Kan ik hiermee verder of kies ik voor mezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:09

espiga1984 schreef:
Nu ben ik gisteren te weten gekomen dat mijn ex reeds twee profielen op datingsites heeft. op zich geen probleem maar ik kan er gewoon niet tegen dat hij liegt. Hij vertelde mij dat hij een meisje had leren kennen die hij wel knap vond en hem duidelijk zag zitten. Hij vertelde mij dat hij die via een vriend kende en dat ze in de buurt woonde. Nu kwam ik gisteren thuis en moest ik op de computer zijn. Ach ik weet het, volledig fout van mij maar ik kwam wel op die website terecht en zo zag ik dus dat dat meisje waar hij het over had, helemaal niet in de buurt woont en dat hij daar donderdag ook al mee had afgesproken (hij had mij toen verteld dat hij een dagje verlof had om wat dingen ivm zn bijberoep te regelen). Ze kennen mekaar dus van die datingsite. Daarnaast zag ik ook dat hij met een 5 tal anderen aan het chatten geweest was. Tegen 1 ervan zei hij "jij bent de enige waar ik zo veel mee chat, je betekent zo veel voor mij" BAH walgelijk gewoon. Hoe kan je nu zo liegen?

Ik ben echt niet jaloers ofzo want ik wist dat hij gisteren ook nog met dat meisje uitging en ik zei nog "doe maar gel in je haar en zou je geen andere tshirt aandoen". En dan stuurt hij later op de avond: ah het is hier wel gezellig maar met jou erbij zou het veel beter zijn " Waar slaat dat dan op? Een triootje ofzo???

Ik voel me gewoon zo stom! Toen wij net samen waren chatte hij ook met andere meisjes. Toen was ik vooral gekwetst omdat hij steeds zei dat hij het niet meer ging doen en het dus achter mn rug deed. Het stelde mss allemaaal niks voor maar toch.... Ik was toen zo gekwetst. Dit heeft toch wel een tweetal jaar geduurd. Nu ben ik anderhalve maand terug en is hij weeral bezig. En dan moet je dus maar bedenken dat ik met welgeeteld 1 man heb gechat en over alles eerlijk ben geweest omdat ik hem niet wou kwetsen. Verdorie ik ben echt kwaad om mezelf. Waarom ben ik daar in godsnaam zo lang bijgebleven? Hij heeft zn streken nooit verleerd.

SORRY, moest er gewoon effe uit

Je hebt duidelijk de juiste keus gemaakt...

espiga1984

Re: Kan ik hiermee verder of kies ik voor mezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 10:21

Ja het is gewoon vreemd dat je in een aantal weken tijd zo ver uit elkaar groeit. Alhoewel dit voor mij dan weer betekent dat er toch wel meer aan de hand was dan ik initieel dacht. Zeker als ik mijn eigen openingspost nog eens lees... Je denkt dat het goed gaat, omdat er veel goede dingen waren, maar er zat gewoon zo veel fout aan de basis. Ergens heb ik een beetje spijt dat dit zo lang heeft geduurd. Gisteren nog een vriendin gezien die ik al sinds middelbare school kende en zij vertelde mij 'hoe heb je dat in godsnaam zo lang kunnen uithouden?' Tjah, ik heb veel kunnen verdragen denk ik. Altijd er van uit gegaan dat er in iedere relatie wel iets is. En dat is ook zo. Maar de bom barst een keer.
Tijd om verder te gaan :-) En uit die emotionele rollercoaster te stappen en mn leven terug een beetje te ordenen

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:54

Ben blij dat je mijn berichten goed opgepakt hebt. Via een schermpje is het soms zo moeilijk. Want ik bedoelde het echt niet rot, ik wilde je alleen een beetje helpen. Want ik begrijp wel dat je er kriegel om kan worden; "heeft ie er verdorie nu echt niets van geleerd!!". Maar je er druk om maken is zonde van je energie. Probeer ook niet te veel spijt te hebben. Er is nu niets meer aan te veranderen, en je hebt er onwijs veel van geleerd. Zo'n situatie gebeurt je waarschijnlijk geen tweede keer meer.
Heel veel succes en sterkte met die emotionele rollercoaster. Net als je denkt dat die klaar is durft die nog wel eens een looping te maken :D. Vooral ook veel plezier voor het opbouwen van wat nieuws (niet noodzakelijk een relatie, maar vooral je eigen leven ;) )

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:40

Ik vind dit echt heeeel raar om te lezen. Een man/jongen die niet boos is op zijn vriendin terwijl ze vreemdgaat. Heel raar.

