Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:36

papagroom schreef:
PPG meld zich.......en HP moeten jullie missen,maar wij horen pook in dat rijtje.....LOL....

In het land der blinden is éénoog koning. :D

PPG en HP zijn mijn all-time favoriete mannen van Bokt. *\o/* Sean en George noem ik jullie voortaan, net zo knap (denk ik)

De vraag is, of jullie ook hekken om jullie huis hebben of is het gras nergens zo groen als thuis ? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:37

MamboBeach schreef:
Ja maar dat is dus wel zoals het gaat...
2 walletjes wil eten... Weet ik niet zo zeer, het kan ook om een bepaalde spanning gaan, er zijn zo veel verschillende verklaringen voor te vinden.

Ja, zo gaat het ook, maar ik vind het maar laf.

Kijk ik heb niets tegen open relaties, helemaal niets. Ik kijk ook graag naar TLC naar de man die met 4 vrouwen getrouwd is. Ik heb daar helemaal niets op tegen.

Maar vreemdgaan en je partner kwetsen, nee, daar heb ik geen goed woord voor over. Tuurlijk is het van 2 walletjes eten, anders was elke partij wel op de hoogte. De reden maakt me niet uit, als je het achter de rug van je partner om doet, ben je imo een slap figuur.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:37

Electra63 schreef:
papagroom schreef:
PPG meld zich.......en HP moeten jullie missen,maar wij horen pook in dat rijtje.....LOL....

In het land der blinden is éénoog koning. :D

PPG en HP zijn mijn all-time favoriete mannen van Bokt. *\o/* Sean en George noem ik jullie voortaan, net zo knap (denk ik)

De vraag is, of jullie ook hekken om jullie huis hebben of is het gras nergens zo groen als thuis ? ;)

HP... <3 <3 <3 -O- -O-

Ben daar eigenlijk ook erg benieuwd naar :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:39

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:
2 walletjes wil eten... Weet ik niet zo zeer, het kan ook om een bepaalde spanning gaan, er zijn zo veel verschillende verklaringen voor te vinden.

Kijk ik heb niets tegen open relaties, helemaal niets. Ik kijk ook graag naar TLC naar de man die met 4 vrouwen getrouwd is. Ik heb daar helemaal niets op tegen.

Maar vreemdgaan en je partner kwetsen, nee, daar heb ik geen goed woord voor over. Tuurlijk is het van 2 walletjes eten, anders was elke partij wel op de hoogte. De reden maakt me niet uit, als je het achter de rug van je partner om doet, ben je imo een slap figuur.

TLC! *\o/* *\o/* *\o/*

Ja, ik zie het toch anders... Maar goed, ieder zijn mening! ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:40

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:

Helemaal mee eens!

Heb ook niets tegen open relaties. Sterker nog, ik kan het ook wel een heeeel klein beetje begrijpen. Zou het alleen zelf nooit willen, iets doen met iemand waar ik geen relatie mee heb.
Maar wat ik wel soms mis is het spannende nieuwe gevoel van iemand leren kennen. Onschuldig flirten is dus wel iets wat ik kan begrijpen en doe.

MamboBeach

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:42

Geryon, dat doe je ook waar je partner bij is, onschuldig flirten?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:44

Ik doe het enkel virtueel. Vind het ''fysiek'' al te ver gaan. Dan heb je natuurlijk het aankijken, lachen met elkaar etc.

En ja ook waar hij bij is, als hij mee leest. En heb het ook helemaal met hem besproken voordat ik ook maar een flirterig iets zei tegen iemand :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:44

Flirten is leuk en ik ben blij dat mijn lief dat ook vindt. En ja, ik doe het ook waar hij bij is, hij is niet zo jaloers aangelegd en ik net zomin.

En misschien dat ik na een X aantal jaar wel open sta voor een open relatie, maar ik zit nu nog in de intense verliefdheidsfase en dan heb ik gewoon genoeg aan hem.

