Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:45

Geryon schreef:
Herkenbaar! Gewoon iemand zoeken die de gephotoshopte vrouwen niet mooi vind :D

[ERROR. NOT FOUND!]

Geryon

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:46

Beter zoeken!! Want ik heb er een :P

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:48

Ik meld me aan en het is vreselijk soms haha

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:50

Geryon schreef:

Hoe oud ben je, hoe oud is hij en hoe lang ben je met hem samen? :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:51

Volgens mij weet zo'n beetje elke vent heus wel dat een ideaalbeeld een ideaalbeeld is, althans ik ben er nog nooit een tegengekomen die gephotoshopte vrouwen mooier vindt dan echte - de meeste kerels houden sowieso toch al van wat meer "vlees" dan het gemiddelde maatje 32 waarbij het model ook nog eens nog dunner is gemaakt met photoshop :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:52

Fiebie schreef:
Geryon schreef:

Hoe oud ben je, hoe oud is hij en hoe lang ben je met hem samen? :o

Heeft niets te maken met het feit dat hij daar niet op valt :+ Waardoor ik mij beter voel dan die nepperds :D

Maargoed, bijna 18 en 19, 1,5 jaar samen :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:52

Als ze een zak met kluiven willen, stuur ik ze wel naar de slager.....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:58

Niks mis met 'n gephotoshopt model aantrekkelijk vinden, als je maar realistisch blijft in het echte leven :))

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:59

Idd Fiffill, ik ken er juist maar weinig die dat werkelijk liever hebben. En hoe belangrijk is dat ideaalbeeld? Chemie is volgens mij belangrijker en dat voel je niet van een foto van een photoshop model en wat heb je daar ook aan? Er zullen vast mannen zijn zonder realiteitszin (die moeten dan maar eens een relatie krijgen en leren), maar genoeg met. En het hoeft ook niet of of te zijn, het kan ook en en zijn. Ik val meestal op donkerharige jongens, maar mijn vriend is roodharig en ik val toch ook echt op hem. Ik vind Johnny Depp ook knap. Hoeft mijn vriend zich totaal niet onzeker over te voelen.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:59

Fiffill schreef:
Niks mis met 'n gephotoshopt model aantrekkelijk vinden, als je maar realistisch blijft in het echte leven :))

Helemaal waar, maar als je al geen goed beeld van jezelf hebt, dan werkt het natuurlijk niet mee.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:03

Seb8iaan schreef:
Fiffill schreef:

Helemaal waar, maar als je al geen goed beeld van jezelf hebt, dan werkt het natuurlijk niet mee.

Nee, maar als je al geen goed beeld van jezelf hebt dan gaat een relatie sowieso niet goed werken. :) Ze zeggen niet voor niets: you need to love yourself first.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:04

Klopt ook hoor Knoffer.....
Chemie vind ik misschien nog wel het belangrijkste in een relatie.
Humor... maar dat hangt voor mij samen met chemie. :o

Toch blijft het mij ergens steken als je partner zegt: 'Lekker wijf' over een actrice ofzo...
Maar dat is vast mijn eigen kronkel :')

Komt ook omdat ik zelf weinig ''terugpest materiaal'' heb.... :Y)
De enige die ik wel knap vind is Ryan Reynolds... (10 jaar geleden _O- )

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:04

Niet mee eens! Al moet je dan wel de juiste treffen. Dan kan je zelfbeeld juist ontzettend veel beter worden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:05

En wat als het nou een lekker wijf IS? Kun je toch heerlijk samen naar kijken dan? Doet geen afbreuk aan jou, maar er loopt genoeg vrouwelijk/mannelijk schoon rond op de wereld, daar mag je best van genieten :Y)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:06

Dan nog :+

Dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik er dan niet meer toe doe ofzo :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:08

Geryon schreef:
Niet mee eens! Al moet je dan wel de juiste treffen. Dan kan je zelfbeeld juist ontzettend veel beter worden.