Ik vraag me af hoe hij er diep van binnen echt over denkt.
Ik zou kapot gaan.
Anyway, lijkt me logisch dat jij ervoor moet zorgen dat je je verlangens binnen je relatie houdt of gewoon vrijgezel bent en kunt doen wat je wilt.
Kan best dat jij die aandacht leuk vindt en behoeftes hebt, en natuurlijk moet hij die deels kunnen bevredigen maar jij moet ook in staat kunnen zijn om die behoeftes te onderdrukken en uit te stellen.
Tja, dat jij de seks moet beginnen dat is dan jammer, maar ik vind dat je om die reden niet buiten je relatie aandacht moet gaan zoeken.

Ja sorry ik kan er neit helemaal bij.
Een relatie is toch iets van jullie 2? en niet het halve dorp erbij aan 1 kant of ben ik nou achterlijk?
Kijk wat jullie ervan vinden en ermee doen moeten jullie zelf weten, het is immers jullie relatie en als hij het prima vindt, lijkt mij dat je een vrijbrief hebt, maar ik zelf kan heir niet zo goed in komen.

Lees net je update over het chatgedrag van je man.
Sorry maar ik vind dat niet vreemd aangezien jij het ook buitenshuis zoekt. Jij gaat hem toch ook niet smsen op de avond: hay schat, ik heb zojuist gezoend met een ander.. ik kom zo naar huis goed?
Misschien was hij van plan het over een tijd wel eerlijk te vertellen. Zou je het dan wel goed vinden?!

Nu weet je in ieder geval dat hij wel behoefte heeft aan liefdevolle aandacht. Ooit aan gedacht om je relatie wat spannender te maken..??

Maar, goed ik ga even het topic verder lezen want las dat hij al je ex is en dat het allemaal al klaar is.. dus ff verder lezen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:47

Royce Mark volgens mij heb je niet het hele topic door gelezen :o .

Espiga leven en laten leven. Wat je ex nu doet is niet jou verantwoordelijkheid.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 11:50

RoyceMack schreef:
Ik vind dit echt heeeel raar om te lezen. Een man/jongen die niet boos is op zijn vriendin terwijl ze vreemdgaat. Heel raar.

Ik vraag me af hoe hij er diep van binnen echt over denkt.
Ik zou kapot gaan.
Anyway, lijkt me logisch dat jij ervoor moet zorgen dat je je verlangens binnen je relatie houdt of gewoon vrijgezel bent en kunt doen wat je wilt.
Kan best dat jij die aandacht leuk vindt en behoeftes hebt, en natuurlijk moet hij die deels kunnen bevredigen maar jij moet ook in staat kunnen zijn om die behoeftes te onderdrukken en uit te stellen.
Tja, dat jij de seks moet beginnen dat is dan jammer, maar ik vind dat je om die reden niet buiten je relatie aandacht moet gaan zoeken.

Ja sorry ik kan er neit helemaal bij.
Een relatie is toch iets van jullie 2? en niet het halve dorp erbij aan 1 kant of ben ik nou achterlijk?
Kijk wat jullie ervan vinden en ermee doen moeten jullie zelf weten, het is immers jullie relatie en als hij het prima vindt, lijkt mij dat je een vrijbrief hebt, maar ik zelf kan heir niet zo goed in komen.

Lees net je update over het chatgedrag van je man.
Sorry maar ik vind dat niet vreemd aangezien jij het ook buitenshuis zoekt. Jij gaat hem toch ook niet smsen op de avond: hay schat, ik heb zojuist gezoend met een ander.. ik kom zo naar huis goed?
Misschien was hij van plan het over een tijd wel eerlijk te vertellen. Zou je het dan wel goed vinden?!

Nu weet je in ieder geval dat hij wel behoefte heeft aan liefdevolle aandacht. Ooit aan gedacht om je relatie wat spannender te maken..??

