Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:19

Zo, dan kun je je lelijk vergissen. Denk je een eerlijke vriend te hebben. Ik hoop echt dat jullie er samen uit komen en jij weer vertrouwn in hem krijgt. Maar zet jezelf alsjeblieft nu op nummer 1 en denk om jezelf. :(:)

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:26

Ik ben benieuwd wanneer ie met hangende pootjes bij je aanklopt

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:30

Zo! Knap gedaan zeg! En respect! Hoop dat de rust nu wederkeert en dat het uiteindelijk weer allemaal goed komt :)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:36

Echt, hulde voor jou TS. _/-\o_
Zoals je het omschrijft heb je het top opgelost. +:)+

Ik vind het wel top van hem dat hij (zonder tegensputteren?) haar een berichtje heeft gestuurd.
Voor mij, laat dat toch wel zien dat het niet echt iets was en hij voor jou kiest, en dat hij inziet heel erg fout te zijn.

Let's hope for the best. :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:45

Hahaha je zit lekker wraakzuchtig in elkaar lees ik, wat een hufter zeg

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 01:50

franka75 schreef:

Zeggen "oke niet meer doen he, kom dan gaan we lekker naar bed" dat kan ik in dit geval niet.
Laat hem maar even voelen hoe het is dan.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:53

Raponsje schreef:
franka75 schreef:

Zeggen "oke niet meer doen he, kom dan gaan we lekker naar bed" dat kan ik in dit geval niet.

Inderdaad afstraffen die zooi!! Veel minder erg dan wat hij geflikt heeft!

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:57

Nicole schreef:
Raponsje schreef:

Inderdaad afstraffen die zooi!! Veel minder erg dan wat hij geflikt heeft!

+1!

Super wat je gedaan hebt! kan menig vrouw nog van leren.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 02:00

Raponsje schreef:
franka75 schreef:

Foei hahaha, volkomen mee eens

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 02:40

Nou, ik weet niet in hoeverre het goed is voor een (al niet zo gelijkwaardige) relatie dat hij nu het voetveegje mag zijn.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo, al zeker niet met een baby in het verschiet.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 02:44

BraveSpots schreef:
Nou, ik weet niet in hoeverre het goed is voor een (al niet zo gelijkwaardige) relatie dat hij nu het voetveegje mag zijn.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo, al zeker niet met een baby in het verschiet.

Hij is geen voetveegje maar hij mag voorlopig lekker zelf zijn boterhammetjes smeren, vieze sokken wassen en eten koken.

Heb nu ook geen zin om gezellig een film met hem in bed te kijken of wat leuks te doen.
Dan moet ie maar wat met zn vrienden gaan doen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 02:59

BraveSpots schreef:

Hmm ik snap het punt van BraveSpots, snap jouw punt ook héél erg goed!! Heel begrijpelijk dat je boos bent en dat hij iig nu op de bank moet slapen. Maar als je wilt dat het goedkomt/werkt moet je het wellicht toch anders aanpakken. Eens goed praten over 'alles' en natuurlijk is dan niet alles vergeten en vergeven, maar op deze manier zal het jullie relatie waarschijnlijk ook alleen maar bergafwaarts laten gaan vrees ik. Echt echt, het is je goed recht om boos te zijn, zeker en wellicht sta je er een van dezer dagen sowieso anders tegenover en zeg je dit momenteel heel erg uit boosheid en emotie (en begrijpelijk!).

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 03:02

Dat snap ik, maar ik zou me veel meer focussen op het wat en waarom. Als jullie beide wat afgekoeld zijn.

Ik geloof niet zo in de perfecte prins die op een dag een slechte beslissing maakt. Blijkbaar zit er ergens iets mis, en om herval te voorkomen in de toekomst (zeker in de zware babytijd) zou ik vooral gaan praten.
Zeker niet gaan 'straffen' met het doel hem bang te maken (voor een volgende keer), althans dat lijkt me niets als je een relatie met vertrouwen naar elkaar wilt.

Maare, ik ben ook niet zo van de bitches-rule-movement die hier op bokt soms lijkt te bestaan. Dus het ligt misschien aan mij ;) .

Edit: Snap dus wel dat je even afstand voor jezelf wilt. Das iets anders dan hem straffen voor zijn daden imo.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:02

Ik heb net als zoveel anderen meegelezen, ik snap dat je het topic hebt geopend, ik snap je boosheid en de manier waarop je het oplost. Ik denk dat het verstandig is om je af te vragen of je dit topic wilt laten bestaan. Eigenlijk is dit een probleem van jullie tweeën waar nu een heleboel mensen deelgenoot van zijn. Ik zou als ik jouw vriend zou zijn ondanks wat hij heeft uitgevreten niet blij zijn als mijn vriendin de hele wereld deelgenoot laat zijn van mijn misstap.
Als jullie samen verder willen zul je het samen moeten oplossen en dan zonder ons als gretige meelezers.

