Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:33

Die dingen zijn gaaf!!! Zullen wel flink aan de prijs wezen denk ik zo.....

Hier weer een paar goede ervaringen via boktmarkt en MP

Ook een rare.... Had gereageerd op iemand die wintec bomen aanbood via MP.
Had een bod gedaan op 2 bomen en een boommter. Krijg ik terug dat ze alleen als complete serie verkocht worden.
Ik denk dan, zet dit in je advertentie.... Wat moet ik met alle bomen denk ik dan....hahaha
Gevraagd wat ze er voor willen hebben (die andere verkoop ik dan wel weer hihi). Krijg je niet eens een reactie terug, en dan heb ik toch echt wel geduld denk ik dan want had dit vrijdag al gemaild......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:36

GamblersCup schreef:
dees_daan schreef:
Is dat een loopband met motor? Dat is niet duur dan.

Daar ga ik van uit, daarom vroeg ik of ie mechanisch is. Maar je weet het nooit natuurlijk... gelukkig ben je op MP niet verpklicht iets te kopen als je een bod gedaan hebt, zoals op Ebay. Kan m dus mooi even bekijken voor ik zeg of ik m meeneem of niet!

Alja, daar kan ik mezelf niet toe zetten. Ik vind sport (behalve rijden :D ) geen hol aan en doe dit echt puur voor de beweging. Als er maar 1 druppel valt, een beetje sneeuw ligt of de kleur van de lucht staat me niet aan ( :D ) dan blijf ik binnen lekker op m'n kont zitten. Ook heb ik het idee dat ik langer "onderweg" ben. Ik denk dat ik sneller op zo'n band stap. Dat staat de hele dag achter me, kan ik in een pauze doen, of na het werk. Of even tussendoor. Of maar 10 minuten als ik dat wil. Ik heb hier een muziekinstallatie staan, dus de muziek loopt dan al. Oortjes heb ik een hekel aan. Geen idee, misschien allemaal "smoezen", maar ik denk echt dat ik dit wél doe. Hardlopen buiten niet, vind ik echt niks aan.

Ga je met zo'n band niet uitstellen dan? Vanavond ga ik lopen, en dan is het avond en dan heb je geen zin meer :+ ik heb eerder al buiten hardgelopen, vind het wel lekker in de buitenlucht, honden mee.. Maar mijn herder mag niet meer 'moe' worden dus dat is wel jammer, als ik weer begin neem k m'n kleinere mee, maar dan durf ik weer niet overal langs in het donker..

Stybba

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:41

Toen ik gister wat ging ophalen bij iemand hoorde ik nog zo'n marktplaats verhaal die hier wel in het topic past.
De vrouw die ik sprak had iets te koop. Een keer mailcontact gehad met een potentiele koper, en een dag later belt er iemand. Toen ze vroeg of dat degene was die de dag ervoor had gemaild, zei die persoon dus ja. Ze had het na moeten kijken, maar had dat dus niet gedaan. Erg banketstaaf dus voor degene die als eerste had gemaild, want toen die het op wou komen halen was het al weg...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:45

Pfff zo vervelend..
Ik heb een gezocht advertentie op marktplaats staan en heb nog geen serieuze reactie gekregen.
Ben namelijk opzoek naar een groter aquarium van 120 cm.
Heb nu een keer een reactie van een te groot aquarium gehad, 1 keer alleen een kast en nu 1 die 60 cm is..
Dat is kleiner als wat ik nu heb :+
Heb er geen haast mee maar zulke reacties zijn echt kansloos.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:46

dat is ook heel vervelend ja, dat mensen gaan bellen en dan zeggen dat ze al gemaild, gewoon omdat ze bang zijn dat ze achter het net vissen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:55

Nice.. Een zakje verkocht voor de originele koopprijs.. :') kennelijk is deze kleur haar niet meer te krijgen en ze betaald er dus voor wat ik er ooit voor heb betaald. :)

Dus de eerste 6 euro ex verzenden is binnen. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:57

Nou, nog maar 41 te gaan, toch? :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:10

Ik wil ook een loopband !