Maar, goed ik ga even het topic verder lezen want las dat hij al je ex is en dat het allemaal al klaar is.. dus ff verder lezen..

Haha juist ja, ff verder lezen graag

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 11:50

sweetheart schreef:
Ben blij dat je mijn berichten goed opgepakt hebt. Via een schermpje is het soms zo moeilijk. Want ik bedoelde het echt niet rot, ik wilde je alleen een beetje helpen. Want ik begrijp wel dat je er kriegel om kan worden; "heeft ie er verdorie nu echt niets van geleerd!!". Maar je er druk om maken is zonde van je energie. Probeer ook niet te veel spijt te hebben. Er is nu niets meer aan te veranderen, en je hebt er onwijs veel van geleerd. Zo'n situatie gebeurt je waarschijnlijk geen tweede keer meer.
Heel veel succes en sterkte met die emotionele rollercoaster. Net als je denkt dat die klaar is durft die nog wel eens een looping te maken :D. Vooral ook veel plezier voor het opbouwen van wat nieuws (niet noodzakelijk een relatie, maar vooral je eigen leven ;) )

Ik weet wel dat je het niet rot bedoelt hoor :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:33

Ik blijf bij mijn mening, over jullie (voorheen) relatie. Ik begrijp nog niet dat je kunt vreemdgaan. Dan denk ik wat doe je nog bij je man/vriend. Beetje van 2 walletjes eten. Maar goed, zag dat je boos/teleurgesteld was over de profielen van je (ex)man en dat hij aan het chatten was met een meisje en dat hij tegen 1 van hen had gezegd dat hij gelukkig was met haar etc. Maar in feite deed jij exact hetzelfde, TIJDENS jullie relatie. Jij praat het alleen goed door te zeggen: 'maar ik was er toch eerlijk over?!' dus? Is het dan gerechtvaardigd?
In mijn ogen absoluut niet. Hij is vrijgezel, net als jij.
Jij wilt nu een relatie beginnen met je chatbuddy, maar je zegt ook dat hij jaloers is, snel op zn tenen getrapt en dat betekend dus dat jij geen buitenechtelijke avontuurtjes meer kunt hebben en als je dat wel doet, dat je dus moet liegen, en anders breekt WW3 uit. Want die S pikt dat echt niet.
Ik denk ook dat het helemaal niks gaat worden met hem, om eerlijk te zijn. Hoe jij zijn karakter omschrijft en hoe ik jou meemaak en jouw gedrag dat je hier typt, dat wordt een groot bloedbad.
Ik ben blij voor je dat je weg bent bij je man, en dat je daar vrede mee hebt. Ik ben het ook met je eens dat hij gewoon echt niet bij jou past, als hij jou niet kan voorzien in jouw behoeftes(mits die niet onmogelijk zijn.. het moet ook wel bij hem passen zeg maar..)
Dan vind ik het nog verkeerd dat je het buiten je huwelijk zoekt, maar goed. dat is nu toch voorbij.
Ik vind het daarnaast ook echt heel raar van die S dat hij iets met jou wil beginnen. Hij weet dat je vreemdgaat(want dat is in mijn ogen gewoon keihard bedriegen, als je getrouwd bent en dan gaat chatten op de wijze waarop jij chat met hem), en geeft je tijd om weg te gaan bij je man. Wat zorgt ervoor dat jij, in een relatie met S, niet vreemdgaat van hem? Want elke nieuwe relatie is super leuk en spannend, maar wie zegt dat jij na n jaar of 3 niet spanning buiten de relatie gaat zoeken. Iedereen weet dat een relatie na een jaar of 2, 3 gewoon 'normaal' wordt en dat je samen een stabiele relatie opbouwt. Als jij op zulke momenten dus spanning nodig hebt en verliefd wordt op iemand anders zoals jij het noemt.. ja, als ik S was, zou ik daarover toch eens flink achter mijn oren krabben. Eigenlijk zou het beste voor jou zijn, om gewoon elk jaar een nieuwe relatie te beginnen zodat je elke keer weer die nieuwe spanning ervaart.

