Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nora175

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:17

Hahaha wat een geweldige verhalen hier.
dat van TS is wel heel ranzig en van die baby met dat snot ook blehh word er gewoon misselijk van

ik was een keer op de markt met pasen. ik denk dat ik een jaar of 3 was,maar ik was ontzettend bang voor verkleden mensen. dus je raad het al er was een hele grote paashaas en die liep naar mij toe en vroeg of ik een paasei wilden,ik was zo bang dat ik gillend weg rende maar die paashaas kwam achter me aan omdat die me wilde troosten. zo ben ik dus gillend en krijsend de hele markt over gerend met die paashaas achter me aan iedereen keek me aan. en toen die paashaas eindelijk was gestopt met achter me aan rennen zag ik mijn ouders ergens heel hard staan lachen maar ik snapte niet wat er nou zo grappig aan was...

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:11

Mijn vreemde dingen..

Op de weg van mijn dorp (Ooij) naar een ander dorp (Beek) staat ergens een Waterstaats huisje. Daar word het grondwater in gecontroleerd en bedienen ze het sluisje in de beek. Ik denk dat het huisje bij elkaar 4 bij 7 meter is en aan de wegkant van het huisje zitten in de muur tralies. Echt een hele stevige om maar zelfs de brutaalste jongeman(vrouw) buiten te houden. Ik vind het altijd een beetje op een gevangenis lijken. Achter de traliepoort zit een open ruimte van 3 bij 2 meter met een trapje naar beneden.

Nou nu het verhaal :P

Als klein kind van ongeveer een jaar of 4 à 5 jaar oud gingen we met het hele gezin met de auto naar Disney Land in Parijs. We moesten eerst door Beek heen en komen dus langs dat Waterstaats huisje. Ik zag áchter de tralies, dus in dat Waterstaats huisje, een meisje op haar paard (het was een groot bruin paard met witte benen) pratend met een ander meisje die daar ook in stond. Echt zo vreemd.. :? Mijn moeder kan zich nog herinneren dat ik ineens schreeuwde, KIJK MAM EEN PAARD!!, maar mijn moeder zag niets... -O-

Ik herinner me dit als de dag van gisteren. Zo helder. Dat paard was ook zo mooi, maar ik snap nog steeds niet hoe die achter die tralies zijn gekomen. Ik heb het nooit meer gezien...

Nog zo iets raars..

Haaks op de straat waar ik woon loopt een laan. Daar is een boerderij met grenzend aan die laan zijn weilanden. Aan de weilandenkant van de straat is ook nog een rij bomen met tussen bomenrij en wei een slootje. Het was herfst en dan staat die altijd droog.

Ik was een jaar of 14/15 en ik was 's avonds de hond aan het uitlaten. Ik loop altijd langs het slootje want daar doet mijn hond haar behoefte. Dus ik loop daar en ineens krijg ik zo'n koude rilling over mijn rug. Ik dacht bij mezelf, misschien toch iets te frisjes dus ik ga effe een jas halen. Ik draai om en ik zie serieus een man tussen de bomen lopen, dòòr de sloot en het prikkeldraad en verdwijnt zo in het weiland. Ik riep nog, hee kijk uit!, en rende er naartoe maar er was niemand meer. Ik scheen nog met mijn zaklamp het weiland in maar ik zag écht niemand meer. Hij was gewoon echt weg..

ik heb het ook nooit meer gezien.. Wat het was? Geen flauw idee..

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:50

Oh ik herinner me nog iets!

Toen ik een jaar of 4 was en net geslapen had kwam ik naar beneden lopen en pakte het kleine trapje (Zo'n keukentrapje). Die schoof ik voor de bestek-lade in de keuken, trok mijn broek naar beneden en ging in de bestek-lade zitten. Toen vroeg mij moeder wat ik ging doen en zei ik met mijn slaapdronken kop dat ik moest plassen. Ik ben volgens mij nog nooit zo snel op de (echte) WC terecht gekomen :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:52

DAMWolf schreef:

Toen ik een jaar of 4 was en net geslapen had kwam ik naar beneden lopen en pakte het kleine trapje (Zo'n keukentrapje). Die schoof ik voor de bestek-lade in de keuken, trok mijn broek naar beneden en ging in de bestek-lade zitten. Toen vroeg mij moeder wat ik ging doen en zei ik met mijn slaapdronken kop dat ik moest plassen. Ik ben volgens mij nog nooit zo snel op de (echte) WC terecht gekomen :')

WTF :')

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:56

DAMWolf schreef:

:') :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:58

_/-\o_ nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:59

DAMWolf schreef:
Mijn vreemde dingen..

Op de weg van mijn dorp (Ooij) naar een ander dorp (Beek) staat ergens een Waterstaats huisje. Daar word het grondwater in gecontroleerd en bedienen ze het sluisje in de beek. Ik denk dat het huisje bij elkaar 4 bij 7 meter is en aan de wegkant van het huisje zitten in de muur tralies. Echt een hele stevige om maar zelfs de brutaalste jongeman(vrouw) buiten te houden. Ik vind het altijd een beetje op een gevangenis lijken. Achter de traliepoort zit een open ruimte van 3 bij 2 meter met een trapje naar beneden.

