Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:22

Oh ik kan ook zo onhandig zijn soms..

Een keer was ik helemaal in gedachten en staarde wat naar mijn laptop scherm.
Ondertussen had ik de stekker van mijn oplader al wel in het stopcontact gedaan maar de lader zelf nog niet in de laptop gedaan. (Je weet wel dat pinnetje wat in de zijkant van je laptop moet.) Nou dri keer raden wat er gebeurde.. := Stop ik zo dat ding in mn mond en je wilt niet weten wat voor een schok ik daarvan kreeg. :')

MarlindeRooz

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:25

Ik lag vandaag nog languit in de brandnetels.. :')

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:45

Ik ben ook een vreselijke kluns, struikel over m'n eigen voeten, knal tegen muren/deuren in mijn eigen huis aan, laat mijn telefoon en iPod een beetje té vaak vallen, leg spullen neer op een 'veilige' plek, waarna ik die 'veilige' plek vergeet. Ook een keer terwijl ik aan het fietsen was, ik keek achterom en baf! Daar lag ik bovenop een stilstaande auto :Y) . Hoewel dat wel minder pijnlijk was dan een rijdende auto, heb ik (2 keer) ondervonden (hoewel dat waarschijnlijk meer met ongeluk te maken had) :+
Moet ik nog even doorgaan? :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:54

met opnoemen mag hoor maar met uitvoeringen niet haha

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 20:23

:P Welkom bij de club van onhandige mensen.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:16

Ik ben ook altijd zo'n onhandig persoon :+. Mij meest recente onhandigheid actie was met gym. Ik was een beetje moe, en als je dan de slagpartij bent en je naar een honk moet rennen denken je benen andere dingen dan je hersenen :)). Dat leidde tot twee keer bijna vallen en een erg kneuzig gezicht :'). Ook qua dingen doen ben ik onhandig. Zoals vandaag, lever je een opdracht in voor school heb je je vriendin haar naam er nog op staan :=... Ik kon de opdracht niet openen, dus stuurde zij hem. Ze had alvast haar naam erop gezet, maar die ben ik vergeten weg te halen. Heb de docent maar even een mailtje gestuurd voordat ik verdacht wordt van overschrijven :').

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 12:42

Frankaas schreef:
Ik ben ook altijd zo'n onhandig persoon :+. Mij meest recente onhandigheid actie was met gym. Ik was een beetje moe, en als je dan de slagpartij bent en je naar een honk moet rennen denken je benen andere dingen dan je hersenen :)). Dat leidde tot twee keer bijna vallen en een erg kneuzig gezicht :'). Ook qua dingen doen ben ik onhandig. Zoals vandaag, lever je een opdracht in voor school heb je je vriendin haar naam er nog op staan :=... Ik kon de opdracht niet openen, dus stuurde zij hem. Ze had alvast haar naam erop gezet, maar die ben ik vergeten weg te halen. Heb de docent maar even een mailtje gestuurd voordat ik verdacht wordt van overschrijven :').

Haha wat onhandigheid je kan opleveren.

p.s je onderschrift vind ik geniaal :P

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 06:59

Ik hen de sproeiers vd binnenbak vorige week vergeten uit te zetten toen het Australian Olympic eventing team kwam trainen. De trainer was een member van het British Olympic team. Wat had ik het warm die dag...

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 14:50

casperrr schreef:
Ik hen de sproeiers vd binnenbak vorige week vergeten uit te zetten toen het Australian Olympic eventing team kwam trainen. De trainer was een member van het British Olympic team. Wat had ik het warm die dag...

Hahah de bak was zeker een kledderboel. :D

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:39

Ja de bak had drogere tijden gekend... Ben als een gek met de quad de bak gaan slepen en heb het nog redelijk droog gekregen. Ik heb mijn baas de schuld gegeven, die wilde het door en door nat hebben :+ Haha wat kreeg ik het benauwd toen iemand de stallen inkwam met 'ehm Marieke, you know the sprinklers are on in the arena...?'