Toen ik bij mijn vorige 2 relaties merkte dat het verlangen en de spanning afnam heb ik het gewoon uitgemaakt.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:45

Geryon; waarom dan wel flirten? Dat is toch ook een vorm van aandacht/idee geven aan een ander dat je die wel ziet zitten behalve je partner?
Edit: zie dat het virtueel is, maar is dat dan meteen anders?

Is "psychisch" vreemd (willen) gaan niet net zo erg als het daadwerkelijk doen....
Of hebben we meer respect voor mannen die het zo lang mogelijk op kunnen houden ....?

Ik zou het net zo erg/mss nog wel erger vinden als mijn partner verliefd is op een ander maar er niks mee doet dan dat hij zegt kom schat ik wil sex met een andere meid (wat ik ook niks vind :+) maar sex is sex... Verliefd zijn gevoelens en dan ben ik wel egoistisch ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:45

lieveli schreef:
Flirten is leuk en ik ben blij dat mijn lief dat ook vindt. En ja, ik doe het ook waar hij bij is, hij is niet zo jaloers aangelegd en ik net zomin.

En misschien dat ik na een X aantal jaar wel open sta voor een open relatie, maar ik zit nu nog in de intense verliefdheidsfase en dan heb ik gewoon genoeg aan hem.

Toen ik bij mijn vorige 2 relaties merkte dat het verlangen en de spanning afnam heb ik het gewoon uitgemaakt.

Het verlangen en de spanning is bij mij nu wel aan het afnemen ja. Vandaar ook het verlangen naar flirten! Maar zou dat ook enkel doen als hij dat goed vond.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:47

Geryon schreef:
Ik doe het enkel virtueel. Vind het ''fysiek'' al te ver gaan. Dan heb je natuurlijk het aankijken, lachen met elkaar etc.

En ja ook waar hij bij is, als hij mee leest. En heb het ook helemaal met hem besproken voordat ik ook maar een flirterig iets zei tegen iemand :)

Dat is ook juist leuk als dat kan! ;)

Je doet fysiek niets maar geeft een ander wel op een bepaalde manier aandacht.

Geryon schreef:
lieveli schreef:

Het verlangen en de spanning is bij mij nu wel aan het afnemen ja. Vandaar ook het verlangen naar flirten! Maar zou dat ook enkel doen als hij dat goed vond.

En als het flirten niet meer voldoende is? :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:47

Ashley5760 schreef:
Geryon; waarom dan wel flirten? Dat is toch ook een vorm van aandacht/idee geven aan een ander dat je die wel ziet zitten behalve je partner?
Edit: zie dat het virtueel is, maar is dat dan meteen anders?

Is "psychisch" vreemd (willen) gaan niet net zo erg als het daadwerkelijk doen....
Of hebben we meer respect voor mannen die het zo lang mogelijk op kunnen houden ....?

Ik zou het net zo erg/mss nog wel erger vinden als mijn partner verliefd is op een ander maar er niks mee doet dan dat hij zegt kom schat ik wil sex met een andere meid (wat ik ook niks vind :+) maar sex is sex... Verliefd zijn gevoelens en dan ben ik wel egoistisch ;)

Nouja het is maar wat je onder flirten verstaat.. Ik noemde het onschuldig flirten. Geen vreemdgaan, lijkt er in de verste verte niet eens op.

Vind psychisch vreemd gaan even erg/walgelijk. En virtueel. Ja ik vind dat toch ontzettend veel minder voorstellen ja. Het zijn enkel 'woorden'. Geen leuk aankijken etc. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:48

Zoiets doorspreken is denk ik niet meer dan logisch.

