Meest vreemde vorm van vertraging.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Meest vreemde vorm van vertraging.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:19

Spoor 6 is het perron 9 3/4 van Utrecht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:22

Ik stond bij Amsterdam Sloterdijk, en er werd omgeroepen dat er een vertraging was wegens een gestolen trein.... :')

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:57

Ik vond de trein een keer heerlijk ruiken dus ging extra veel ruiken enzo..Werd er omgeroepen dat er wegens vrijkomen van chemische stoffen we de trein moesten verlaten en als je last kreeg va hoofdpijn/duizelig/misselijkheid etc je naar de dokter moest en je moest melden.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 00:31

kiki1983 schreef:
Ik vond de trein een keer heerlijk ruiken dus ging extra veel ruiken enzo..Werd er omgeroepen dat er wegens vrijkomen van chemische stoffen we de trein moesten verlaten en als je last kreeg va hoofdpijn/duizelig/misselijkheid etc je naar de dokter moest en je moest melden.

_O-

Wat een heerlijk topic!

Zelf reis ik nu een jaar elke werkdag met trein en bus en in al die tijd heb ik denk ik 2x een vertraging langer dan kwartier opgelopen, overigens beiden door aanrijding met persoon. Verder nooit vertragingen ofzo gehad! :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 00:34

Alou schreef:
Ik stond bij Amsterdam Sloterdijk, en er werd omgeroepen dat er een vertraging was wegens een gestolen trein.... :')

Hoe kan je een trein nu stelen, je krijgt hem toch niet zomaar van het spoor af??? Hoewel er begin dit jaar ook een trein was gestolen en iemand daarmee ergens tegenaan was gereden maar dat was niet in NL toch?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 00:36

Vertraging omdat een meisje zich in een coma had gezopen :roll:

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:11

Ik reis nu al enkele jaren dagelijks met de trein, maar deze week voor het eerst dat de machinist wilde stoppen op een station wat niet in z'n dienstregeling zat. Leverde niet echt vertraging op; machinist had 'm op tijd door, maar de reacties in de coupe waren best grappig.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:23

liedje89 schreef:
[***] schreef:

Hoe kan je een trein nu stelen, je krijgt hem toch niet zomaar van het spoor af??? Hoewel er begin dit jaar ook een trein was gestolen en iemand daarmee ergens tegenaan was gereden maar dat was niet in NL toch?

Ik heb geen idee! haha Maargoed naar mijn mening kan hij dan iid niet verweg zijn! gewoon het spoor volgen lijkt mij! haha

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:16

Enkele jaren geleden een leuke vertraging.

Weet niet eens meer de reden, maar de trein reed weer eens eeeeerg langzaam. Er werd niets omgeroepen, maar langzaam aan werd het aardig rustig en stil in de trein, iedereen was een beetje geÏriteerd. Gaat de telefoon van een vriend af met het deuntje 'begin de dag met een dansje'. Begint er opeens een boom van een kerel mee te zingen met het deuntje. Wat was het toen gezellig in de trein _/-\o_ Zijn vriendin vond het alleen minder leuk en zat zich dood te schamen in de stoel naast hem, hahahaha

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:11

LS_ schreef:
Het is dan niet met de trein. Maar gisteren kwam ik met het vliegtuig van LA naar Londen, ietwat laat vertrokken in LA maar wel netjes op tijd om te landen, kregen we bericht van Heathrow dat er een landingsbaan defect was. We konden niet landen en moesten dan maar wat rondjes vliegen.
Dat hebben we dus voor een half uur gedaan :=

Hee jij was daar dus ook! Ik had vanuit amsterdam een uur vertraging om die reden. Wij rennen in heathrow, phiew gehaald... Zitten we 2 uur in Daf vliegtuig is vliegtuig stuk :( wij eruit en na 4 er weer in. In totaal dus een vertraging van 7 uur :(

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:25

Niet een grappige vertraging maar we reden Leiden binnen: Station Delft Station Delft twee seconden later hoorde we hahahaha door de intercom ik bedoel station Leiden station Leiden.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 20:39

Niet met de trein, maar met de bus.
Was een lange dag geweest op mijn stage en stond dus ook niet al te vrolijk te wachten bij de bushalte voor de bus voor mijn reis van 1,5 uur.

Bus komt aanrijden, ik zwaai, bus maakt aanstalten om te stoppen en...... rijdt toch door....
Ik pisnijdig dus (was ik al), 25 minuten later komt dezelfde bus weer aanrijden, deze keer stopt die wel en ik kon dus nu wel instappen.
Commentaar van de buschauffeur " ja, je keek zo boos dat ik je niet durfde mee te nemen" :o .....
*oeps := *

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:30

vandaag ook weer een mooie:
Trein conducteur: zoals u wel merkt, rijden wij op dit moment met een met aangepaste snelheid. Dat komt vanwege de ontzettend dom en achterlijke pannekoek die traag voor ons rijdt. Excuses voor het gemak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:58

Ik heb ook bij een vliegreis wel eens een mooi avontuur meegemaakt. We hadden vertraging omdat het vliegtuig voor ons bij dezelfde gate vertraagd was. Daardoor anderhalf uur later vertrokken naar Londen terwijl we een vrij korte overstap hadden. We zouden ons vliegtuig dus gaan missen en er is vanuit het vliegtuig nog geprobeerd voor ons te regelen dat ze op ons zouden wachten (laatste vlucht van de dag) maar helaas ging dat niet door.

