Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kiki1983 schreef:Ik vond de trein een keer heerlijk ruiken dus ging extra veel ruiken enzo..Werd er omgeroepen dat er wegens vrijkomen van chemische stoffen we de trein moesten verlaten en als je last kreeg va hoofdpijn/duizelig/misselijkheid etc je naar de dokter moest en je moest melden.
Alou schreef:Ik stond bij Amsterdam Sloterdijk, en er werd omgeroepen dat er een vertraging was wegens een gestolen trein....
liedje89 schreef:[***] schreef:Ik stond bij Amsterdam Sloterdijk, en er werd omgeroepen dat er een vertraging was wegens een gestolen trein....
Hoe kan je een trein nu stelen, je krijgt hem toch niet zomaar van het spoor af??? Hoewel er begin dit jaar ook een trein was gestolen en iemand daarmee ergens tegenaan was gereden maar dat was niet in NL toch?
Zijn vriendin vond het alleen minder leuk en zat zich dood te schamen in de stoel naast hem, hahahaha LS_ schreef:Het is dan niet met de trein. Maar gisteren kwam ik met het vliegtuig van LA naar Londen, ietwat laat vertrokken in LA maar wel netjes op tijd om te landen, kregen we bericht van Heathrow dat er een landingsbaan defect was. We konden niet landen en moesten dan maar wat rondjes vliegen.
Dat hebben we dus voor een half uur gedaan
wij eruit en na 4 er weer in. In totaal dus een vertraging van 7 uur
.....
*

Al die mensen daar op station Westervoort, "huh???"xmichxrocky schreef:niet echt een vertraging of van mijzelf, maar wel erg leuk!
toen het nieuwe station in Westervoort werd geopend, ging onze burgemeester met de trein vanuit Arnhem naar Westervoort om zo het station te openen.
en je raad het al, trein vergeet te stoppen en raast zo door naar DuivenAl die mensen daar op station Westervoort, "huh???"
vond hem wel erg mooi hahah
EliseBrouwer schreef:Vandaag toen we station Enkhuizen naderden werd er omgeroepen:
" Zoals beloofd is het eindstation van deze trein Enkhuizen, en we zijn nog op tijd ook!"
Moest ik wel even om lachen
. En binnen een half uur had ik een filmploeg op m'n hoofd staan. Ik begreep de sensatie totaal niet