dat is ook mijn motto, maar in sommige branches is het al heel wat als je een colbert draagt. Laat staan een jurk met hakken etc. Had er ook nooit heel veel last van tot mensen echt opmerkingen gingen maken en dan niet als 'wat heb je een leuk jurkje aan' maar wel negatieve, dan wordt je (ik tenminste) daar toch een beetje gevoelig voor.Gelukkig heeft mijn vriendin nog een tikkie meer uitgesproken stijl, dus zijn we samen overdressed
Ergens moet je daar gewoon maling aan hebben maar ja als je helemaal opgetut en in je jurk met hakken bij de voordeur staat en je huisgenoten sloffen er op hun air max uit dan heb je toch wel de neiging om je even in wat anders te hijsen. Baaaaal! 
. De rest was iets meer normaal gekleed maar wel netjes. Voor mijn stage moet ik ook nog een paar pantalons op maat laten maken. Ik zie mezelf wel dagelijks net in pak lopen (rok of broek). Carrière vrouw
zonde!
Dus dat worden platte schoentjes met gala, niet erg handig, want vriendje is ruim een kop groter.. 
Stiekem heb ik ze nog wel aan als ik bijv uit ga eten. Maar dan is het heel snel naar de tafel lopen en daarna heel snel weer naar de auto
. Maar dat weerhoudt mij niet van shoppen haha! Ik zal zo even fotos maken