Ik kan momenteel helaas niet buiten lopen :(

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:18

dees-daan, misschien wel :')
Maar met een beetje streng zijn voor mezelf moet het lukken regelmatig even een "rondje te hollen". Als ik kan stoppen met roken, kan ik dit ook. En dat vet MOET er een keer af....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:19

welk vet GC?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:21

pmarena schreef:
Nou, nog maar 41 te gaan, toch? :P

40.. :') hahaha!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:22

Alja: Mijn dikke buik... de rest is niet zo erg, maar die pens... lijk wel zwanger als ik voor de spiegel sta. Nou ligt het voor 80% ook aan lekker en vooral véél eten, daar ben ik al mee bezig :) (ik denk dat ik dat moeilijker vind dan in beweging te komen...)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:24

Kan me voorstellen dat je sneller even op een loopband stapt die achter je staat....als je het dan zat bent, hoef je tenminste niet meer terug te lopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:25

pmarena schreef:
Kan me voorstellen dat je sneller even op een loopband stapt die achter je staat....als je het dan zat bent, hoef je tenminste niet meer terug te lopen :')

Hahaha, maar met dat teruglopen verbrand je ook weer calorieën.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:26

hahaha pmarena, evy zegt tegen mij als ik op de helft ben dus als ik er eerder zat van ben moet ik eerder omkeren ;)

GamblersCup

pmarena schreef:

Juist, ha ha ha!!!

roxiie

Ik heb nu iemand die vraagt om de taille band van een spijkerbroek op te meten..
Maar hoe doe ik dat in vredes naam :')

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:27

Ik heb een tijdje geleden een loopband gekocht, dacht dat ik binnen veel vaker zou lopen.....

Niet dus -O-
Ding staat maar te staan, denk dat ik hem op Marktplaats pleur.
Nou moet ik er wel bij vermelden dat het geen elektrische is en hij best stroef loopt, dat stroef moet je in kunnen stellen maar dat lukt me niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:34

roxiie schreef:
Ik heb nu iemand die vraagt om de taille band van een spijkerbroek op te meten..
Maar hoe doe ik dat in vredes naam :')

Een meetlint van zeg maar rand voorbij knoop en dan rondom tot voorbij knoopgat!

En justdiesel, er staan héél veel fitness apparaten op MP, dus je bent echt niet de enige :+
Wij hadden ooit een hometrainer gekocht met de beste bedoelingen. Niet een keer gebruikt en via MP weer verkocht :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:27

Ach, ik had ooit via ebay voor 21,50 euro (inclusief verzenden!) een crosstrainer gescoord, spiksplinternieuw (was bij een winkel). Ding stond in de woonkamer van mijn kleine appartementje vreselijk in de weg, maar meer plaats had ik niet. 1 keer op dat ding wat gedaan, maar bij iedere beweging ging ik bijna door de ruitjes van mijn antieke dressoir. Uiteindelijk aan een stalmaatje verkocht voor 75 euro := Maar goed, zij stelde het zelf voor, hij was echt gewoon nog nieuw en had een winkelwaarde van 250 euro ofzo. Iedereen blij :)

Nu heb ik een huis, ruimte genoeg, dus geen uitvluchten meer! Ik ga het ding donderdag ochtend ophalen!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:10

Ik ben nu ook nog wat aan het zoeken op mp, een hele foute carnaval outfit :=

maar helaas zet niet iedereen de maat er bij, dus erg lastig

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:27

Zohee! Zojuist iemand gevonden die in 1x al het haar heeft afgenomen voor mijn vraagprijs! Daar word ik nou blij van! :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:36

Gefeliciteerd :D
Dat is zeker geweldig !

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:38

Super tallie!
Bokt of mp?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:49

MP, dus even op gereserveerd gezet, nou maar hopen dat ze ook daadwerkelijk betaald, haha! :D