gewoon wassen dat ding voor die het bed in stapt.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gewoon wassen dat ding voor die het bed in stapt..
Bambino schreef:Haha geef mij maar een Dove en robijntje free willy dan hoorgewoon wassen dat ding voor die het bed in stapt..

tante_trien schreef:Pascal schreef:Nou dat heb ik nog nooit gevonden bij mijn vriend na een dag werken hoor.. Zoals ik al zei hij heeft 's ochtends gewoon gedoucht.
En dan stinkt ie echt niet hoor
Wat voor werk doet jouw vriend? Zittend achter het bureau?
Bambino schreef:Ik heb mijn lunch maaar weer even weggelegd, spontaan geen honger meer haha.
Nee maar is toch vies hele dag zit die in een boxer zweet,kaas en plast ermee en dan zou jij er daarna mee spelen.. nee ik sla over.. maargoed ieder ze ding haha
Pascal schreef:Hij heeft idd een zittend beroep
Ik zou het ook een ontzettende dooddoener vinden als hij inees zou zeggen, wacht even schat eerst even mijn piemel wassen..
"
" tante_trien schreef:Pascal schreef:Hij heeft idd een zittend beroep
Ik zou het ook een ontzettende dooddoener vinden als hij inees zou zeggen, wacht even schat eerst even mijn piemel wassen..
Zittend beroep verklaart al het een en ander, mijn vriend zit alleen tijdens zijn lunchpauze en is een snelle zweter. Ik weet niet of je weet hoe zweetballen ruiken?![]()
Ik stuur hem gewoon zelf weg.
"Ga eerst maar even opfrissen"
"Denk je dat we het zo gaan doen?"
"Zullen we eerst even samen douchen?"

Naamloos1 schreef:Trouwens.. Ik heb in een ver verleden ooit een gigaaaantische stink freewilly gehad!!
Zn broek ging uit, en toen rook ik hem gewoon al!!![]()
Gelukkig was dit toen een eerste keer met hem, dus ik kom makkelijk 'afpoeieren'
Je moet niet denken dat freewilly dan mijn zee mag betreden!!
Toen vroeg hij ook nog tot overmaat van ramp, of ik hem dan niet even wou 'proeven' Ehhhh wat denk je zelf?!![]()
![]()
Na die date heb ik ook gelijk laten weten dat ik geen toekomst in ons zag![]()
Echt nog nooit ben ik zo erg afgeknapt als toen! Dus ik ben echt zoooooo blij als ze gewassen en fris zijn!!
Arme jij. Ik kreeg gewoon een kotsneiging
Ben echt een te grote beelddenker