Ik hoop dat je heel gelukkig wordt en dat je ex ook gelukkig wordt met zijn zus in huis(oke, dat ben ik echt met je eens, dat is verschrikkelijk.. die schoonouders en da thij daar zo aan plakt..) en dat je gewoon allebei kunt doen wat jullie willen en het verleden kunnen laten rusten.. Maar goed, denk goed na over je keuzes.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 12:52

RoyceMack schreef:
Eigenlijk zou het beste voor jou zijn, om gewoon elk jaar een nieuwe relatie te beginnen zodat je elke keer weer die nieuwe spanning ervaart.

Sorry hier moest ik echt heel hard om lachen

RoyceMack schreef:
Ik blijf bij mijn mening, over jullie (voorheen) relatie. Ik begrijp nog niet dat je kunt vreemdgaan. Dan denk ik wat doe je nog bij je man/vriend. Beetje van 2 walletjes eten. Maar goed, zag dat je boos/teleurgesteld was over de profielen van je (ex)man en dat hij aan het chatten was met een meisje en dat hij tegen 1 van hen had gezegd dat hij gelukkig was met haar etc. Maar in feite deed jij exact hetzelfde, TIJDENS jullie relatie. Jij praat het alleen goed door te zeggen: 'maar ik was er toch eerlijk over?!' dus? Is het dan gerechtvaardigd?
In mijn ogen absoluut niet. Hij is vrijgezel, net als jij.

Nou als je goed gelezen hebt, was mijn exman ook aan het chatten met meisjes, in het begin (en dus tijdens) onze relatie. Dat was zonder dat ik daar van af wist. Hij loog erover. Dat vond ik erger dan het gechat zelf. We hebben dit toen wel kunnen uitpraten en hij is er ook mee gestopt. Vandaar dat ik het er nu ff moeilijk mee had omdat het terug oude wonden open maakte. Ik heb nooit goedgepraat dat ik met een ander heb gekust, of dat ik met S. aan het chatten was. Maar jij bent waarschijnlijk de eerste om toe te geven dat jij dat noooooooooit zou doen :-)

RoyceMack schreef:
Jij wilt nu een relatie beginnen met je chatbuddy, maar je zegt ook dat hij jaloers is, snel op zn tenen getrapt en dat betekend dus dat jij geen buitenechtelijke avontuurtjes meer kunt hebben en als je dat wel doet, dat je dus moet liegen, en anders breekt WW3 uit. Want die S pikt dat echt niet.
Ik denk ook dat het helemaal niks gaat worden met hem, om eerlijk te zijn. Hoe jij zijn karakter omschrijft en hoe ik jou meemaak en jouw gedrag dat je hier typt, dat wordt een groot bloedbad.
Ik ben blij voor je dat je weg bent bij je man, en dat je daar vrede mee hebt. Ik ben het ook met je eens dat hij gewoon echt niet bij jou past, als hij jou niet kan voorzien in jouw behoeftes(mits die niet onmogelijk zijn.. het moet ook wel bij hem passen zeg maar..)
Dan vind ik het nog verkeerd dat je het buiten je huwelijk zoekt, maar goed. dat is nu toch voorbij.
Ik vind het daarnaast ook echt heel raar van die S dat hij iets met jou wil beginnen. Hij weet dat je vreemdgaat(want dat is in mijn ogen gewoon keihard bedriegen, als je getrouwd bent en dan gaat chatten op de wijze waarop jij chat met hem), en geeft je tijd om weg te gaan bij je man. Wat zorgt ervoor dat jij, in een relatie met S, niet vreemdgaat van hem? Want elke nieuwe relatie is super leuk en spannend, maar wie zegt dat jij na n jaar of 3 niet spanning buiten de relatie gaat zoeken. Iedereen weet dat een relatie na een jaar of 2, 3 gewoon 'normaal' wordt en dat je samen een stabiele relatie opbouwt. Als jij op zulke momenten dus spanning nodig hebt en verliefd wordt op iemand anders zoals jij het noemt.. ja, als ik S was, zou ik daarover toch eens flink achter mijn oren krabben.

Fijn dat jij S. zo goed kent dan :-)

Ach meid, ik neem je niks kwalijk hoor. Dit topic was vooral bedoeld om mijn hart te kunnen luchten. Een beetje als een soort dagboek. Uiteraard sta ik open voor alle commentaar en meningen. No hard feelings

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:00

Gelukkig maar. Maar goed, je zegt wel dat je S 'kent' maar eigenlijk ken je hem via de pc. En dat noem ik nou niet bepaald iemand goed kennen. Wat als alles verzonnen is. Je zei dat je catfish kende, nou die mensen denken ook hun liefde te 'kennen'. en achteraf is het toch een kat in de zak meestal. Iedereen kan alles zeggen via internet.