Nou nu het verhaal :P

Als klein kind van ongeveer een jaar of 4 à 5 jaar oud gingen we met het hele gezin met de auto naar Disney Land in Parijs. We moesten eerst door Beek heen en komen dus langs dat Waterstaats huisje. Ik zag áchter de tralies, dus in dat Waterstaats huisje, een meisje op haar paard (het was een groot bruin paard met witte benen) pratend met een ander meisje die daar ook in stond. Echt zo vreemd.. :? Mijn moeder kan zich nog herinneren dat ik ineens schreeuwde, KIJK MAM EEN PAARD!!, maar mijn moeder zag niets... -O-

Ik herinner me dit als de dag van gisteren. Zo helder. Dat paard was ook zo mooi, maar ik snap nog steeds niet hoe die achter die tralies zijn gekomen. Ik heb het nooit meer gezien...

Nog zo iets raars..

Haaks op de straat waar ik woon loopt een laan. Daar is een boerderij met grenzend aan die laan zijn weilanden. Aan de weilandenkant van de straat is ook nog een rij bomen met tussen bomenrij en wei een slootje. Het was herfst en dan staat die altijd droog.

Ik was een jaar of 14/15 en ik was 's avonds de hond aan het uitlaten. Ik loop altijd langs het slootje want daar doet mijn hond haar behoefte. Dus ik loop daar en ineens krijg ik zo'n koude rilling over mijn rug. Ik dacht bij mezelf, misschien toch iets te frisjes dus ik ga effe een jas halen. Ik draai om en ik zie serieus een man tussen de bomen lopen, dòòr de sloot en het prikkeldraad en verdwijnt zo in het weiland. Ik riep nog, hee kijk uit!, en rende er naartoe maar er was niemand meer. Ik scheen nog met mijn zaklamp het weiland in maar ik zag écht niemand meer. Hij was gewoon echt weg..

ik heb het ook nooit meer gezien.. Wat het was? Geen flauw idee..

Wow, dit is best creepy. :')

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:02

Ik heb als kind een hele tijd dezelfde 'droom' gehad.

Vanuit mijn slaapkamer kon ik de trap naar de zolder zien.
Iedere keer als ik naar bed moest liet mijn moeder de deur nog even open en het ganglicht aan.
Vervolgens kwam er een soort machine, robotachtig als een tractor, de trap af.
Ik moest slapen vóórdat de machine mijn kamer binnen reed.

Geen idee waarom en ook geen idee wat er zou gebeuren als ik niet sliep. :+

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:13

melody7 schreef:
_/-\o_ nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij :')

_O- _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:16

rosalyvdb schreef:
melody7 schreef:

_O- _O-

:+ moet me nu zelfs nog, na minstens 8 jaar nogsteeds héél erg inhouden niet kei en kei hard in de lach te schieten als ik eraan denk :')

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:20

Ik zat hier ook te lachen achter de laptop en mijn vader keek me aan >;)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:26

Pion schreef:
Ik zat hier ook te lachen achter de laptop en mijn vader keek me aan >;)

die van mij hebben afgelopen week me al een paar keer raar aangekeken, weten hun veel dat ik dit topic zat te lezen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:28

Oh ik weet er eindelijk een!

De pastoor kwam eens langs. hij was groot en had zo'n jurk aan, en toen hij binnen kwam begon ik zooooo keihard te gillen en janken en wegrennen.

Wat een hel was dat zeg :')

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:48

Wij hadden vroeger ontbijt bordjes oranje groen en blauw ofzo. Hondje van mn tante heeft toen MIJN tosti van dat bord gepakt. ( week later was die dood) ZO terrie! DAT krijg je er nu van! Zei ik haha! Heb tot de dag van vandaag nooit meer van dat bord gegeten! (staat nog in de kast)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:10

Pion schreef:
Ik heb als kind een hele tijd dezelfde 'droom' gehad.

Vanuit mijn slaapkamer kon ik de trap naar de zolder zien.
Iedere keer als ik naar bed moest liet mijn moeder de deur nog even open en het ganglicht aan.
Vervolgens kwam er een soort machine, robotachtig als een tractor, de trap af.
Ik moest slapen vóórdat de machine mijn kamer binnen reed.

