Geluidsoverlast buren....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Geluidsoverlast buren....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:04

Karma is a bitch ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:11

Urielle schreef:
Dat komt vanzelf wel als Kiki's kinderen niet kunnen slapen omdat de buren zo'n paasei maken...

Tenzij die kinderen er ook gewoon bij zitten tot diep in de nacht, alleen maar handig, kan mam 's morgens ook uitslapen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 11:49

Schoonmaakbedrijf was hier net, gaat me 200 euro ex btw kosten....

Moet om 14 uur naar het politiebureau, wil na de tijd nog ff bij de unive binnenlopen of het toch niet op de glasverzekering kan. Zo niet, ga ik bij de gamma kijken naar één of ander afbijtmiddel, dan moet ik het maar zelf doen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:52

Heeft je buurman als schilder zijnde geen middeltje voor je? :+
Ik geloof dat ik daar serieus zou aanbellen en doen alsof mijn neus bloedt, gewoon vragen of hij er iets voor heeft staan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:56

Urielle schreef:
Ik geloof dat ik daar serieus zou aanbellen en doen alsof mijn neus bloedt, gewoon vragen of hij er iets voor heeft staan :=

Dat zou een grap zijn _O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 11:57

Zou idd een mooie grap zijn, maar daar heb ik het lef niet voor :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:12

Liselot schreef:

Gewoon doen als of je net zo dom als hun bent. Zeg buurman, U als schilder heeft vast wel een oplossing voor de verf op mijn raam, hoe krijg ik dat er weer af?? Snap ook niet dat er van die onopgevoede kinderen hier rondlopen. Heeft U er wel eens last van gehad??????

Ik zie zijn kop al voor me, anders vraag je hem of hij ook wat bijklust, bied je hem 50 euri }> }>

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:17

bigone schreef:
Liselot schreef:

Gewoon doen als of je net zo dom als hun bent. Zeg buurman, U als schilder heeft vast wel een oplossing voor de verf op mijn raam, hoe krijg ik dat er weer af?? Snap ook niet dat er van die onopgevoede kinderen hier rondlopen. Heeft U er wel eens last van gehad??????

Ik zie zijn kop al voor me, anders vraag je hem of hij ook wat bijklust, bied je hem 50 euri }> }>

Ook meteen even tussen neus en lippen door erbij vermelden dat je zo benieuwd bent wie dit heeft gedaan, dat je camera's hebt opgehangen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:17

O die zou ik zeker doen.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:18

bigone schreef:
Liselot schreef:

_/-\o_

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:21

Dat zou idd wel een hele mooie zijn. :D
Zeg, u bent toch schilder? Kunt u mij een handig middeltje aanraden om dit kunstewerk te verwijderen? Het is nl nèt niet naar mijn zin gegaan.
Of zou u zo vriendelijk willen zijn mijn raam in te gooien als ik even niet kijk, dan kan ik het opgeven bij de verzekering.. ik draai me wel even om goed?

Ik ben aan het verbouwen schilder gewoon obver het raam heen. Ik krab het weg met een speciaal krabbertje (zit een soort stanleymesje in). Even navragen bij de bouwmarkt en anders een speciale schilderwinkel/fabriek. Of dat bij spuitbusverf ook gaat weet ik niet.
Ik moest laatst een nieuw raam bestellen met dubbelglas en dat was veel goedkoper dan het bedrag dat je nu noemt, dus mocht je een handige kerel in de buurt hebben die ramen kan plaatsen, is dat mogelijk ook nog een optie.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:26

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:31

kiki1983 schreef:
Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??

Goeie grutten. Mensen zoals de TS haar buren bestaan nog echt ook. -O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:32

Als de verzekering straks nog niet mee werkt ga ik iid ff langs de gamma, 200 euro kan ik echt niet missen nu

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:29

Ja laten we gezellig iemand wegpesten kom op je bent toch geen 3 jaar ?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:31

Authentic schreef:
kiki1983 schreef:
Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??

Dit topic was daar nog niet genoeg indicatie voor :+?

200 euro is wel erg veel, TS... Jeetje.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:42

Joolien schreef:
Urielle schreef:

Dat zou een grap zijn _O-

Dat zou echt geniaal zijn!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:44

Nikka schreef:
IMJ schreef:
Het is natuurlijk prima als de hele buurt zo leeft en ik ben ervan overtuigd dat er van die buurten zijn..
Maar hoe zie je dat van te voren? Buurtonderzoek doen? Want blijkbaar moet dat wil je een beetje in een normale wijk komen te wonen..

Ja dus wel, maar ook dan weet je het niet zeker. Funda helpt al wel wat door statistieken van de buurt te laten zien (opleidingsniveau,gemiddeld jaarsalaris) Maar goed, in volkswijken zijn de huizen goedkoper en dat is dan ook niet voor niks. Heel veel mensen kiezen daar niet voor en de mensen die dat wel doen passen er vaak ook goed tussen.
Vervelend is het wel, want je hebt kans dat dit van kwaad tot erger zal gaan.

