Hoop nu ook echt dat ze haar verjaardag gaat halen. duurt nu niet zo lang meer
Kentaro
Geplaatst: 27-09-13 08:12
Wat een overlevingskracht heeft die meid!!! Ik hoop nu wel extra dat ze haar verjaardag gaat halen, dat heeft ze gewoon verdiend!!! Duimen draaien op volle toeren!
janouk
Blogger
Geplaatst: 27-09-13 10:00
Wat een bijzonder verdrietige update van de 26e. Wat een ongelooflijke zware tijd voor de familie.
Eerlijk....... ben ik bang dat zij haar verjaardag niet meer mee gaat maken. En eigenlijk maakt ze die dan ook al niet meer bewust mee...... Wat een vreselijk nare en verdrietige update zeg.... kippenvel
Kentaro
Geplaatst: 27-09-13 10:12
Wat vérschrikkelijk!!!!!! Hier is toch geen voorstelling bij te maken?!?!?!?!? Een kind verliezen is als ouders al het ergste dat je mee kunt maken, maar dan ook nog eens zo'n beslissing moeten nemen.................... Ik wens ze alle sterkte van de wereld!
Ik lees al een poos mee. Zo onwerkelijk. Waarom..... Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
lieve sterke meid. Neem je Rust, je hebt het meer dan verdiend. Ouders, familie, bekenden.... Sterkte in deze moeilijke periode. Ik denk aan jullie....
Jeetje, wat een heftige update dit keer zeg. Gelukkig kunnen we in deze tijd mensen in slaap brengen om leed te besparen, en ben erg blij dat dit voor Gwenny kan. Ongeacht of ze het nog wel of niet bewust gaat meemaken, hoop ik toch dat ze haar laatste wens kan meemaken, en haar 15e verjaardag nog mag vieren.
Wat een verschrikkelijke update. Ik hoop dat ze in haar slaap nog haar 15e verjaardag haalt.
mysecrets
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-13 14:49
Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now..find the light
Lieve Gwenny,
Slaap lekker.
Jeetje, erg om te horen dat Gwenny nu slaapt, maar het is het beste voor haar... Ik moet wel bekennen dat ondanks dat ik Gwenny niet heel vaak zag, ik er echt wel even van moet bijkomen dit te horen te hebben gekregen... Kippenvel...
Toen ik een tijd geleden met Gwenny uit eten ging, heeft zij toen mijn auto besloeg, hallo op mijn raam geschreven... Ik zie het elke dag nog staan en ik ga het er ook niet meer afhalen...
heftig hoor! sterke meid ik hoop dat ze dan eindelijk rust krijgt
Kentaro
Geplaatst: 27-09-13 14:59
kippevel.......
(TS, kan me je gevoel zó goed voorstellen!! Wij hebben haar nog nooit ontmoet en de tranen lopen al over m'n wangen als ik maar aan haar denk of het dagboek lees....)