. Heerlijk kizomba nummer! En 'gewone liedjes' met kizomba beat vind ik ook heerlijk. Zoals Chris Brown - don't judge me of John Legend - all of me. En anders kun je even op Sound Clound kijken bij Walter Correia, een kizomba DJ
 . Heerlijk kizomba nummer! En 'gewone liedjes' met kizomba beat vind ik ook heerlijk. Zoals Chris Brown - don't judge me of John Legend - all of me. En anders kun je even op Sound Clound kijken bij Walter Correia, een kizomba DJ  .
 .                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Heerlijk kizomba nummer! En 'gewone liedjes' met kizomba beat vind ik ook heerlijk. Zoals Chris Brown - don't judge me of John Legend - all of me. En anders kun je even op Sound Clound kijken bij Walter Correia, een kizomba DJ
 . Heerlijk kizomba nummer! En 'gewone liedjes' met kizomba beat vind ik ook heerlijk. Zoals Chris Brown - don't judge me of John Legend - all of me. En anders kun je even op Sound Clound kijken bij Walter Correia, een kizomba DJ  .
 .                                                         

Ik zorg ook altijd dat ik alles wat ik aan heb, zeker bovenkleding, schoon uit de was pak en ik douche voor ik ga dansen. No way dat ik nog oude-zweet-luchtjes bij me wil hebben want die komen geheid omhoog met dansen.
  Ik zorg ook altijd dat ik alles wat ik aan heb, zeker bovenkleding, schoon uit de was pak en ik douche voor ik ga dansen. No way dat ik nog oude-zweet-luchtjes bij me wil hebben want die komen geheid omhoog met dansen. 
 Zijn daar leuke oefeningen voor?
 Zijn daar leuke oefeningen voor?                                                         

)
 )                                                          volgens mij is dat hier ook zo,  eerste gratis. Voor de datums zou je even op de site moeten kijken, dat weet ik niet uit mijn hoofd :p sorry!
 volgens mij is dat hier ook zo,  eerste gratis. Voor de datums zou je even op de site moeten kijken, dat weet ik niet uit mijn hoofd :p sorry!  

Hahaha!
 Hahaha! 
 )
 )                                                         
Francis schreef:Hier ook héérlijk gedanst vanavond! 't Lijkt elke avond dat ik dans wel weer beter en lekkerder en meer 'als vanzelf' te gaan, zeker als ik met m'n dansmaatje Chris dans. Dan kan ik echt met verstand op 0 gewoon lekker op gaan in de muziek en het bewegen, op één of andere manier voelen we elkaar zo goed aan... (toch jammer dat'ie gay is)

Maar Bachata ook niet. Merenque wel, dat kun je ook goed op afstand dansen, maar met m'n dansmaatje bijv. dans ik heel close, met mijn benen zo'n beetje tussen zijn benen en we zijn beiden ernstig soepel in de heupen dus als andere kijken lijkt het 'heel wat'. Is het niet want hij is zo gay als 't maar kan maar met hem danst dat wel gewoon heel lekker zo
 Maar Bachata ook niet. Merenque wel, dat kun je ook goed op afstand dansen, maar met m'n dansmaatje bijv. dans ik heel close, met mijn benen zo'n beetje tussen zijn benen en we zijn beiden ernstig soepel in de heupen dus als andere kijken lijkt het 'heel wat'. Is het niet want hij is zo gay als 't maar kan maar met hem danst dat wel gewoon heel lekker zo  Op de dindsdag danst er altijd een Antilliaanse man mee waar ik ook graag mee dans, met hem dans ik ook heel close, ook de bachata en merengue. 't Hangt gewoon heel erg van 'wat voor mat is het' af vind ik zelf.
  Op de dindsdag danst er altijd een Antilliaanse man mee waar ik ook graag mee dans, met hem dans ik ook heel close, ook de bachata en merengue. 't Hangt gewoon heel erg van 'wat voor mat is het' af vind ik zelf.