Inderdaad, buurtonderzoek doen. Vragen aan mensen die daar wonen hoe het woont, worden er bijv. regelmatig buurtbbq's gehouden, is er veel sociale controle (wonen er veel ouderen), etc.... Stel een buren van 1 of 2 huizen verderop heeft een dakkapel en het huis wat te koop staat niet, dan bel je gewoon aan en vraag je hoe die vergunning is verlopen. Het gaat dan niet om die dakkapel maar om het gesprek en de indruk die je krijgt van een buurt. Dat zou ik zeker bij twee buren doen zo.

En hoe was het gegaan vanmiddag?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:57

Ooooh ik was echt wel naar 'buurman de schilder' gegaan! Geniaal }:) En dan inderdaad heel nonchalant vertellen dat je het niet zo eens bent met dit kunstwerk.

200 euro.. :(:) pff nee dan kun je het beter eerst zelf proberen schoon te maken. Hopelijk krijg je het er snel vanaf!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:19

Lijkt me niet eens zo'n gek idee eerlijk gezegd, gewoon doodleuk aanbellen en zeggen dat je geklieder hebt en dan zo nonchalant; 'zullen wel hangjongeren zijn geweest ofzo, hebben jullie ze misschien nog gezien?'
Verder niets over zeggen, wil hij je helpen, mooi meegenomen. Wil hij je niet helpen, was het het proberen waard.
En wie weet praat hij zijn mond voorbij en krijg je een bekentenis...

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:38

Ik zet met gemak elke weekend tot 4 uur snachts keihard muziek aan hoor, geen haan die ernaar kraait. Ik kan mijn muziek wel uitzetten maar dan hoor ik alleen maar muziek van de buren en als ik ga slapen dan slaap ik er gewoon doorheen. Wat voor mij wel een enorme irritatie was dat de buren tot in de nacht op balkon zaten te praten terwijl hun balkon bij mijn slaapkamer is.

1x is er hier een buurman aan de deur geweest, of de bass uitkon want zijn schilderijen trilden van de muren. Prima dan zetten we de bas toch uit. Vroeg nog of het zachter moest nee hoor buurvrouw alleen de bass en mag ik nog een verzoekje plaatsen? Tuurlijk buurman.

Heerlijk hier wonen, alle mensen die overal doorheen slapen en je niet altijd hoeven in te houden voor de buren. Soms zet ik niet eens zelf muziek aan want dan vind ik de muziek van de buren voldoende haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:41

Authentic schreef:
kiki1983 schreef:

ja daar verbaas ik me ook over.
Wil je knetterhard je muziek aanzetten zonder klachten van buren, dan moet je vrijstaand gaan wonen.
Snap best dat de TS niet continu op de herrie en nu dus de pesterijen van de buren zit te wachten.. En dat zij daar net woont en de rest al jaren heeft daar geen fluit mee te maken.. Leuk dat ze al die jaren vrij spel hebben gehad maar mag toch hopen dat het fatsoen dan niet ineens ontbreekt..

TS, hoop dat je het op een iets goedkopere manier eraf kan krijgen.. En dat het gezeik en gezeur eindelijk eens een keer stopt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:47

kiki1983 schreef:
Ik zet met gemak elke weekend tot 4 uur snachts keihard muziek aan hoor, geen haan die ernaar kraait. Ik kan mijn muziek wel uitzetten maar dan hoor ik alleen maar muziek van de buren en als ik ga slapen dan slaap ik er gewoon doorheen. Wat voor mij wel een enorme irritatie was dat de buren tot in de nacht op balkon zaten te praten terwijl hun balkon bij mijn slaapkamer is.

1x is er hier een buurman aan de deur geweest, of de bass uitkon want zijn schilderijen trilden van de muren. Prima dan zetten we de bas toch uit. Vroeg nog of het zachter moest nee hoor buurvrouw alleen de bass en mag ik nog een verzoekje plaatsen? Tuurlijk buurman.

Heerlijk hier wonen, alle mensen die overal doorheen slapen en je niet altijd hoeven in te houden voor de buren. Soms zet ik niet eens zelf muziek aan want dan vind ik de muziek van de buren voldoende haha.

Wat dacht je? Nog een beetje olie op het vuur gooien?

TS, heb je al een gegoogled hoe je zelf verf van glas af kan krijgen? Staan toch vaak waardevolle tips op internet! Misschien helpt zo'n verfstoomblaasding wel?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:52

Mijn buurman zegt dat je het moet proberen met een bus ovenreiniger... Van dat soort schuim-spul waarbij je een mondkapje op moet en handschoentjes aan. Zou me niets verbazen als het inderdaad werkt, die zooi is zo giftig als de pest, dat moet wel vol chemicaliën zitten. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:57