Geen idee waarom en ook geen idee wat er zou gebeuren als ik niet sliep. :+

Mhh, vreemd ik droomde vroeger ook zoiets.
Ik sliep op zolder en droomde dan dat er een treintje door het huis reed,
naar zolder kwam en mij mee zou nemen als ik niet zou slapen.
Heb dus ook een keer gedroomd dat ik mee moest, toen ik dus 'die trein in ging' waren
er allemaal clowns en vieze beesten, oh lord... Als ik eraan denk schijt ik nog steeds in mn broek. :')
Wel apart dat het een soort van dezelfde droom is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:33

Oja, heel vroeger op Zuidplein (winkelcentrum) liep er een robot ofzo, vond em doodeng. Weet nog niet of het een man in pak of echt een robot was

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:39

Toen ik op basisschool zat heeft mijn vader me wijs gemaakt dat onze hond een Pikkienees was.En heb dit dus doodleuk op school lopen vertellen. De hond was een Duitse staande...

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:55

WhySoWhite schreef:
Wij hadden vroeger ontbijt bordjes oranje groen en blauw ofzo. Hondje van mn tante heeft toen MIJN tosti van dat bord gepakt. ( week later was die dood) ZO terrie! DAT krijg je er nu van! Zei ik haha! Heb tot de dag van vandaag nooit meer van dat bord gegeten! (staat nog in de kast)

Geniaal! Ik lig hier helemaal in een deuk _/-\o_

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:46

Zo maakte mijn oma mij wijs dat haar huis 2 en een halve verdieping had. Daar was ook de logeerkamer waar ik sliep als ik daar was.

Het waren er 3 maar ik geloofde het en hield in de klas vol dat ik op de twee en een halde verdieping sliep...:')

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:22

Ik was ooit in het park toen een man/jongen vroeg of ik een snoepje wilde.. Nou mocht ik dat soort dingen nooit aannemen/doen van m'n moeder (braaf kind :))) dus ben weg gelopen, toen kwam hij achter me aan.. Dus ik ging rennen, en toen bleef m'n laars in de modder steken, en moest ik weer terug om hem eruit te trekken.. Was nog nooit zo bang haha, maar volgens mij is die vent mij helemaal niet achterna gekomen :+

Oh en mijn moeder had me wijsgemaakt dat die 'autootjes' in een pretpark van de rails af kunnen, en dat je dus heel goed moet sturen! Ik zat altijd zo gespannen in die dingen, echt gemeen :')
Laatst bijgewerkt door Margoooo op 16-11-12 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:26

ik ben een keer uit een restaurant meegelopen met een meneer. Hij had gevraagd of ik met hem zijn hondje uit de auto wilde halen. Gelukkig had hij ook echt een hondje in de auto zitten, maar man want was dat fout als ik er nu op terug kijk.

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:35

Ik heb niet zo veel bizarre ervaringen ... wel heb ik toen ik 4 was een keer een droom gehad die ik nu nogsteeds vaak heb ( precies dezelfde droom ) ik heb hem namelijk een keer opgeschreven omdat hij zo vaak terug kwam .... is ook best vaag

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:45

Ik was er altijd heilig van overtuigd dat ik van boven naar beneden van de trap kon springen! echt ik vertelde het aan iedereen en ik dacht ook echt dat ik het kon..
de waarheid is hard en pijnlijk.. tot op mn 14e heb ik het geloofd dat ik vroeger van de trap kon springen van helemaal boven naar beneden! haha

en dat met die droom heb ik ook, leek zo echt! in onze straat liepen dinosauriërs en mn moeder ging naar buiten en werd op gegeten en ik en mn vader en broer stonden binnen voor het raam te schreeuwen
maar als ik dan die droom aan mn moeder vertelde vertelde ik later erbij dat haar schoen weer uitgepuugd werd en dat ze daar weer uit kwam, maar dit was niet zo omdat ik het zielig vond om te vertellen dat ze dood ging hahaha.

Ik heb ook een keer een droom gehad over een kinderlokker die bij mijn school stond (basisschool)
en toen ging ik later naar school en toen zag ik die man staan.. ben nog nooooit zo hard gefietst! mocht ik eindelijk alleen naar school fietsen (5 minuten) durfte ik niet!!

en vroeger vertelde ik altijd aan iedereen dat ik half 3 was! niet 3 en een half.. dit moet ik nog vaak horen haha

als me nog meer te binnen schiet hou ik jullie op de hoogte haha

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:53

Mijn oom is verstandelijk gehandicapt en woont al heel lang in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Ze hadden daar ook een soort café waar je dan gezellig wat kon gaan drinken. Wij gingen iedere 14 dagen bij mijn oom op bezoek en wilden dan altijd heel graag naar het praathuis (café) voor wat lekkers en om te spelen. Maar op een keer was ik buiten aan het spelen en kwam er een bewoner die bij mijn oom in de groep woonde naar me toe of ik met zijn piemel wilde spelen want dat vond hij zo lekker.....hij had hem toen al in zijn hand...
Ik was een jaar of 7 en vond het walgelijk en ben toen heel hard naar binnengerend....hoe het verder is gegaan weet ik niet meer. Maar nog als ik die man zie (hij woont nog steeds samen met mijn oom in de groep) walg ik van hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:13

Over van de trap springen gesproken, daar had k soms gewoon zin in. Niks aan overgehouden gelukkig