan ook niet schilderen en wilde voor mijn verjaardag mijn portret maken. Dan zeg je ook niet dat je het liever niet hebt, zeg maar :/

Zo heb ik al 10 jaar een cursusje potten bakken van de buurvrouw tegoed. Ik ga er nooit gebruik van maken. Verder heb ik van mijn schoongrootouders oorbellen gehad met van die zilveren steigerende paardjes. Heel lief, maar die droeg ik toen ik 6 was en ik kreeg ze op mijn 17e. Ik ga ze nog wel dragen als ik wat serieuzere kleding aan heb. Anders lijk ik een vergroeide penny. Ik heb voor mijn 18e verjaardag van de pottenbakbuurvrouw een heel lelijk potje gekregen. Foto volgt nog :')

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:30

Wij deden altijd voor 50 euro lootjes trekken met kerst. Mijn boertje wist niet wat hij wou hebben en vroeg dus om geld.
Ik heb een rol toiletpapier gepakt en 50 euro aan kleingeld. Die hele rol toiletpapier volgestopt met dat kleingeld. Alles zit dan zo strak op elkaar dat je die muntjes er niet uit kunt schudden en dus echt de hele rol moet afrollen :Y)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:46

Jammer dat er binnenkort niemand meer jarig is van mijn vriendjes }>

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:52

Wat een geweldige en vreselijke dingen komen er weer voorbij :))

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:14

Pepernoten en chocolade letters met kerst en dan ook nog hele grote zakken! _/-\o_

(Ex-schoonzusje werkt bij de Hema...:P)