Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:zijn er hier nog fashionista's die geïnteresseerd zijn in een fotomeeting?
[BM] fotomeeting - menselijk modellen in flevoland
_Micha_ schreef:Pfoeh ik ben echt heel erg makkelijk met broeken kopen, ik heb een paar super strakke skinny's en wat wijdere. Het enige waar ik op let is dat ze niet zo raar gaan rimpelen bij het kruis (dat zie je nog best vaak) en bij je kont. En het moet natuurlijk wel iets voor mijn figuur doen![]()
Een maat te klein kopen zou ik nooit doen, heb ik een keer gedaan en die broek liep ik dus mooi niet uit (was een broek van 120 euro)
Bij strakke broeken (bij mijn buik) ga ik altijd even zitten in de paskamer om te kijken of de rand geen zeer doet.
En dat was het wel denk ik.
Gister trouwens dit shirt binnen gekregen, en ik ben er ontzettend blij mee
[ Afbeelding ]
en net nog even een soort chocker besteld maar dat is natuurlijk geen kelding
__Rianne schreef:Hmm balen, net die uggs op een andere site voor 90 euro gevonden. Wilde dus die andere annuleren, maar ze zijn helaas al verzonden.. en is zo'n gedoe om ze terug te sturen en te wachten op het geld.. dus balen van die 35 euro maar 't is niet anders
Maartje__ schreef:__Rianne schreef:Hmm balen, net die uggs op een andere site voor 90 euro gevonden. Wilde dus die andere annuleren, maar ze zijn helaas al verzonden.. en is zo'n gedoe om ze terug te sturen en te wachten op het geld.. dus balen van die 35 euro maar 't is niet anders
Waar precies? Ben wel benieuwd! Of bedoel je Bijenkorf? Ik ben namelijk nog op zoek naar classic chestnuts, die zijn nergens in de aanbieding
xchanel01 schreef:@maartje, bij de schoenenreus hebben ze echte classics uggs in de aanbieding, weet alleen niet welke kleuren maar je kan even kijken..