Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:franka75 schreef:Hahaha je zit lekker wraakzuchtig in elkaar lees ik, wat een hufter zeg
Zeggen "oke niet meer doen he, kom dan gaan we lekker naar bed" dat kan ik in dit geval niet.
Laat hem maar even voelen hoe het is dan.
Nicole schreef:Raponsje schreef:
Zeggen "oke niet meer doen he, kom dan gaan we lekker naar bed" dat kan ik in dit geval niet.
Laat hem maar even voelen hoe het is dan.
Inderdaad afstraffen die zooi!! Veel minder erg dan wat hij geflikt heeft!
BraveSpots schreef:Nou, ik weet niet in hoeverre het goed is voor een (al niet zo gelijkwaardige) relatie dat hij nu het voetveegje mag zijn.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo, al zeker niet met een baby in het verschiet.
BraveSpots schreef:Nou, ik weet niet in hoeverre het goed is voor een (al niet zo gelijkwaardige) relatie dat hij nu het voetveegje mag zijn.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo, al zeker niet met een baby in het verschiet.
BraveSpots schreef:Dat snap ik, maar ik zou me veel meer focussen op het wat en waarom. Als jullie beide wat afgekoeld zijn.
Ik geloof niet zo in de perfecte prins die op een dag een slechte beslissing maakt. Blijkbaar zit er ergens iets mis, en om herval te voorkomen in de toekomst (zeker in de zware babytijd) zou ik vooral gaan praten.
Zeker niet gaan 'straffen' met het doel hem bang te maken (voor een volgende keer), althans dat lijkt me niets als je een relatie met vertrouwen naar elkaar wilt.
Maare, ik ben ook niet zo van de bitches-rule-movement die hier op bokt soms lijkt te bestaan. Dus het ligt misschien aan mij.
Edit: Snap dus wel dat je even afstand voor jezelf wilt. Das iets anders dan hem straffen voor zijn daden imo.
Cayenne schreef:Heeft hij er spijt van dat hij dit gedaan heeft of heeft hij er spijt van dat jij hem hebt betrapt? Dat is een groot verschil.