Dus wij aangekomen in Londen alvast geld gepind voor een overnachting etc etc. Waren we bezig met het omboeken van onze vlucht, werd ons medegedeeld dat het vliegtuig waar we in mee zouden moeten naar Schiphol niet zou vliegen in verband met een bommelding, dus dat er een vervangend vliegtuig moest komen en dat we dan toch nog mee konden.

Komen wij daar aan bij de gate, in onze winterjassen met een kleine 30 graden celsius (het was in die twee weken dat we weg waren geweest plotseling zomer geworden en de jassen pasten niet in de bagage), staan daar allemaal mensen heel chagrijnig te zijn in zomerjurkjes en op slippers. Wij natuurlijk super blij. We werden er vervolgens door enkele medepassagiers van verdacht dat wij de bommelding hadden gedaan :')

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 02:07

niet echt een vertraging of van mijzelf, maar wel erg leuk!

toen het nieuwe station in Westervoort werd geopend, ging onze burgemeester met de trein vanuit Arnhem naar Westervoort om zo het station te openen.
en je raad het al, trein vergeet te stoppen en raast zo door naar Duiven :+ Al die mensen daar op station Westervoort, "huh???"

vond hem wel erg mooi hahah

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:08

xmichxrocky schreef:
niet echt een vertraging of van mijzelf, maar wel erg leuk!

toen het nieuwe station in Westervoort werd geopend, ging onze burgemeester met de trein vanuit Arnhem naar Westervoort om zo het station te openen.
en je raad het al, trein vergeet te stoppen en raast zo door naar Duiven :+ Al die mensen daar op station Westervoort, "huh???"

vond hem wel erg mooi hahah

-O- _/-\o_

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:37

EliseBrouwer schreef:
Vandaag toen we station Enkhuizen naderden werd er omgeroepen:

" Zoals beloofd is het eindstation van deze trein Enkhuizen, en we zijn nog op tijd ook!"

Moest ik wel even om lachen :')

Mijn eindstation is ook altijd Enkhuizen en het valt me op dat daar bijna nooit echt vertragingen zijn. Richting Castricum. En terug

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:44

Nou, heb een periode tussen Hoorn, Amsterdam en Alkmaar en Bovenkarspel (verschillende ritten) gereden en heul wat vertragingen meegemaakt. Vooral in de herfst had de trein van Alkmaar naar Hoorn=Enkhuizen vaak vertraging, want vlak bij Castricum waren nogal eens springers...

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:48

Heb alleen wel eens de trein gemist mooie vertraging :Y)
Of treinen die niet goed op elkaar aansluiten dat duurde een uur

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 19:47

Paar dagen terug hadden we een vertraging vanwege schapen op het spoor :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:01

Ik heb gelukkig nooit echt lange vertragingen gehad. Reisde wekelijks van Lelystad naar Maastricht en weer terug. Alleen een enkele keer van Almere naar Lelystad met de bus gemoeten wegens spooronderhoud.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:53

lifaya schreef:
Paar dagen terug hadden we een vertraging vanwege schapen op het spoor :')

SHOARMAAAAA!!! *\o/* *\o/*

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:10

Nou ik heb vandaag ook gereisd met de trein en heel wat meegemaakt. Ik moet het even van mij afschrijven.

Ik nam vandaag de intercity trein die van Amsterdam naar Alkmaar gaat. Voorbij Heiloo ging de machinist stoppen en voelde ik wat onder het spoor doorgaan. Ik dacht dat zijn vast takken. Helaas niet.. Een conductrice liep langs een beetje half in paniek met een portofoon. Er werd omgeroepen dat er een aanrijding met een persoon was. Hulpdiensten e.d. erbij. Nog een aantal keer omgeroepen en bedankt voor de medewerking. We hebben ongeveer een uur in die trein gezeten. Gelukkig werden we goed op de hoogte gehouden. Nadat alles een beetje bedekt was e.d. mochten we de trein uit en werd ons aangeraden niet naar de bosjes te kijken. We werden met bussen naar Alkmaar vervoerd en kregen een flesje water. In de bus sprak ik iemand van de voorste wagon. Die zag brokstukken heen en weer vliegen dus vermoedelijk een aanrijding met een voertuig. Op internet gekeken en er is niks te vinden. Al met al door een **** manier heel veel vertraging opgelopen. De service van de NS was super, iedereen heel vriendelijk e.d. Mijn gedachte gaan uit naar de machinist. Voor hem/haar zal dit echt een verschrikking zijn.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:15

Ik heb ook eens in een trein gezeten welke iemand aanreed. (Deze persoon overleefde het overigens (iig het eerste uur, daarna hoor je uiteraard niets meer) maar kwam omdat ze voor een sprinter sprong)

Maar ik vond mijn medepassagiers zó onbeschoft. Allemaal gaan filmen :n. En binnen een half uur had ik een filmploeg op m'n hoofd staan. Ik begreep de sensatie totaal niet :?