Ik vind flirten an sich gewoon leuk, en het maakt mijn lief niet uit. Als het puntje bij paaltje komt blijft het gewoon bij lachen, knipogen en dansen. Hij kan veel beter dansen dan ik, met van die afschuwelijk soepele heupen dus dat hij dat met andere meiden doet vind ik prima. Laat mij maar rond springen op techno met andere jongens.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:50

lieveli schreef:

Ik vind flirten an sich gewoon leuk, en het maakt mijn lief niet uit. Als het puntje bij paaltje komt blijft het gewoon bij lachen, knipogen en dansen. Hij kan veel beter dansen dan ik, met van die afschuwelijk soepele heupen dus dat hij dat met andere meiden doet vind ik prima. Laat mij maar rond springen op techno met andere jongens.

Ik heb nu een hele zwoele vriend voor ogen en een heel stoer wijf die een beetje staat te techno-en! :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:50

MamboBeach schreef:
Dat is ook juist leuk als dat kan! ;)

Je doet fysiek niets maar geeft een ander wel op een bepaalde manier aandacht.

Geryon schreef:

En als het flirten niet meer voldoende is? :)

Dat zal niet voorkomen denk ik. Ik zal misschien wel verlangen naar meer en daar dan weer oplossingen voor zoeken. Maar nooit verlangen naar meer met een bepaald persoon. Misschien een beetje onduidelijk. Ik raak echt niet iemand aan waar ik geen relatie mee heb :+

En in een relatie moet er wel die bepaalde spanning zijn. Als die helemaal weg is en er niets meer aan te doen valt, flirten niet voldoende is. Dan is de relatie gewoon niet goed en zal ik het dan ook verbreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:52

MamboBeach schreef:
lieveli schreef:

Ik heb nu een hele zwoele vriend voor ogen en een heel stoer wijf die een beetje staat te techno-en! :')

Daar komt het eigenlijk wel op neer :')

MamboBeach

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:53

Geryon, ik begrijp je verhaal heel goed, maar begrijp je ook dat het niet altijd zo simpel lijkt?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:54

MamboBeach schreef:
..er zijn zo veel verschillende verklaringen voor te vinden.

Lasagna bijvoorbeeld.
Lasagna kan nog zo je favoriete gerecht zijn, verplicht dagelijks lasagna is een heel ander iets.
Verandering van spijs doet eten en de lasagna waarderen.

Idem het gras thuis.
Alleen als daar geen hek om staat kan blijken hoe groen de schijnbaar groenere weide verderop werkelijk is; dat het thuis groener is.
Ok, als die inderdaad groener ís dan heb je een uitdaging maar wie ben jij om degene van wie je houdt groter geluk te ontzeggen?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:55

Geryon; denk je dat je die spanning ook (ooit) 30j vol gaat houden? Of is het om de 3j ruilen haha.
Snap best zeker op begin dat je totaal niks met anderen of van anderen wil weten... Maar na een jaar of 5/10/15 voor iedereen anders, komt die sleur hoe dan ook? Tenminste dat denk ik en de stellen die kunnen praten en compromissen kunnen maken (ook op sexueel gebied) "halen" het denk ik.

Ken meer stellen die open relatiee hebben of af en toe ander stel uitnodigen/swing club, en vaak vind ik dat de leukste koppels die gunnen elkaar wat zijn soms zelf nog super verliefd (ook al hebben ze al jaren relatie).
Niet dat je perse sex met ander moet hebben maar dat het bespreekbaar is en soms is "kijken" al genoeg enz haha

Ayasha
Blogger

Lieveli: :')

ik zie niet hoe achter de rug van je partner vreemd gaan en het niet durven opbiechen, niet laf is. Als je vrouw/man genoeg bent om de ander te bedriegen moet je ook maar vrouw/man genoeg zijn om de gevolgen te dragen. Dan ben je dus in feite wél iemand jouw visie op een relatie aan het op dringen (want je ontneemt hem/haar het recht te beslissen of die het er wel mee eens is).

