Geryon schreef:Herkenbaar! Gewoon iemand zoeken die de gephotoshopte vrouwen niet mooi vind
[ERROR. NOT FOUND!]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seb8iaan schreef:Fiffill schreef:Niks mis met 'n gephotoshopt model aantrekkelijk vinden, als je maar realistisch blijft in het echte leven
Helemaal waar, maar als je al geen goed beeld van jezelf hebt, dan werkt het natuurlijk niet mee.
Ze zeggen niet voor niets: you need to love yourself first.

)
Geryon schreef:Niet mee eens! Al moet je dan wel de juiste treffen. Dan kan je zelfbeeld juist ontzettend veel beter worden.
Ik durfde hem niet eens aan te kijken of dichtbij hem te zijn. Fiffill schreef:Zal er ook wel aan liggen hoé slecht je zelfbeeld is. Beetje onzekerheid is natuurlijk anders dan extreme jaloezie/onzekerheid/etc dan jaag je eerder mensen weg. Los daarvan zijn zelfverzekerde mensen vaak ook gewoon eerder aantrekkelijk, dat straal je toch uit. Kan zo'n verschil maken! Ik ken een heel mooi meisje die erg onzeker is. Ze is mooi, maar 0 uitstraling omdat ze zichzelf continu ergens in een hoekje neerzet.
Fiebie schreef:Komt ook omdat ik zelf weinig ''terugpest materiaal'' heb....
De enige die ik wel knap vind is Ryan Reynolds... (10 jaar geleden)

Seb8iaan schreef:Fiffill schreef:Zal er ook wel aan liggen hoé slecht je zelfbeeld is. Beetje onzekerheid is natuurlijk anders dan extreme jaloezie/onzekerheid/etc dan jaag je eerder mensen weg. Los daarvan zijn zelfverzekerde mensen vaak ook gewoon eerder aantrekkelijk, dat straal je toch uit. Kan zo'n verschil maken! Ik ken een heel mooi meisje die erg onzeker is. Ze is mooi, maar 0 uitstraling omdat ze zichzelf continu ergens in een hoekje neerzet.
Ja dat is helemaal waar. Maar het kan ook heel bepalend zijn met wat voor soort mensen je omgaat (als vrienden). Ze kunnen je dat setje geven wat je nodig hebt, waaruit je zelf verder kan bouwen. Of ze kunnen juist je wegen blokkeren, omdat ze zichzelf op de voorgrond zetten.
Maar 't is meer dat het een mooi meisje is, maar het komt gewoon niet naar voren en dat is zonde. En zo ken ik er wel meer waarvan ik denk "maar je bent echt wel mooi, waarom zie je het zelf niet?"