Ook heb ik je al vaker het zinnetje zien typen 'maar jij bent waarschijnlijk de eerste om toe te geven dat jij dat nooooooooit zou doen'. Nee? Begrijp niet waar je die wijsheid vandaan haalt? Maar hoe jij je in deze situatie (zie begin post, vreemdgaan etc) hebt gedragen, kan ik met alle zekerheid wél de eerste zijn die zegt dat ik dat nooit zou doen. Ik ben 100% tegen vreemdgaan en zou ook je exman een klap voor zn kop willen verkopen dat hij dat toelaat. Dat is echt het begin van het eind(van je relatie).
Ik heb ook wel eens gechat met anderen wildvreemden in mijn vorige relatie.. Maar dat was totaal niks diepgaans. En niet langdurig en nooit serieus, gewoon tijdsverdrijf(Dat was ook de reden die ik altijd benoemde als ze vroegen wat ik daar dan deed ondanks dat ik in een relatie zat). Vaak waren ze er dan snel klaar mee maar dat vond ik alleen maar ubergrappig. Mijn ex weet hier niks over en begrijp ook niet zo goed waarom ik zoiets had meoten vertellen: he schat luister, ik chat tegenwoordig op een datingsite, maar heb nooit serieus contact met iemand, lig alleen maar dubbel om die stomme sukkels die daarop zitten en tis puur tijdsverdrijf, maar dan weet ej dat?
Onzin.
Overigens, ik heb mijn huidige vriend gevonden op een datingsite.. 1,5 jaar nadat de relatie met mn ex gedaan was Mijn huidige vriend vroeg mij nadat we iets kregen, om mijn profiel te verwijderen, omdat hij niet wilde dat ik met n ander ging chatten. en dat heb ik gedaan. Nooit meer die site opgezocht. Ja om het bestuur n mail te sturen met een bedankje dat ik mn vriend daar had ontmoet!:)

Als ik jouw reacties lees, dan lees ik: Maar hij loog erover, en daarom ben ik gekwetst/boos. Ik heb het altijd eerlijk gezegt(wat voor rotstreken je allemala uithaalde). Dus had hij geen recht om boos te zijn? dus had jij een vrijkaart en waren jouw zonden goed gepraat? Dus had jij minder gekwetst geweest als hij het eerlijk gezegd had? En wat als hij ermee door was gegaan, als ie t eerlijk gezegd had, vind jij het dan goed?

Jouw acties zijn ronduit slecht, maar die van hem ook. Jullie zijn allebei fout bezig geweest en daar valt helemaal niets over goed te praten, of je het nu eerlijk hebt gezegd of niet. Je bent toen je vreemdging, ook stiekem bezig geweest. Achter zijn rug om. Plus, hij chat. Jij chat, én gaat vreemd wanneer het je zo onderhand uitkomt.. Maaaaaar, omdatje alles netje opbiecht mag hij niet boos worden..

Uh juist ja..

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 13:18

RoyceMack schreef:
Gelukkig maar. Maar goed, je zegt wel dat je S 'kent' maar eigenlijk ken je hem via de pc. En dat noem ik nou niet bepaald iemand goed kennen. Wat als alles verzonnen is. Je zei dat je catfish kende, nou die mensen denken ook hun liefde te 'kennen'. en achteraf is het toch een kat in de zak meestal. Iedereen kan alles zeggen via internet.

Was niet via de Pc maar via mn telefoon :-) Ja ik durf zeggen dat ik S. goed ken, heb wel 'bewijzen' dat het echt is. Al ben ik natuurlijk niet achterlijk en besef ik ook wel dat het opgezet spel kan zijn. Dan maak ik een domme fout ja, so be it. Mijn probleem dan. Trouwens, die discussie is al meerdere keren hier aan bod gekomen, en daar heb ik al voldoende in gereageerd.

