Gelukkig heeft mijn vriendin nog een tikkie meer uitgesproken stijl, dus zijn we samen overdressed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:Goedemorgen!
Nogmaals een vraag
Iemand enig idee waar ik een superoversized trui kan kopen,
waar de mouwen niet superbreed zijn, maar de trui wel tot ongeveer 30 cm boven mijn knie,
en dan lekker oversized& in de kleur creme!
Jodie_ schreef:Ik vind het ook zooo jammer dat in mijn omgeving of mijn klasgenoten/vriendinnen/stapmaatjes tegenwoordig alleen nog maar broeken dragen met van die lompe gympen eronder. Ik wil altijd heel graag een jurkje aan of mooie hakken maar dan voel je je zo overdressed vergeleken met de rest.Ergens moet je daar gewoon maling aan hebben maar ja als je helemaal opgetut en in je jurk met hakken bij de voordeur staat en je huisgenoten sloffen er op hun air max uit dan heb je toch wel de neiging om je even in wat anders te hijsen. Baaaaal!
Jodie_ schreef:Ja precies, dat is gewoon de mode hier nu onder de studenten, maar ik vind het verschrikkelijk. En er dan vooral de hele tijd bij zeggen van ja 'ik ga vandaag voor comfortabel', buuullshit je draagt het gewoon omdat het in de mode is. Niet dat dat erg is, maar ga dan niet van die stomme smoezen gebruiken haha. Een jaar geleden gingen we geregeld uit op hakken maar nu is dat ineens not done ofzo.
Ik ben echt gek op m'n hakken maar ik draag ze nog zo weinig dat ik me afvraag of ik er nog op kan lopenzonde!
@Mendel: Het liefst loop ik ook de hele dag strak in pak of in het net. Voel ik me helemaal super bij, echt als carrièrevrouw inderdaadheerlijk! Helaas zijn er voor mij nog te weinig gelegenheden voor maar ach, die komen vanzelf wel. En tot die tijd heb ik 3 pakken, twee mantelpakjes en een hele rits aan nette blouses en shirts op me te wachten.
MyLittleLove schreef:Hoe doe jij dat dan met paardrijlaarzen eigenlijk? Ik heb na heel lang zoeken laarzen gevonden, maar ben ik nog niet helemaal tevreden mee..