Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:47

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:23

Citaat:

Wat is nou precies het voordeel van een speciale facebook-pagina voor je blog boven bijvoorbeeld bloglovin'? Want bij die laatste heb ik me namelijk wel aangemeld, maar sinds ik mijn persoonlijke facebook-account heb verwijderd (anderhalfjaar geleden) ben ik er een beetje huiverig voor om het weer aan te maken.

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:24

Zit in principe niet heel veel voordeel aan, ik volg en reageer via facebook op heel veel (custom)nagellak-verkopers. Die kunnen op deze manier zien wat ik met hun lakken doe.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:26

Ik doe voorlopig geen facebook. Heb zelf altijd een hekel aan die "like dit en like dat-verzoekjes" dus dat zou een beetje hypocriet zijn :=. Misschien ooit in de toekomst, wie weet. Vind het wel leuk om een aantal blogs/sellers te volgen, maar daar heb ik eigenlijk bloglovin in eerste instantie voor.

Dan moeten ze je toch wel eerst hebben geliked om het te kunnen zien Jans?

Weten jullie trouwens of het op blogger.com werkt om een post op een bepaalde tijd klaar te zetten om te plaatsen? Hoor net dat ik het morgen ontzettend druk heb, dus wil eigenlijk een post klaarzetten. Maar weet niet of dat dus werkt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:29

Hangt van de privacysettings af. Als ze naar mijn page gaan zien ze mijn posts, en je ziet ze pas in je timeline als je geliket hebt. Dus als ik reageer en ze klikken op mijn naam zien ze het :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:33

Hm, zit toch deze maand aan 1.015 pageviews, waarvan vandaag 101. Geen idee hoeveel dat is in vergelijking tot andere en volgens mij telt hij mijn eigen ook nog mee.

@YV_ Volgens mij kan dat als je je post maakt bij 'Schema' rechts.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:57

Ik heb het uitgezet dat ie mijn eigen views meetelt. Had afgelopen week zo'n 80 views 1 dag. Heel veel voor mij. Verschilt elke dag hoor. Soms niks, of 8, of 12 en dan opeens 36.

Ik heb nu een Facebook pagina aangemaakt om mijn blog wat gemakkelijker te delen met vrienden. Die zullen minder snel een blog opzoeken of alleen BlogLovin' gebruiken om mij te volgen dan dat het in hun tijdlijn verschijnt. Nodig ook alleen die uit waarvan ik denk dat ze dat wel leuk vinden.
Heb het ook zo gedaan zoals iemand anders hier. Een begin stukje plaatsen en de rest in een link.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:11

Ik zat voor de gein eens op die pageviews te zoeken, want wist natuurlijk niet dat dat kon.
Gister 120 en vandaag 68. Toch wel leuk om te zien :).

Thanks Mear. Heb 'm ingesteld, hopelijk doet-ie het morgen om 8.30 :).

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 18:20

ik heb vandaag 42 unieke bezoekers gehad en 109 views, it's a goooood day for me :=

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 00:28

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 06:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 08:46

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:33

Nou, dat schema van blogger werkte dus niet.. Beetje jammer!
Had m klaar gezet om 8.30 NL tijd voor vandaag, maar er stond nog niks, dus maar handmatig gedaan via telefoon.. Erg handig :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:33

Dat is dan weer het voordeel dat ie 'm opslaat. Hahaha.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:36

Ja, dat absoluut :D.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met die app van blogger? Heb het nu gewoon via safari gedaan, maar dat was een beetje prutsen zeg maar haha. Zag ergens een banner van de blogger app..

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:39

Ja heb ik! Op Android, maar daar kun je geen foto's etc. posten in de post..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:40

Jup, heb ik ervaring mee. 1 tip: altijd voor je tussendoor naar een andere app gaat even opslaan. Ik ben er (op een wat minder toffe manier) achtergekomen dat ie het wel even onthoudt, maar als je dus een poosje helemaal in de ban bent van bv bokt en je gaat dan weer terug naar je blogpost waar je lekker aan het typen was en niet opgeslagen had... Dan tja... Kun je weer opnieuw beginnen :D

Vind het een ietwat onhandige app (voor mijn gevoel tien keer tikken voordat je echt zelf in je blogpost kan prutsen), maar wel beter dan via safari in je dashboard blogposts schrijven.

In de iOS app kun je wel foto's toevoegen trouwens :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:44

Ok, ik heb iPhone, dus foto's zouden dan wel mogelijk zijn.
Zal 'm straks eens installeren en kijken of ik het wat vind.
Thanks!

Ik ga straks ook even wat meer blogs volgen, heb er nu een aantal van jullie gedeeltelijk gelezen (leuk!), maar was helemaal vergeten om toe te voegen op bloglovin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:46

Als jij hem nou even test, installeer ik hem wel als hij jou goed bevalt :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:47

:')

Eerst nog even werken, naar paardje en boodschapjes doen :)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:42

Bloggen op phone of pad is een drama vind ik. Zelfs met de App. Soms pakt hij helemaal geen tekst en moet ik 20x drukken voor ie een spatie oid maakt. Ik houd het wel bij de pc.

Blogjes klaarzetten lukt gelukkig wel op Wordpress. Erg handig.

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:56

haha, ik vind de app van blogger ook helemaal niks... maar heeft iemand dingen waar ze inspiratie vandaan halen, ik blader bijv. veel in tijdschriften, zoek wat afbeeldigen op weheartit.com maar wat doen jullie eigenlijk om inspi op te doen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:58

Een blikje door mn stash werpen :')

Maar ik heb ook een beautyblog, voornamelijk nagellak. Als je echt over filosofische dingen gaat bloggen.. tsjee... Geen idee eigenlijk..

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:59

Nou ja ik blog voornamelijk over life en mindstyle, maar filosofie heb ik al dingetjes, boeken en daar wat vragen uit halen en dat soort dingen

en wat is een stash?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 13:00

Ik heb de wordpress app, die werkt echt heel fijn, ook makkelijk foto's erin gooien enzo..
Klaarzetten doe ik heel vaak, op die manier heb ik iedere dag voor 11 uur een blogje klaar terwijl ik nog lig te slapen :')

T lijkt me trouwens niet handig om in het citaat ook facebook erbij te gooien.. Anders dan kan ik wel een rijtje beginnen.. Volg mij ook op facebook/twitter/bloglovin'/via email..
Als iemand via de beginpost op jouw blog klikt vind ie daar wel de manieren om je te volgen denk ik?