espiga1984 schreef:Nu ben ik gisteren te weten gekomen dat mijn ex reeds twee profielen op datingsites heeft. op zich geen probleem maar ik kan er gewoon niet tegen dat hij liegt. Hij vertelde mij dat hij een meisje had leren kennen die hij wel knap vond en hem duidelijk zag zitten. Hij vertelde mij dat hij die via een vriend kende en dat ze in de buurt woonde. Nu kwam ik gisteren thuis en moest ik op de computer zijn. Ach ik weet het, volledig fout van mij maar ik kwam wel op die website terecht en zo zag ik dus dat dat meisje waar hij het over had, helemaal niet in de buurt woont en dat hij daar donderdag ook al mee had afgesproken (hij had mij toen verteld dat hij een dagje verlof had om wat dingen ivm zn bijberoep te regelen). Ze kennen mekaar dus van die datingsite. Daarnaast zag ik ook dat hij met een 5 tal anderen aan het chatten geweest was. Tegen 1 ervan zei hij "jij bent de enige waar ik zo veel mee chat, je betekent zo veel voor mij" BAH walgelijk gewoon. Hoe kan je nu zo liegen?
Ik ben echt niet jaloers ofzo want ik wist dat hij gisteren ook nog met dat meisje uitging en ik zei nog "doe maar gel in je haar en zou je geen andere tshirt aandoen". En dan stuurt hij later op de avond: ah het is hier wel gezellig maar met jou erbij zou het veel beter zijn " Waar slaat dat dan op? Een triootje ofzo???
Ik voel me gewoon zo stom! Toen wij net samen waren chatte hij ook met andere meisjes. Toen was ik vooral gekwetst omdat hij steeds zei dat hij het niet meer ging doen en het dus achter mn rug deed. Het stelde mss allemaaal niks voor maar toch.... Ik was toen zo gekwetst. Dit heeft toch wel een tweetal jaar geduurd. Nu ben ik anderhalve maand terug en is hij weeral bezig. En dan moet je dus maar bedenken dat ik met welgeeteld 1 man heb gechat en over alles eerlijk ben geweest omdat ik hem niet wou kwetsen. Verdorie ik ben echt kwaad om mezelf. Waarom ben ik daar in godsnaam zo lang bijgebleven? Hij heeft zn streken nooit verleerd.
SORRY, moest er gewoon effe uit
Je hebt duidelijk de juiste keus gemaakt...
En uit die emotionele rollercoaster te stappen en mn leven terug een beetje te ordenen
. Vooral ook veel plezier voor het opbouwen van wat nieuws (niet noodzakelijk een relatie, maar vooral je eigen leven
)
.