Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:dees_daan schreef:Is dat een loopband met motor? Dat is niet duur dan.
Daar ga ik van uit, daarom vroeg ik of ie mechanisch is. Maar je weet het nooit natuurlijk... gelukkig ben je op MP niet verpklicht iets te kopen als je een bod gedaan hebt, zoals op Ebay. Kan m dus mooi even bekijken voor ik zeg of ik m meeneem of niet!
Alja, daar kan ik mezelf niet toe zetten. Ik vind sport (behalve rijden) geen hol aan en doe dit echt puur voor de beweging. Als er maar 1 druppel valt, een beetje sneeuw ligt of de kleur van de lucht staat me niet aan (
) dan blijf ik binnen lekker op m'n kont zitten. Ook heb ik het idee dat ik langer "onderweg" ben. Ik denk dat ik sneller op zo'n band stap. Dat staat de hele dag achter me, kan ik in een pauze doen, of na het werk. Of even tussendoor. Of maar 10 minuten als ik dat wil. Ik heb hier een muziekinstallatie staan, dus de muziek loopt dan al. Oortjes heb ik een hekel aan. Geen idee, misschien allemaal "smoezen", maar ik denk echt dat ik dit wél doe. Hardlopen buiten niet, vind ik echt niks aan.
roxiie schreef:Ik heb nu iemand die vraagt om de taille band van een spijkerbroek op te meten..
Maar hoe doe ik dat in vredes naam