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:48

Jaaa! hier !! ik !!! *\o/* *\o/*

Blauwe plekken overal, kapotte glazen/borden omdat ik dat hij de tafel al raakte, maar hij gewoon nog 20 cm erboven stond. M'n vader die regelmatig vraagt of de bijzettafel/kast/televisie/bank etc. weer pootjes heeft gekregen omdat ik er weer tegen aan knal. en dan ook echt op die hoogte precies onder je knie -O- En erna de opmerking krijgen dat het al langer staat dan dat ik geboren ben -O-
Kleine teen die achter de deur blijft haken terwijl je langsloopt, zodat het velletje er weer af ligt. M'n hand die langs de muur schraapt zodat ik weer een dikke schaafplek heb. Iets uit het kastje bovenin pakken, het beneden neerzetten om vervolgens keihard je hoofd te stoten aan het eerste kastje.
Op school naar een bepaald stuk willen lopen, maar niet door hebben dat er een glazen deur zit dus kedeng. Overigens heb ik ook altijd moeite met trekken/duwen bordjes op de deur -O-
10000 x je enkel verstuiken omdat het niet gelijk loopt. Overigens sowieso struikelen over stoeprandjes/ongelijke tegels/drempels

Welcome to my life :') Anderen vinden het wel harstikeke grappig, en ik moet zeggen dat ik er ook wel om kan lachen soms :=

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:05

Ik kom me hier ook maar eens melden...
Op zich ben ik volgens mij niet motorisch gestoord aangezien ik redelijk goed in sporten ben.
Wel heb ik nogal last van het feit dat ik mezelf nog wel eens gruwelijk overschat en vergeetachtig/snel afgeleid ben, daarnaast barst ik nog wel eens van de handige ideeën die ik uitvoer zonder er nog een tweede keer over na te denken.

- Ik neem de kortste weg van A naar B, dit resulteert standaard in te krappe bochten en dus blauwe plekken van tafels/stoelen en ander meubelair. Ik heb over het algemeen zoveel blauwe plekken dat ik alleen kan herinneren waar ik ze van heb als ik erop druk (pijn=juiste herinnering lol)

- Ik heb het vorig jaar voor elkaar gekregen om, toen ik met een lekker hoog tempo aan het fietsen was, vast te komen zitten met mijn voorwiel in treinrails bij de spoorwegovergang, dit had een lancering tot gevolg en een aantal gescheurde pezen in mijn vingers/hand door doorgeklapte vingers.

- Afgelopen zomer ging ik bramen plukken van onze mega bramenstruik, de onderkant had ik de dag ervoor al geplukt dus dit keer ging ik gewapend met ons aluminium keukentrapje voor de hoge bramen, die waren natuurlijk het grootst/lekkerst want niemand kon erbij en waren dus extra gerijpt.
Keukentrapje parkeerde ik gewoon middenin de bramenstruik. Op het bovenste treetje kon ik mooi een heleboel bramen plukken, wilde nog net die laatste paar die best ver zaten mee plukken, al reikend kon ik er net bij.... dacht ik.
Toen lag ik dus met trap en al om in de bramenstruiken.

- Ik ga altijd op de fiets naar stal. Aangekomen bij de oprit werd ik afgeleid door de lammetjes die net die dag voor het eerst naar buiten waren gegaan.
Ik was echter al ingedraaid voor de oprit van stal dus ik rijd prompt de sloot in. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik nog niet, maar ik ben bijna trots op het feit dat mijn fiets wel in de sloot lag maar ik niet!
Na sneaky rondkijken of iemand het gezien had stond ik voor het volgende probleem... mijn fiets weer uit de sloot halen aangezien ik er weer op naar huis moest uiteindelijk. Met een hark is dit gelukt :')

- Mijn paard gooit nogal hoog op, zonder zadel kan ik dus niet op haar draven. Vorig jaar zomer was ik even op haar rug gekropen op de wei, al stappend gingen we door de wei tot ze bedacht dat ze toch liever bij de rest van de groep was en de spurt naar voren inzette. Omdat ik al verwachtte eraf te gaan vallen kwam ik op het briljante idee om net als een indiaan mijn rechterbeen eroverheen te gooien, eraf te springen en zo op mijn voeten te landen.
De uitvoering ging wat anders, dat been eroverheen ging prima maar van eraf springen/afzetten was geen sprake want zodra ik het been erover gooide gleed ik er ook gelijk vanaf. Nu vind ik dat ook heel logisch, draven op een hoog opgooiend paard in dameszit zonder zadel ... tja...
Ik viel dan ook plat op de grond... facedown

- afgelopen vrijdag nog, ik had mijn sigaretten in mijn binnenzak gestopt, buig voorover om iets van de grond te rapen... pakje glijdt weer uit mijn zak zo plop een diepe plas in... natuurlijk

- Telefoon is op deze wijze ook al wel eens in de wc belandt, voorover buigend om een velletje van de grond te rapen (of de wc borstel te pakken), hup zo mijn mobiel de wc in.

