Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Zou idd een mooie grap zijn, maar daar heb ik het lef niet voor
bigone schreef:Liselot schreef:Zou idd een mooie grap zijn, maar daar heb ik het lef niet voor
Gewoon doen als of je net zo dom als hun bent. Zeg buurman, U als schilder heeft vast wel een oplossing voor de verf op mijn raam, hoe krijg ik dat er weer af?? Snap ook niet dat er van die onopgevoede kinderen hier rondlopen. Heeft U er wel eens last van gehad??????
Ik zie zijn kop al voor me, anders vraag je hem of hij ook wat bijklust, bied je hem 50 euri![]()
bigone schreef:Liselot schreef:Zou idd een mooie grap zijn, maar daar heb ik het lef niet voor
Gewoon doen als of je net zo dom als hun bent. Zeg buurman, U als schilder heeft vast wel een oplossing voor de verf op mijn raam, hoe krijg ik dat er weer af?? Snap ook niet dat er van die onopgevoede kinderen hier rondlopen. Heeft U er wel eens last van gehad??????
Ik zie zijn kop al voor me, anders vraag je hem of hij ook wat bijklust, bied je hem 50 euri![]()
kiki1983 schreef:Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??
Authentic schreef:kiki1983 schreef:Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??
Goeie grutten. Mensen zoals de TS haar buren bestaan nog echt ook.
Nikka schreef:IMJ schreef:Het is natuurlijk prima als de hele buurt zo leeft en ik ben ervan overtuigd dat er van die buurten zijn..
Maar hoe zie je dat van te voren? Buurtonderzoek doen? Want blijkbaar moet dat wil je een beetje in een normale wijk komen te wonen..
Ja dus wel, maar ook dan weet je het niet zeker. Funda helpt al wel wat door statistieken van de buurt te laten zien (opleidingsniveau,gemiddeld jaarsalaris) Maar goed, in volkswijken zijn de huizen goedkoper en dat is dan ook niet voor niks. Heel veel mensen kiezen daar niet voor en de mensen die dat wel doen passen er vaak ook goed tussen.
Vervelend is het wel, want je hebt kans dat dit van kwaad tot erger zal gaan.
Authentic schreef:kiki1983 schreef:Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??
Goeie grutten. Mensen zoals de TS haar buren bestaan nog echt ook.
kiki1983 schreef:Ik zet met gemak elke weekend tot 4 uur snachts keihard muziek aan hoor, geen haan die ernaar kraait. Ik kan mijn muziek wel uitzetten maar dan hoor ik alleen maar muziek van de buren en als ik ga slapen dan slaap ik er gewoon doorheen. Wat voor mij wel een enorme irritatie was dat de buren tot in de nacht op balkon zaten te praten terwijl hun balkon bij mijn slaapkamer is.
1x is er hier een buurman aan de deur geweest, of de bass uitkon want zijn schilderijen trilden van de muren. Prima dan zetten we de bas toch uit. Vroeg nog of het zachter moest nee hoor buurvrouw alleen de bass en mag ik nog een verzoekje plaatsen? Tuurlijk buurman.
Heerlijk hier wonen, alle mensen die overal doorheen slapen en je niet altijd hoeven in te houden voor de buren. Soms zet ik niet eens zelf muziek aan want dan vind ik de muziek van de buren voldoende haha.