Ik vind dat in mijn werk bijvoorbeeld ook leuk soms: dan denken ze dat ik nog heel jong en onervaren ben, totdat ik mijn mond los trek
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bommeltje_ schreef:Ja dat idee probleem ken ik en de supermarkt niet inkomen omdat ze denken dat ik een koter van de middelbare school ben die dingen komt stelen
Ik wandelde altijd door (of deed alsof ik van de HKU kwam, die zat 100 meter verderop en mochten wel naar binnen: die mensen waren net zo oud als ik
) Amburtjoz schreef:Bommeltje_ schreef:Ja dat idee probleem ken ik en de supermarkt niet inkomen omdat ze denken dat ik een koter van de middelbare school ben die dingen komt stelen
Kwestie van de schoolpauzes vermijdenIk wandelde altijd door (of deed alsof ik van de HKU kwam, die zat 100 meter verderop en mochten wel naar binnen: die mensen waren net zo oud als ik
)
Shirley schreef:Sunneva schreef:Ja sowieso er niet meer heen gaan. Behandelen ze je zo ga je toch lekker naar de concurent
Als we het dan allemaal zo doen blijven er alleen nog maar supermarkten over die kleintjes accepteren
Albert Heijn dus, die let op de kleintjes[ Afbeelding ]
Ik heb op het stedelijk gezeten (ja, dat nieuwe lelijke gebouw met scheve ramen) en bij de jumbo hebben ze altijd moeilijk gedaan zeker omdat er veel van de HKU en Boni kwamen ook
Blij dat ik daar weg ben, dit jaar bij de AH in Lunetten hebben ze nooit moeilijk gedaan gelukkig Wendy schreef:Tipje: je kunt ook nog heeeeeel lang gebruik maken van studentenkortingen bijvoorbeeld![]()

En mn pa riep meteen "Dat is al een man! Die wil kinderen!" .. maar vind 't nogsteeds wel een leukie