- De stoppen slaan er bij ons nog wel eens uit als we zowel de oven als de afwasmachine aanhebben (of oven en waterkoker). Oud huis dus we hebben ook nog ouderwetse stoppen. Stop slaat eruit... oja natuurlijk komt door de oven/afwasmachine, draait er een nieuwe stop in die er in de zelfde gang weer uitknalt. Tja... het is wel handig om dan 1 van beide apparaten ook daadwerkelijk uit te zetten voor je er een nieuwe stop in draait.

- Telefoon is op deze wijze ook al wel eens in de wc belandt, voorover buigend om een velletje van de grond te rapen (of de wc borstel te pakken), hup zo mijn mobiel de wc in.

- Mijn vingerafdrukken van mijn vingers gebrand doordat ik in de haast een ovenschaal uit de oven haalde... en deze niet wilde laten vallen want dat is zonde van mijn schaal en mijn eten :')

- vorig jaar winter, ik had zo'n sjaal om met lekker veel franjes en omdat ik het vrij warm had deze niet 10x om mijn nek geslagen maar gewoon 1x. Tijdens het fietsen mezelf hiermee dus bijna van kant gemaakt omdat hij in mijn ketting vast kwam te zitten.

:( :( :(
en dit zijn degenen die ik me nu zo even snel kan herinneren. Iets langer de tijd en het lijstje wordt ernstig lang :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 14:04

Ik denk dat een cursus hoe overleef ik m'n onhandigheid goed voor ons zou zijn, althans we het kunnen overleven.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:28

Ik ben ook zo'n kluns, vind op verjaardagen altijd moeilijk inschatten of ik nou 3 zoenen of een hand moet geven. :+ Gister mee geweest naar verjaardag van oma van mijn vriend. Zijn oma is tweeling dus feliciteerde haar tweelingzus met drie zoenen (was natuurlijk ook jarig en had ik al 1 x eerder gezien). Ik besloot haar man ook met 3 zoenen te feliciteren ookal kon ik hem niet herrineren. Hij dacht er blijkbaar anders over gaf een hand en keek weer de andere kant op, ik kuste hem half op z'n mond en er kwam een ongelofelijke awkward situatie. :\ En alsof dat niet erg genoeg was liep ik na een kort praatje de woonkamer in , mijn vriend feliciteerde de man in de woonkamer. Ik dus ook. Bleek het dezelfde man geweest te zijn die net in de gang stond waar ik dat genante moment mee beleefde.. Hij was snel gaan zitten ik dacht dat het een andere man was die er al zat. := _O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 21:57

xkimmx schreef:
Ik ben ook zo'n kluns, vind op verjaardagen altijd moeilijk inschatten of ik nou 3 zoenen of een hand moet geven. :+ Gister mee geweest naar verjaardag van oma van mijn vriend. Zijn oma is tweeling dus feliciteerde haar tweelingzus met drie zoenen (was natuurlijk ook jarig en had ik al 1 x eerder gezien). Ik besloot haar man ook met 3 zoenen te feliciteren ookal kon ik hem niet herrineren. Hij dacht er blijkbaar anders over gaf een hand en keek weer de andere kant op, ik kuste hem half op z'n mond en er kwam een ongelofelijke awkward situatie. :\ En alsof dat niet erg genoeg was liep ik na een kort praatje de woonkamer in , mijn vriend feliciteerde de man in de woonkamer. Ik dus ook. Bleek het dezelfde man geweest te zijn die net in de gang stond waar ik dat genante moment mee beleefde.. Hij was snel gaan zitten ik dacht dat het een andere man was die er al zat. := _O-

Oh ja dat is wel heel erg genant :P