[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:59

_vivi_ schreef:
Maar nog meer ideetjes wat typisch frans is?

Inderdaad blauw - witte strepen, een pencil skirt in het donkerblauw, sjaaltje over je schouders, hakken, donut knot?
Gestreepte handtas of juist een rode zodat je in de Franse kleuren bent en het een beetje leuk afsteekt?

Twaalf

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:08

Mooie outfit Marinke, staat je goed! Is dat een jurkje of een rokje met blouse?
Zo ja, waar heb je die blouse vandaan :)) ?

Dat onderste jurkje wil ik zo graag, maar bijna 210 euro vind ik toch wel te veel :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:13

Dankje! Tis een rokje met blouse, die laatste komt van de Mango Outlet.. ;)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:35

Super bedankt meiden, ben op zoek naar A-lijn jurkjes. :D ben alleen geen fan van pofmouwen ed. maar denk ook niet dat mijn schouders zoveel smaller zijn dan mijn heupen. weet nu iig waar ik naar moet zoeken.

leuke outfit! _Marinke_

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:35

urselin schreef:
Had je trouwens nog zo'n glitter hotpants besteld toen?

Mijn keuze in jurkjes is nu beperkt tot deze:
Ze zijn allemaal in zwart of rood verkrijgbaar, dus twijfel ook over de kleur..
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Eigenlijk meer dan ik uit wil geven, maar de goedkopere jurkjes vind ik lang niet zo mooi als bovenstaande.
Dit jurkje zou ik het liefst willen, maar die is over de 200 euro _O-
[ Afbeelding ]

Die glitter hotpants krijgen ze niet meer in het paars :(
Ik wacht er nog even mee voordat ik er een ga bestellen, heb toch geen geld nu :+

Ik vind al die jurken mooi <3 ik hou heel erg van 50's kleding! Die middelste rode lijkt wel het meeste op die jij graag wilt van meer dan 200 euro!

Ik heb trouwens nog een pencil rok in de kast met rouche rand aan de onderkant die ik ooit heb gekocht en nooit heb gedragen. Weet niet wat je maat is en of je dat leuk vind maar anders mag je die wel over kopen, is maat 28 (weet niet wat de nl maat dan is). Bij mij zit die wat ruim namelijk vandaar dat ik um nooit heb gedragen.
Hier plaatje wat er ongeveer op lijkt:
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2902542710702/T/340x340/C/FFFFFF/url/kinky-ruffles-pencil-skirt.jpg
Laatst bijgewerkt door Milky_Way op 29-11-12 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:38

_Marinke_ schreef:
__Rianne, leuke ring zeg!! :D

Hmmm typisch frans, ja iets van bolhoedje of barretje met zo'n pluim erop. :P
Ik denk ook vooral aan chique op de een of andere manier.

Gave jurkjes hierboven, vooral die laatste! Wauw! :oo

Ik heb overigens denk ik m'n kerstoutfit gevonden! :D
[ Afbeelding ]

Leuk :D
Mooie blouse!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:43

Raponsje schreef:
_vivi_ schreef:
Maar nog meer ideetjes wat typisch frans is?

Inderdaad blauw - witte strepen, een pencil skirt in het donkerblauw, sjaaltje over je schouders, hakken, donut knot?
Gestreepte handtas of juist een rode zodat je in de Franse kleuren bent en het een beetje leuk afsteekt?

Jah dat is wel helemaal frans he :P al heb ik niks in het donkerblauw met strepen alleen wit met zwart :=
Ik heb vandaag al wat gepast, maar kijk nog ef wat meer kan. Ik moet namelijk eerst 6,5 uur werken op mega drukke zaterdag in de bios en daarna gelijk door dus wil ook iets wat ik makkelijk snel aantrek en gelijk weg kan.
Zat zelf ook te denken aan beetje coco chanel look, maar dat is wel gelijk zo stijfjes en dat vind ik irri op een feestje :=

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:45

_vivi_ schreef:
Die glitter hotpants krijgen ze niet meer in het paars :(
Ik wacht er nog even mee voordat ik er een ga bestellen, heb toch geen geld nu :+

Ik vind al die jurken mooi <3 ik hou heel erg van 50's kleding! Die middelste rode lijkt wel het meeste op die jij graag wilt van meer dan 200 euro!

Ik heb trouwens nog een pencil rok in de kast met rouche rand aan de onderkant die ik ooit heb gekocht en nooit heb gedragen. Weet niet wat je maat is en of je dat leuk vind maar anders mag je die wel over kopen, volgens mij is die rok maat 36/M. Bij mij zit die wat ruim namelijk vandaar dat ik um nooit heb gedragen.