RoyceMack schreef:
Ook heb ik je al vaker het zinnetje zien typen 'maar jij bent waarschijnlijk de eerste om toe te geven dat jij dat nooooooooit zou doen'. Nee? Begrijp niet waar je die wijsheid vandaan haalt? Maar hoe jij je in deze situatie (zie begin post, vreemdgaan etc) hebt gedragen, kan ik met alle zekerheid wél de eerste zijn die zegt dat ik dat nooit zou doen. Ik ben 100% tegen vreemdgaan en zou ook je exman een klap voor zn kop willen verkopen dat hij dat toelaat. Dat is echt het begin van het eind(van je relatie).

Ik vind dat niemand kan zeggen dat ie iets nooit zou doen, maar opnieuw, dat is mijn mening

RoyceMack schreef:
Ik heb ook wel eens gechat met anderen wildvreemden in mijn vorige relatie.. Maar dat was totaal niks diepgaans. En niet langdurig en nooit serieus, gewoon tijdsverdrijf(Dat was ook de reden die ik altijd benoemde als ze vroegen wat ik daar dan deed ondanks dat ik in een relatie zat). Vaak waren ze er dan snel klaar mee maar dat vond ik alleen maar ubergrappig. Mijn ex weet hier niks over en begrijp ook niet zo goed waarom ik zoiets had meoten vertellen: he schat luister, ik chat tegenwoordig op een datingsite, maar heb nooit serieus contact met iemand, lig alleen maar dubbel om die stomme sukkels die daarop zitten en tis puur tijdsverdrijf, maar dan weet ej dat?
Onzin.
Overigens, ik heb mijn huidige vriend gevonden op een datingsite.. 1,5 jaar nadat de relatie met mn ex gedaan was Mijn huidige vriend vroeg mij nadat we iets kregen, om mijn profiel te verwijderen, omdat hij niet wilde dat ik met n ander ging chatten. en dat heb ik gedaan. Nooit meer die site opgezocht. Ja om het bestuur n mail te sturen met een bedankje dat ik mn vriend daar had ontmoet!:)

Dan ben ik zelf liever eerlijk. Als je relatie goed zit, vind ik dat je gerust moet kunnen chatten met een ander. Als je daarover al moet liegen...

RoyceMack schreef:
Als ik jouw reacties lees, dan lees ik: Maar hij loog erover, en daarom ben ik gekwetst/boos. Ik heb het altijd eerlijk gezegt(wat voor rotstreken je allemala uithaalde). Dus had hij geen recht om boos te zijn? dus had jij een vrijkaart en waren jouw zonden goed gepraat? Dus had jij minder gekwetst geweest als hij het eerlijk gezegd had? En wat als hij ermee door was gegaan, als ie t eerlijk gezegd had, vind jij het dan goed?

Jouw acties zijn ronduit slecht, maar die van hem ook. Jullie zijn allebei fout bezig geweest en daar valt helemaal niets over goed te praten, of je het nu eerlijk hebt gezegd of niet. Je bent toen je vreemdging, ook stiekem bezig geweest. Achter zijn rug om. Plus, hij chat. Jij chat, én gaat vreemd wanneer het je zo onderhand uitkomt.. Maaaaaar, omdatje alles netje opbiecht mag hij niet boos worden..

Uh juist ja..

Hij had wel het recht om boos te zijn. Of verdrietig of wat dan ook. Ik heb nooit beweerd dat mijn 'rotstreken' goed te praten zijn omdat ik eerlijk ben geweest.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:26

Ik snap je irritatie wel maar anderzijds mag hij nu doen wat hij wil. En waar die vrouwen intuinen is hun probleem.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:34

TS ik zou helemaal niet reageren op RoyceMack die probeert je uit de tent te lokken. Laat lekker, je bent er nu uit, jij én je ex hebben nu ruimte om aan een nieuwe frisse toekomst tegemoet te gaan. Het is echt even zielig voor je ex maar goed jullie waren beide toch ongelukkig(er) geworden in de toekomst. En wat betreft S gewoon zien hoe dat loopt, is ie niet echt dan is dat zo is ie wel echt dan heb je de kans dat het misgaat of dat je zielsgelukkig wordt de tijd zal het leren :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:36

Ja ik zou er ook niet op reageren. Heb het zelf niet eens gelezen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:40

Als je relatie goed, moet je kunnen chatten met anderen? Waarom dan?