Verder denk ik dat BraveSpots hele goede dingen zegt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:24

Ik ga me verder niet bemoeien met hoe ik denk dat jij met deze situatie om moet gaan. Dat is echt iets wat je samen met hem zult moeten oplossen. Ik zou ook echt niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren.

Wel wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie hier samen uit komen!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:44

Hier ook een stille meelezer ts .. ik wil je veel sterkte en wijsheid wensen in deze moeilijk maar ook prachtige tijd met je kleine wondertje in je buik. Dikke knuffel van hier

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:55

BraveSpots schreef:
Dat snap ik, maar ik zou me veel meer focussen op het wat en waarom. Als jullie beide wat afgekoeld zijn.

Ik geloof niet zo in de perfecte prins die op een dag een slechte beslissing maakt. Blijkbaar zit er ergens iets mis, en om herval te voorkomen in de toekomst (zeker in de zware babytijd) zou ik vooral gaan praten.
Zeker niet gaan 'straffen' met het doel hem bang te maken (voor een volgende keer), althans dat lijkt me niets als je een relatie met vertrouwen naar elkaar wilt.

Maare, ik ben ook niet zo van de bitches-rule-movement die hier op bokt soms lijkt te bestaan. Dus het ligt misschien aan mij ;) .

Edit: Snap dus wel dat je even afstand voor jezelf wilt. Das iets anders dan hem straffen voor zijn daden imo.

Daar ben ik het mee eens.
Dat je voor jezelf afstand wil, is begrijpelijk.
Zoals je verteld hoe je het gesprek hebt aangepakt, vind ik echt keurig en daarvoor hulde.
Maar, als je hem inderdaad nu een soort van 'gaat negeren' als wraak o.i.d. daar wordt je relatie echt niet beter van.
Ik denk (ook) dat het daardoor juist bergafwaarts zal gaan.
En al is het nog zo begrijpelijk, eigenlijk verlaag je je nu ook ergens.
Wat hij deed is misschien heel erg fout, maar ik zou het ook niet pikken als ik dagen?weken?maanden?lang op een bank zou moeten slapen en min of meer genegeerd zou worden.

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om uit te gaan zoeken waar het probleem vandaan komt en daaraan te gaan werken/een oplossing voor te vinden.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:57

je bent echt een power woman, heel sterk van je hoe je het oplost!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:07

nou ik zou er toch ook niet te makkelijk overheen stappen, maakt het voor hem makkelijker om weer te doen, hij mag zich echt wel realiseren hoe fout hij zat en hou pijn hij je gedaan heeft

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:20

Natuurlijk moet hij dat weten. Maar ik zou dat niet doen door 'm te negeren en 'm op de bank te laten slapen. Maar door er over te praten. Vertel waar je door gekwetst bent, en laat hem maar uitleggen waardoor het gebeurd is.

Door wraak te nemen en te negeren kom je niet verder. Door er veel over te praten kan je ontdekken wat er nog 'over' is van jullie relatie en of het het waard is om door te zetten.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:23

ik vind dat ze recht heeft om boos te zijn (en ook geen zin te hebben om er steeds met hem over te praten) hij is fout geweest en het gaat nu even niet om hem, hij mag zich even ondergeschikt maken en haar laten bepalen hoe ze dit wil verwerken.

kan me heel goed voorstellen dat ej hem effe niet wil zien en niet gezellig naast hem in bed wil liggen, lekker babbelen over waarom hij het nodig vond zulke rotgeintjes uit te halen.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:24

Weet je... je mag ook best laten merken dat je pijn hebt en verdrietig bent...
je klinkt heel strijdvaardig en alsof je het goed bedacht hebt... maar er is niks mis mee om je ook kwetsbaar te tonen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:26

Net even alles gelezen. Groot gelijk dat je boos op hem bent. Je bent notabene in verwachting van zijn kind!
Kun je hem ooit nog vertrouwen zoals je dat eerder deed? En nog belangrijker: wanneer je er niet achter gekomen was, was hij dan gewoon door gegaan met het sturen van dit soort berichten naar dat meisje? Heeft hij er spijt van dat hij dit gedaan heeft of heeft hij er spijt van dat jij hem hebt betrapt? Dat is een groot verschil.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:28

ga je nog proberen uit te vinden of het echt platonisch is gebleven, eerlijk gezegd zou ik daar wel twijfels bij hebben. zou dat meisje echt langere tijd zo verlieft zijn als het puur bij sms-jes is gebleven

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:30

Goed gedaan! +:)+ Laat hem maar eens merken dat dit echt niet kan en dat ie je flink heeft gekwetst.

Cayenne schreef:
Heeft hij er spijt van dat hij dit gedaan heeft of heeft hij er spijt van dat jij hem hebt betrapt? Dat is een groot verschil.

Dat vroeg ik me ook meteen af. Als ik je posts lees dan denk ik op dit moment vooral de tweede optie...