[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:40

Rotterdam is erg chaotisch en rommelig.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:40

Ik raad Hoofddorp je aan, hoewel er in Rotterdam een hoop andere leuke winkels zijn, maar Rotterdam is onwijs druk en ik vond het geen geregeld zooitje.

De eerste keer werden wij buiten gehouden voor we naar binnen mochten met wachttijden aan de kassa van anderhalf uur, tegenwoordig ga ik altijd naar Hoofddorp en dat is prima qua drukte.

Binnenkort ook maar weer eens bij mijn vriend de stad in, ben nog niet in die van Almere geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:59

Ik ga morgen met mijn zusje naar de Primark in Rdam. Ik heb broeken nodig, basics shirts met lange mouwen, sokken en bh's. Heb er zin in!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:12

Ik zou op zoek gaan naar de skinny of skinny pencil broeken <3 Zijn spijkerbroeken van 8 euro en ze zitten heerlijk! Heb er twee paar van, zijn echt mijn favoriete broeken :j

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:32

Ik moet echt weer eens gaan binnenkort :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:19

Aranel schreef:
Ik zou op zoek gaan naar de skinny of skinny pencil broeken <3 Zijn spijkerbroeken van 8 euro en ze zitten heerlijk! Heb er twee paar van, zijn echt mijn favoriete broeken :j

Ja maar ik ben zelf niet zo heel skinny :+ Zijn ze superstrak want die krijg ik niet over mijn bovenbenen..?
Ik heb wel een paarsachtige broek en een d.blauwe broek van de primark en die waren E13,00 :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:03

Ik wil binnenkort ook is gaan naar Rotterdam,
is het op een doordeweekse dag ook zo super druk of valt dat mee?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:43

Blingh schreef:
Aranel schreef:

Ja maar ik ben zelf niet zo heel skinny :+ Zijn ze superstrak want die krijg ik niet over mijn bovenbenen..?
Ik heb wel een paarsachtige broek en een d.blauwe broek van de primark en die waren E13,00 :j

Ik heb ook stevige bovenbenen hoor! Ze sluiten mooi aan maar je kunt er prima in bewegen :)) Niet superstrak dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:45

Ik heb de coloured skinny`s maat 38. Pas gewoon zo`n skinny die jij zegt en als ie goed is gaat ie mee in verschillende keren, of gewoon paar keer dezelfde (is toch maar voor het werk)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:12

hoe s de primark in almere? en het parkeren daar? zit er aan te denken om woensdag te gaan :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:03

Menino schreef:
ja, je hebt zo'n schap met make-up tegenwoordig.... oogschaduwpalletjes enzo. En daar stond ook van die nail caviar tussen :j

Renskeee, zullen we samen een keer primark-en?? :D

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:58

Als je s'morgens of rond etenstijd gaat naar Primark rotterdam is het er echt niet zo druk.. Ik kom er geregeld (woon in de buurt) en heb nog nooit mega drukte meegemaakt met lange wachttijden voor de kassa.
Je zult mij natuurlijk niet tijdens een schoolvakantie of in het weekend daar zien, want ik geloof best dat het dan chaos is.

Ben verder alleen in Lissabon geweest, zou ook wel eens naar een andere willen, maar omdat die in Rotterdam zo dichtbij is vind ik dat weer zonde van mijn tijd en reiskosten :P

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:21

Naomi_Haffie schreef:
hoe s de primark in almere? en het parkeren daar? zit er aan te denken om woensdag te gaan :)

Wat parkeren kost weet ik niet maar er zijn wel aardig veel parkeergarages. Woensdag is alleen geen verstandige dag omdat er dan ook markt staat en het vaak een gekkehuis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:26

Suus__ schreef:
Menino schreef:
ja, je hebt zo'n schap met make-up tegenwoordig.... oogschaduwpalletjes enzo. En daar stond ook van die nail caviar tussen :j

Renskeee, zullen we samen een keer primark-en?? :D

JAA! Sowieso hebben we elkaar eeuwen niet gezien, dus dat moet sowieso effe een keertje gerocheld worden :D

Ik heb trouwens extreem dikke bovenbenen ( ;( ) Maar de broeken van Primark zitten bij mij prima :j . Zijn lekker elastisch, dus passen altijd wel. Je moet er alleen wel een riem bij aan, maargoed. Dat moet ik altijd wel.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:31

Leuk doen we! Vast heeeel wat bij te praten! :D
Wanneer wil jij weer gaan?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:37

ik ga in februari een weekendje naar New Castle , en dan ga ik uiteraard even langs de primark daar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:49

Suus__ schreef:

iieeh, ben pas nog geweest en heb eigenlijk niets meer nodig, hoewel broeken enzo altijd welkom zijn :D Wann wil jij :P ?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:14

Ik ga morgen naar de primark in Rotterdam, tweede keer. De eerste keer was alles netjes, nog geen half uur later een echte zooi. Ben benieuwd nu. :D

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:25

Menino schreef:
Suus__ schreef:

iieeh, ben pas nog geweest en heb eigenlijk niets meer nodig, hoewel broeken enzo altijd welkom zijn :D Wann wil jij :P ?

Beetje in het voorjaar, sowieso als ik weer werk heb... :+
Als ik weer ga PB ik je! :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:07

hmmm woensdag js de enige dag dat ik kan gaan. jammer want ben een beetje op rotterdam uitgekeken

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:33

Mijn moeder en ik willen volgende week voor het eerst naar de Primark, in Almere!

Ben ontzettend benieuwd naar de kleding maar is een doordeweekse dag (donderdag) en dan gewoon 's ochtends een slimme zet? We willen geen uur in de rij staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:35

Ladies dankjewel voor de tips vd skinny s! Heb er 2 meegenomen, daarbij nog veeeeeeeel meer. Zodra ik thuis ben xal ik foto s laten zien!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:57

Als het goed is komt er over zo'n 2 jaar in Heerlen ook een Primark, I can't wait in ieder geval!! :D
Luik was voor mij zo'n 40minuten rijden, dat zijn dalijk nog maar 5 minuten :D

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:10

Jildau schreef:
Mijn moeder en ik willen volgende week voor het eerst naar de Primark, in Almere!

Ben ontzettend benieuwd naar de kleding maar is een doordeweekse dag (donderdag) en dan gewoon 's ochtends een slimme zet? We willen geen uur in de rij staan.

jaa hoor dat is prima te doen. Moet eerlijk bekennen dat ik er elke dag langsloop om naar school te gaan en dat ik er zelfs op een zondagmiddag ben geweest maar ik heb het tot nu toe nog nooit mega druk gezien.

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:54

Ik kan wel nieuwe broeken gebruiken, dus misschien dat ik van de week even langs Almere ga (: