Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DAMWolf schreef:Oh ik herinner me nog iets!
Toen ik een jaar of 4 was en net geslapen had kwam ik naar beneden lopen en pakte het kleine trapje (Zo'n keukentrapje). Die schoof ik voor de bestek-lade in de keuken, trok mijn broek naar beneden en ging in de bestek-lade zitten. Toen vroeg mij moeder wat ik ging doen en zei ik met mijn slaapdronken kop dat ik moest plassen. Ik ben volgens mij nog nooit zo snel op de (echte) WC terecht gekomen
DAMWolf schreef:Oh ik herinner me nog iets!
Toen ik een jaar of 4 was en net geslapen had kwam ik naar beneden lopen en pakte het kleine trapje (Zo'n keukentrapje). Die schoof ik voor de bestek-lade in de keuken, trok mijn broek naar beneden en ging in de bestek-lade zitten. Toen vroeg mij moeder wat ik ging doen en zei ik met mijn slaapdronken kop dat ik moest plassen. Ik ben volgens mij nog nooit zo snel op de (echte) WC terecht gekomen
DAMWolf schreef:Mijn vreemde dingen..
Op de weg van mijn dorp (Ooij) naar een ander dorp (Beek) staat ergens een Waterstaats huisje. Daar word het grondwater in gecontroleerd en bedienen ze het sluisje in de beek. Ik denk dat het huisje bij elkaar 4 bij 7 meter is en aan de wegkant van het huisje zitten in de muur tralies. Echt een hele stevige om maar zelfs de brutaalste jongeman(vrouw) buiten te houden. Ik vind het altijd een beetje op een gevangenis lijken. Achter de traliepoort zit een open ruimte van 3 bij 2 meter met een trapje naar beneden.
Nou nu het verhaal
Als klein kind van ongeveer een jaar of 4 à 5 jaar oud gingen we met het hele gezin met de auto naar Disney Land in Parijs. We moesten eerst door Beek heen en komen dus langs dat Waterstaats huisje. Ik zag áchter de tralies, dus in dat Waterstaats huisje, een meisje op haar paard (het was een groot bruin paard met witte benen) pratend met een ander meisje die daar ook in stond. Echt zo vreemd..Mijn moeder kan zich nog herinneren dat ik ineens schreeuwde, KIJK MAM EEN PAARD!!, maar mijn moeder zag niets...
![]()
Ik herinner me dit als de dag van gisteren. Zo helder. Dat paard was ook zo mooi, maar ik snap nog steeds niet hoe die achter die tralies zijn gekomen. Ik heb het nooit meer gezien...
Nog zo iets raars..
Haaks op de straat waar ik woon loopt een laan. Daar is een boerderij met grenzend aan die laan zijn weilanden. Aan de weilandenkant van de straat is ook nog een rij bomen met tussen bomenrij en wei een slootje. Het was herfst en dan staat die altijd droog.
Ik was een jaar of 14/15 en ik was 's avonds de hond aan het uitlaten. Ik loop altijd langs het slootje want daar doet mijn hond haar behoefte. Dus ik loop daar en ineens krijg ik zo'n koude rilling over mijn rug. Ik dacht bij mezelf, misschien toch iets te frisjes dus ik ga effe een jas halen. Ik draai om en ik zie serieus een man tussen de bomen lopen, dòòr de sloot en het prikkeldraad en verdwijnt zo in het weiland. Ik riep nog, hee kijk uit!, en rende er naartoe maar er was niemand meer. Ik scheen nog met mijn zaklamp het weiland in maar ik zag écht niemand meer. Hij was gewoon echt weg..
ik heb het ook nooit meer gezien.. Wat het was? Geen flauw idee..
melody7 schreef:nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij
rosalyvdb schreef:melody7 schreef:nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij
![]()
Pion schreef:Ik heb als kind een hele tijd dezelfde 'droom' gehad.
Vanuit mijn slaapkamer kon ik de trap naar de zolder zien.
Iedere keer als ik naar bed moest liet mijn moeder de deur nog even open en het ganglicht aan.
Vervolgens kwam er een soort machine, robotachtig als een tractor, de trap af.
Ik moest slapen vóórdat de machine mijn kamer binnen reed.
Geen idee waarom en ook geen idee wat er zou gebeuren als ik niet sliep.
WhySoWhite schreef:Wij hadden vroeger ontbijt bordjes oranje groen en blauw ofzo. Hondje van mn tante heeft toen MIJN tosti van dat bord gepakt. ( week later was die dood) ZO terrie! DAT krijg je er nu van! Zei ik haha! Heb tot de dag van vandaag nooit meer van dat bord gegeten! (staat nog in de kast)