Zal er ook wel aan liggen hoé slecht je zelfbeeld is. Beetje onzekerheid is natuurlijk anders dan extreme jaloezie/onzekerheid/etc dan jaag je eerder mensen weg. Los daarvan zijn zelfverzekerde mensen vaak ook gewoon eerder aantrekkelijk, dat straal je toch uit. Kan zo'n verschil maken! Ik ken een heel mooi meisje die erg onzeker is. Ze is mooi, maar 0 uitstraling omdat ze zichzelf continu ergens in een hoekje neerzet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:11

Dan ben ik een uitzondering. Slechter dan mij kon amper :') Ik durfde hem niet eens aan te kijken of dichtbij hem te zijn.

Maar onzekere mensen zijn inderdaad vaak minder aantrekkelijk.. Omdat ze niet stralen.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:12

Fiffill schreef:
Zal er ook wel aan liggen hoé slecht je zelfbeeld is. Beetje onzekerheid is natuurlijk anders dan extreme jaloezie/onzekerheid/etc dan jaag je eerder mensen weg. Los daarvan zijn zelfverzekerde mensen vaak ook gewoon eerder aantrekkelijk, dat straal je toch uit. Kan zo'n verschil maken! Ik ken een heel mooi meisje die erg onzeker is. Ze is mooi, maar 0 uitstraling omdat ze zichzelf continu ergens in een hoekje neerzet.

Ja dat is helemaal waar. Maar het kan ook heel bepalend zijn met wat voor soort mensen je omgaat (als vrienden). Ze kunnen je dat setje geven wat je nodig hebt, waaruit je zelf verder kan bouwen. Of ze kunnen juist je wegen blokkeren, omdat ze zichzelf op de voorgrond zetten.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:13

Ik geloof ook niet dat ik niks uitstraal :o
Maar ik kan me wel onzeker gedragen..... :D

Afgelopen weekend nog...
Kreeg hij ineens vanuit het niets een appje van iemand die zei dat ze in Venlo was... en XX erachter.
Nou ik zat meteen op het dak _O-

Niet laten merken, want dat vond ik stom....
Maar goed, hij liet het me ook gewoon zien met de opmerking: 'Moet je kijken wat ik binnen krijg'
Ik ken geen 'Lucy'

En toch.... in 1 klap ben ik zenuwachtig, rot gevoel.... en waarom? Nobody knows.... :roll:

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:14

Fiebie schreef:
Komt ook omdat ik zelf weinig ''terugpest materiaal'' heb.... :Y)
De enige die ik wel knap vind is Ryan Reynolds... (10 jaar geleden _O- )

Probeer deze eens: http://images5.fanpop.com/image/photos/ ... 50-956.jpg :Y) :9

En dat er meerdere knappe leuke mensen bestaan, dat is toch alleen maar fijn :)
Stel je voor dat je de enige knappe vrouw op aarde zou zijn :+

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:15

Iew :')
Das een gaylord man _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:15

Ik zie het wel veel om me heen, claimend gedrag/jaloezie kan al snel gaan opbreken. Ik kan daar zelf ook echt niet tegen, heb m'n vrijheid nodig en als dat niet gaat dan ben ik gauw weg :+

Seb8iaan schreef:
Fiffill schreef:

Ja dat is helemaal waar. Maar het kan ook heel bepalend zijn met wat voor soort mensen je omgaat (als vrienden). Ze kunnen je dat setje geven wat je nodig hebt, waaruit je zelf verder kan bouwen. Of ze kunnen juist je wegen blokkeren, omdat ze zichzelf op de voorgrond zetten.

Vrienden kunnen zeker een heel groot verschil maken!

@Fiebie helemaal niks uitstralen is natuurlijk een beetje overdreven... :P Maar 't is meer dat het een mooi meisje is, maar het komt gewoon niet naar voren en dat is zonde. En zo ken ik er wel meer waarvan ik denk "maar je bent echt wel mooi, waarom zie je het zelf niet?" :))

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:17

Knoffer schreef:

O wat een genot om naar te kijken ;)
Nee hoor dames, geniet er maar van. Doen wij mannen ook.
Dit is jullie topic, en wil alleen positief bijdragen. En zeker de onzekere meiden niet afschrikken omdat er nu een man inzit.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:19

Zitten wel meerdere mannen in hoor.... :Y)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:19

Je hebt dit topic ineens weer actief gemaakt, haha.
Ja, lekker toch :9 fijn dat jij daar ook van kan genieten XD

Fiebie schreef:
Iew :')
Das een gaylord man _O-

Afbeelding