Wat jammer dat ze die niet meer in het paars krijgen! :(:)

Heb je een foto van jouw rok en welke kleur is ie? Durf zo niet te zeggen of ik een 36 pas, qua broeken zit ik vaak tussen 34 en 36 in nu. Mijn heupen zijn 89cm in omtrek.

Ik ben ook helemaal van 50s stijl, ik heb nog een rechte zwarte pencil skirt liggen, had er ook een leuk truitje op gezien bij Topvintage, maar die was al bijna 60 euro :o
Qua jurkjes neig ik heel erg naar de eerste, maar nummer 2 en 3 vind ik inderdaad ook heel mooi, ik wil sowieso mijn jurkje volgend jaar gaan gebruiken voor een 50s fotoshoot met Ford Mustang erbij <<)
(en nog mary jane of t-strap schoentjes erbij :+: )

Leuk Marinka, blousje heeft een mooie kleur :j

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:00

Urselin, ik heb een link in mijn vorige post gezet van de rok, hij is zwart van kleur en van merk Collectif.
Hier dat ik um zelf aan heb:

AfbeeldingAfbeelding

Die ruffle rand loopt beetje schuin, achter is die wat langer dan voor. Ik heb de rok met speldje vast gezet vandaar dat die op de foto wel strak zit. Bij mij zit die namelijk los aan de bovenste rand, ik heb best wel holle rug en 0% buikvet dus de stof leed daar een eigen leven :=

Ik moet wel zeggen dat ik um niet voor minder dan 40 de deur uit doe want hij was best prijzig toen ik um zelf kocht.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:04

urselin schreef:
Ik ben ook helemaal van 50s stijl, ik heb nog een rechte zwarte pencil skirt liggen, had er ook een leuk truitje op gezien bij Topvintage, maar die was al bijna 60 euro :o
Qua jurkjes neig ik heel erg naar de eerste, maar nummer 2 en 3 vind ik inderdaad ook heel mooi, ik wil sowieso mijn jurkje volgend jaar gaan gebruiken voor een 50s fotoshoot met Ford Mustang erbij <<)
(en nog mary jane of t-strap schoentjes erbij :+: )

Ha tof! T-strap schoenen zijn zo vet! Vind alleen als de stof van satijn is dat vaak minder mooi, ik hou van lak zwart :D
Ben heel benieuwd hoe die shoot zal zijn! Ik vind die 1e jurk ook heel mooi vooral hoe de halslijn loopt.
Bij mij om de hoek zit een 50's winkel, verkochten eerst echt super veel leuks maar die vrouw wil nu alles zelf maken. Wel heel tof want ze kan wel maken hoe jij het wilt :) alleen vind ik de kwaliteit van de stoffen beetje minder die ze gebruikt.

Wat ik ooit nog graag wil is een mooie sailor top. Niet zo'n carnavals ding mar gewoon mooie stof mooi model en enkel dat flapje met die strepen en dan dat knoopje voor.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 08:59

Oeeh mooie rok! Jammer dat ie zwart is, zoek alleen nog een blauwe en/rode rok ;(
Zonde dat je hem niet past!

Hier heb je volgens mij niet echt een 50s winkeltje in de buurt, ken wel iemand die kleding kan maken, maar weet zo haar prijzen niet.
Ik wilde inderdaad lakschoentjes halen, satijn wordt zo snel vies ook en in combinatie met die jurken vind ik lak toch net wat gaver. Als ik een zwarte jurk neem, koop ik wrs rode schoenen en als de jurk rood wordt, dan neem ik zwarte :))

Zo'n sailortop is ook gaaf, maar zeggen dat ik nog geen mooie ben tegen gekomen. Vind ze vaak niet mooi aansluiten :o

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:33

Marinke, mooi! :j

Verder wordt er veel gepraat over jaren 50 kleding, daar kan ik niet over mee praten, want daar hou ik niet van :))

Wel wil ik ontzettend graag zo'n rood bouclé jasje van Zara, maar helaas kom ik voorlopig niet bij de Zara -O-
Wel zag ik deze van Mango, maar weet niet of ik die ook leuk vind:
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 4264299809

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:45

Owh ik ben stout! Omdat ik toch weer ga werken, en dus meer geld te besteden heb. Zag opeens bij Zara online deze booties voor 39,95 staan. Terwijl ze normaal 100 zijn. Dus besteld! Stout zeg. Misschien tip voor jullie ook? Zijn er ook in beige (maar heb zelf al beige suede booties, dus heb ik zwart gekozen, wordt ook wat minder snel vies.