"Vroegah" flirte ik ook graag maar inderdaad onschuldig. Ze moesten niet aan me komen. :+ Maar sinds mijn huidige vriend heb ik daar eigenlijk geen behoefte meer aan. :+ Integendeel, ik erger me er zelfs aan als ze komen flirten. :') Zeker als ik dan al gemeld heb, dat ik een vriend heb, en ze toch door gaan. :')

Geryon

MamboBeach schreef:
Geryon, ik begrijp je verhaal heel goed, maar begrijp je ook dat het niet altijd zo simpel lijkt?

Een (langdurige) relatie is alles behalve simpel. De spanning erin houden bijv. Maar er is geen enkel excuus om de partner dan te bedriegen. Ik kan het me niet voorstellen om seks te willen hebben met een ander, maar als je dat wel wilt, dan moet je dat niet stiekem doen. En in de eerste plaats natuurlijk eerst de oorzaak zien te vinden en niet zomaar iets met een ander willen doen..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:57

ik vind als je zo graag wilt flirten(wat te ver gaat)/ wilt vreemdgaan, blijf dan lekker vrijgezel en doe wat je wilt.
Maar ga niet iemand kwetsen die van je houd en je vertrouwd. Want dan ben je echt laf. En zulke reclames slaan daarom ook nergens op.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:59

Ashley5760 schreef:
Geryon; denk je dat je die spanning ook (ooit) 30j vol gaat houden? Of is het om de 3j ruilen haha.
Snap best zeker op begin dat je totaal niks met anderen of van anderen wil weten... Maar na een jaar of 5/10/15 voor iedereen anders, komt die sleur hoe dan ook? Tenminste dat denk ik en de stellen die kunnen praten en compromissen kunnen maken (ook op sexueel gebied) "halen" het denk ik.

Ken meer stellen die open relatiee hebben of af en toe ander stel uitnodigen/swing club, en vaak vind ik dat de leukste koppels die gunnen elkaar wat zijn soms zelf nog super verliefd (ook al hebben ze al jaren relatie).
Niet dat je perse sex met ander moet hebben maar dat het bespreekbaar is en soms is "kijken" al genoeg enz haha

Nou. Die sleur hoeft er niet per se in elke relatie op een bepaald moment in te komen. Komt die er wel, omdat de spaninning gewoon weg is (valt niks aan te doen, je bent elkaar nou eenmaal al zo gewend na zo een lange tijd) dan moet je daar oplossingen proberen te zoeken. Bijv. nieuwe dingen uitproberen met de partner zelf.

En het hangt per persoon af hoe ver het moet gaan om die spanning zelf weer te krijgen. Ik krijg die door onschuldig flirten (ik denk dat anderen dit gewoon als 'normaal' praten zien :+) maar een ander krijgt die pas door het seks hebben met een ander. Maak het dan bespreekbaar. Maar ga niet bedriegen.. Dat is gewoon walgelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:01

Ashley5760 schreef:

Dat die sleur komt is een ding wat zeker is. In ieder geval voor veel mensen. Maar hoe vuil of hoe eerlijk ga je daar mee op? Dat zegt iets over je karakter, in mijn nederige opinie. Ook of je daar aan mee werkt.

Een open relatie is toch iets heel anders dan waar jij in verzeild bent? Ik bedoel, jullie hebben elkaar opgepikt op een datingsite voor bezette mensen, jij bent zijn geheim en hij praat niet met veel respect over zijn wederhelft. Hoe kun je dat dan rechtvaardigen voor jezelf?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:02

Ik hoorde hem weer vanmiddag op de radio, blijf het schandalig vinden.

Als bijvoorbeeld mijn vriend meer spanning wilt, valt daar gewoon over te praten. Gaat hij zijn plezier bij een ander halen. Mag hij daar gelijk blijven. Ik vind mensen die een affaire hebben met een getrouwd/bezet persoon ook het laagste van het laagste. Je bedonderd de hele boel. Een relatie die dit "nodig heeft", is in mijn ogen al mislukt en gedoemd.