Maar je blijft wel het argument herhalen dat je er niet tegen kunt dat je ex tegen je loog over het chatten, dat je daar boos om bent(begrijpelijk hoor!!) en dat jij eigenlijk hetzelfde deed, en meer, maar omdat je alles eerlijk hebt opgebiecht, is het minder erg?

T maakt verder ook niks meer uit, want je bent nu weg bij je ex, en dat is denk ik maar goe dook voor allebei.. Maar goed, ik hoop voor je dat het gaat werken met S.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:46

Nou ik chat ook wel eens met oude vrienden op facebook om wat voor mn werk uit te zoeken.. en mn vriend spreekt ook vast wel eens een meisje. Als dat al niet meer kan in deze wereld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:13

RoyseMack ieder mens is uiteindelijk instaat tot dingen die ze nooit zou doen wanneer diegene zich ellendig voelt.
TS maakte misschien de fout door te gaan chatten met een ander tijdens haar ongelukkige relatie maar dat zegt niets over wat de toekomst waar haar gaat zijn.
Ik vind dat je nog oordelend over komt door te gaan beweren dat ze in een volgende relatie dat weer gaat doen als ze ongelukkig is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:27

Ts, heel veel succes met de hele papierwinkel! Emotioneel is het al lastig, maar op praktisch vlak ben je ook nog even zoet.
Fijn om te horen hoe het met je gaat :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:44

OsMo schreef:
RoyseMack ieder mens is uiteindelijk instaat tot dingen die ze nooit zou doen wanneer diegene zich ellendig voelt.
TS maakte misschien de fout door te gaan chatten met een ander tijdens haar ongelukkige relatie maar dat zegt niets over wat de toekomst waar haar gaat zijn.
Ik vind dat je nog oordelend over komt door te gaan beweren dat ze in een volgende relatie dat weer gaat doen als ze ongelukkig is.

is dat een ongegronde reactie van mij dan? Dat ik denk dat ze in haar volgende relatie weer zoiets kan doen als ze niet meer gelukkig is of de spanning eraf is? In dit topic wordt toch wel duidelijk dat ze spanning ergens anders zocht omdat ze haar relatie 'saai' vond? Ik heb dan zoiets van: ja een nieuwe relatie is super leuk en heel spannend, maar als je n jaar of 1,5 bij elkaar bent, is die nieuwigheid eraf. Wie zegt dat ze dan nooit meer spanning zoekt buiten de relatie. Ik bedoel ze was getrouwd met haar exman, dat gaat voor mij toch wel heel wat verder dan een simpele relatie die eigenlijk elk moment gestopt kan worden.

Misschien ben ik daar gewoon pessimistisch in, maar je hoort het echt heel vaak. Als iemand vreemd kan gaan bij jou in jullie relatie, dan kan ie dat ook in een nieuwe relatie. Je ziet ook vaak dat de persoon waar ze dan mee vreemdgaan dan hun nieuwe geliefde wordt, maar uiteindelijk gebeurt toch weer hetzelfde.
Ik ken ook mensen die vreemdgingen in hun vorige relatie en een nieuwe relatie startten met de persoon waarmee ze vreemdgingen. en nu al 7 jaar bij elkaar zijn. Hoewel ik natuurlijk niet weet of er iets van vreemdgaan in het spel is. En dat is ook niet aan mij.. maar goed.. In mijn ogen ben je dan niet meer betrouwbaar. Zeker als jij weet dat de vrouw/man waar je verliefd op bent, vreemd ging met jou.. van haar huidige relatie.. Dan zou ik me toch eens achter mn oren krabben van: als straks bij ons de relatie 'normaal' wordt en de spanning beetje weg zakt, zal ze/hij t dan ook bij n ander zoeken? Ik zou me dat telkens afvragen/.. als mijn vriend dan even van huis zou gaan zou ik bij wijze van meteen denken dat ie in n andere dr bed ligt snap je:P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:47

RoyceMack ik bespeur enige verbittering.. Tuurlijk je hebt mensen die nooit betrouwbaar worden in een relatie maar er zijn ook zat mensen die niet gelukkig zijn in hun relatie, perongelijk gevoelens ontwikkelen, tegen hun principes vreemdgaan en helemaal gelukkig worden met diegene waarmee ze vreemd gingen. Het leven is gewoon niet altijd eerlijk en gezellig en leuk..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:16