Afbeelding

Trouwens, ik weet niet of dit mag? Maar ik heb weer een heleboel leuke dingen op Marktplaats gezet voor weinig. Geen plaats meer voor in mijn kast. Prijzen zijn eventueel nog wel onderhandelbaar. Onder andere nieuw jurkje met kaartjes etc.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/11895432.html
Laatst bijgewerkt door Tessaaa op 30-11-12 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:55

Marinke erg leuke outfit voor de kerst!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:58

Tessaaa schreef:
Owh ik ben stout! Omdat ik toch weer ga werken, en dus meer geld te besteden heb. Zag opeens bij Zara online deze booties voor 39,95 staan. Terwijl ze normaal 100 zijn. Dus besteld! Stout zeg. Misschien tip voor jullie ook? Zijn er ook in beige (maar heb zelf al beige suede booties, dus heb ik zwart gekozen, wordt ook wat minder snel vies.

[ Afbeelding ]

Trouwens, ik weet niet of dit mag? Maar ik heb weer een heleboel leuke dingen op Marktplaats gezet voor weinig. Geen plaats meer voor in mijn kast. Prijzen zijn eventueel nog wel onderhandelbaar. Onder andere nieuw jurkje met kaartjes etc.

Ooooh die zijn leuk!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:46

Tessaaa schreef:

[ Afbeelding ]

Leuke laarsjes!

Tijdje terug bij de nieuwe Bond-film:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Trui met open rug: Zara. Jurkje: H&M. Panty: ? Schoenen: Primark. Ketting: Zara.

Gisteren:
Afbeelding
Afbeelding
Trui: H&M. Blouse: H&M. Broek: H&M. Schoenen: H&M. Ketting: Zara.

Vandaag:
Afbeelding
Afbeelding
Trui: H&M. Singlet: Esprit. Jegging: Zara. Schoenen: Shoe Outlet. Ketting: ?

Ik heb maar wel een panty onder de jegging aan gedaan, anders is het vast te koud :brr:

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:57

Oh leuke outfitjes hierboven! Die zara ketting met die vleugels is vet!

Die schoentjes van Zara met die studs zijn ook heel leuk en zeker als je ze met 60 euro korting hebt! :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:32

Ik kreeg gisteren een pakketje binnen met daarbij een tegoedbon van €10.- van Zalando (minimale besteding €50.-). Ik ga hem niet gebruiken, dus wie kan ik er hier blij mee maken :)? Hij is eenmalig te gebruiken en niet geldig in combinatie met andere acties, wèl op sale producten.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:42

Oeiii Maryniac_val dat zou fijn zijn :D Ik bestel af en toe nog wel wat bij Zalando!

Hele fijne stijl heb je Girassol, echt leuk!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:19

Ik vind die a-symmetrische legging van attitude holland zo gaaf, maar ik kan hem alleen in maat XL vinden terwijl ik een XS nodig heb.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:02

Gave schoenen Tessa, en met zo'n korting kun je ze toch niet laten staan..? O:)

Mooie outfits Girassol, die truien zien er ook fijn uit :+:

Ook niet op eBay te vinden Raponsje?

Zit ik te twijfelen tussen nog maar twee jurkjes, zijn ze allebei niet op voorraad in mijn maat _O-

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:13

Haha Urselin, dan lijkt het me dat je niks hebt om over te twijfelen he haha?

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:15

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:21

Tessaaa schreef:

[ Afbeelding ]

Leuk zijn ze!
Alleen niks voor mij, omdat de studs goud zijn en ik alleen maar zilveren sieraden draag :P
(en ik heb zeer slechte ervaringen met spullen van Zara)

Ik heb trouwens wat nieuwe dingen gekocht toen ik een weekendje in Londen was, ik zal straks foto's plaatsen :D

Debbie_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:45

Oke, na heel het internet af te zoeken heb ik voor jullie een vraagje!
Ik heb nu denk ik een jaar of 3/4 terug een broek weg moeten gooien omdat deze helemaal versleten was.
Omdat ik helemaal fan was van de broek heb ik het merk opgeschreven wat er in stond.
Fa ligna, vroeger was er van dit merk nog te kopen bij Open 32 en Bleu 32 maar over dit merk is helemaal niks meer te vinden. Ik ben ongeveer 2 jaar terug nog op hun site geweest van het merk zelf, maar kan er niets meer over vinden. Weten jullie hier misschien iets over? Zou graag nog eens op jacht gaan naar een broek van dat merkt!