Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Martine_R schreef:Dat hangt er vanaf wat voor merken je gebruikt. Voor 3,- heb je een mascaraatje hoor, waar je 3 maanden mee doet..
Als je 12 bent kan ik mij goed voorstellen dat make-up duur is
vuurneon schreef:Als je 12 bent kan ik mij goed voorstellen dat make-up duur is

gerlindie schreef:ik bedoel ook nog niet voor nu, maar als ik naar mijn zus van 18 kijk vind ik het nog steeds nogal geldverspilling, zeker die clownslagen make-up waarmee je sommige van die barbie's mee rond ziet lopen, daar erger ik me dus aan!

Waar je dus ook niet veel meer voor nodig hebt dan een mascara en een vaseline bijvoorbeeld. vuurneon schreef:Rapida13 schreef:mensen die in het openbaar aan een stuk door buitelands jodelen en nog luid ook
Het zou verboden moeten worden dat mensen hun eigen taal mogen spreken tegen elkaar![]()
Als jij naar Frankrijk gaat spreek je natuurlijk vloeiend Frans en in Duitsland ook gewoon netjes Duits als je er met je Nederlandse familie/vrienden bent![]()
(Al moet ik toegeven, sommige mensen hebben een behoorlijk uithoudingsvermogen als het om praten gaat op een hoog tempo en hoog volumeIk red dat niet
ik vraag mij dan ook wel eens af of ze elkaar daadwerkelijk begrijpen of gewoon maar tegen elkaar aan het kletsen zijn zonder echt te luisteren)
Helderder schreef:-90% van wat er op TV te zien is, met name op de commerciële zenders.
-het alsmaar bijbouwen van (enorme) kerken omdat er weer een klein groepje van een bestaande gemeente zich afgesplitst heeft door ruzie
-muziek in kledingwinkels
qwerty14 schreef:Narita schreef:Ik erger me rot aan het geluid van etende mensen. Vooral als het helemaal stil is en je hoort het eten in die mond fijngemalen worden... Ik word daar toch altijd zo agressief van, geen idee waarom
Ik ook! Ik ken mensen die zo hoorbaar eten! Niet smakken of zo, maar je kan toch alles horen!

dwaallicht schreef:Mensen die alles uit de kast trekken om de aandacht te krijgen
Mensen die zich in gezelschap van onbekenden graag beter voordoen dan ze zijn (en dan hele verhalen vertellen, terwijl jij ernaast zit en denkt "ik heb jou gisteren heel wat anders horen zeggen..")
Mensen die zichzelf graag op de borst kloppen. Ik heb zo iemand op fb, die schrijft hele statussen over wat haar patiënten vandaag weer geweldig aan haar vonden. Ugh