Weet ik Marjan, ik zei dat ik ook mensen ken(hele goede vrienden van me) die jongen ging vreemd met die vriendin van mij, en verliet daarna zn vriendin voor haar. en zijn nu 7 jaar samen! Maar goed, op een of andere manier vindt hij t wel nodig om op ponykamp in het bed van de staleigenaresse te pitten met haar samen..
Terwijl zn vriendin thuis zit.
ik verdenk dan toch enige sporen van terugval. Zeg niet dat hij dan vanalles uithaalt, want hij heeft n huis, alles met haar.. maar goed, weten zullen we t nooit denk ik.

Persoonlijk zou ik echt heel erg mn twijfels trekken bij iemand die vreemd zou gaan met mij en verder wil met mij. Waarom zou hij het niet doen bij mij.. Dat zou voor mij een goede reden zijn om niet verder te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:52

RoyceMark mensen kunnen veranderen alleen het vertrouwen heeft vaak zo'n deuk opgelopen dat je dat niet meer kunt geloven.
TS heeft volgens mij al aangegeven dat ze het niet meer zo ver zou laten komen. Dus als ze weer ongelukkig is in een relatie dan zou ze deze beëindigen in plaats van door laten sudderen en tegelijktijdig haar geluk elders zoeken.

Ik praat het daarmee niet goed wat TS deed. Ik ben ook niet voor vreemd gaan en contact dat verder gaat dan alleen algemene gesprekken over bijvoorbeeld dagelijkse belevingen vind ik ook Not Done.
Als je relatie goed zit moet je er niet bang voor zijn en zou het prima moeten kunnen maar ik vind dat die behoefte dan ook gewoon niet aanwezig hoort te zijn.
Zodra daar een seksuele lading bij zit vind ik dat je te ver gaat en noem ik het vreemdgaan.
Echter vind ik het wel knap dat TS het eerlijk heeft gezegd, hoeveel mensen doen het wel niet stiekem.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:03

RoyceMack schreef:
Weet ik Marjan, ik zei dat ik ook mensen ken(hele goede vrienden van me) die jongen ging vreemd met die vriendin van mij, en verliet daarna zn vriendin voor haar. en zijn nu 7 jaar samen! Maar goed, op een of andere manier vindt hij t wel nodig om op ponykamp in het bed van de staleigenaresse te pitten met haar samen..
Terwijl zn vriendin thuis zit.
ik verdenk dan toch enige sporen van terugval. Zeg niet dat hij dan vanalles uithaalt, want hij heeft n huis, alles met haar.. maar goed, weten zullen we t nooit denk ik.

Persoonlijk zou ik echt heel erg mn twijfels trekken bij iemand die vreemd zou gaan met mij en verder wil met mij. Waarom zou hij het niet doen bij mij.. Dat zou voor mij een goede reden zijn om niet verder te gaan.

Ik snap wat je bedoelt. Ze zeggen niet voor niets, hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. En de aard van het beestje verander je niet. Is ook ergens op gebaseerd. Maargoed wil niet zeggen dat dat áltijd voor iedereen geldt. Maar een kern van waarheid zit er zeker in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:12

Hoe vaak je dat nu wel niet hoort "het aard van het beestje verander je niet".
Je kunt een ander ook niet veranderen maar! die persoon echter zelf kan wel degelijk veranderen maar kiest er voor dat wel of niet te willen doen.
Oprechte liefde maakt veranderen mogelijk! het heeft soms tijd nodig en het zal niet zonder slag of stoot gaan maar veranderen kan zeer zeker.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:16

Iedereen die al lang samen is met zijn partner zal denk ik wel eens fantaseren over een ander. Ik kan niet in de gedachten van mijn man kijken en hij niet in de mijne. Maar als je je fantasie in de praktijk wil brengen kan het uit de hand lopen. Hoewel het allemaal erg spannend lijkt kun je de ander erg kwetsen, en als je echt van iemand houdt doe je dat niet. Bedenk bovendien dat ook je second lover binnen enkele maanden een scheet onder de dekens laat: weg magie.. :D