Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nobody05

Re: Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:32

dat zeker maar ik denk niet dat het vanavond nog gaat gebeuren mede door hoe ik me nu voel. maar wie weet ik ben er op het moment boos genoeg voor

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:35

Oke, maar je kan natuurlijk niet blijven uitstellen?
Ik denk dat je beter kunt geven dan ben je ervanaf en zie je wel hoe de reactie is.
Als je je al rot voelt is het mss beter dat je t nu hoort? Mss valt haar reactie mee en anders omdat je je al niet fijn voelt kan dit er mss nog bij??

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:37

Ik lees met steeds meer verbazing in dit topic mee; als ik heel eerlijk ben TS denk ik dat jij het beste gebaat bent bij een gerichte therapeutische behandeling, evt opnamen en/of gecombineerd met medicatie.
Het probleem ligt niet in jouw moeder, het probleem ligt bij jou....
Als ik je advies mag geven; print dit topic uit, ga ermee naar de huisarts en geef aan dat je het niet redt.
Heb je, je al eens laten testen op het een en ander?
Ik ben geen psycholoog of arts maar ag jouw berichten hier krijg ik toch echt sterk de indruk dat je wellicht wat achterloopt in je emotionele en cognitieve ontwikkeling.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:40

ik denk als er nu meer bijkomt wordt ik gek. jordan heeft een grote impact op me.. ik weet niet precies waarom.. ik had ook liever niet dat dit erbij kwam ik dacht dat het klaar was..

wildgirl ik heb me nog nooit laten testen of wat dan ook maar moet binnenkort naar de GGZ voor een gesprek met een psycholoog.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:40

mag ik dan wel vragen wat de gevolgen zijn als ik 'niet in orde' ben

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:42

riekie15 schreef:
ik denk als er nu meer bijkomt wordt ik gek. jordan heeft een grote impact op me.. ik weet niet precies waarom.. ik had ook liever niet dat dit erbij kwam ik dacht dat het klaar was..

wildgirl ik heb me nog nooit laten testen of wat dan ook maar moet binnenkort naar de GGZ voor een gesprek met een psycholoog.

Snap ik wel, maar je kunt het maar gehad hebben denk ik? Je stelt het nu al wat dagen uit (of ja de eerste keer is t niet gelezen) dus misschien is het wel goed? Misschien kan je moeder je daarna zelfs wel helpen met Jordan? Ik weet niet hoe ze het gaat oppakken?
Leg anders heel de situatie uit aan haar, dan voel je jezelf mss al iets beter en veiliger?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:44

Dat kan alleen een arts je vertellen, probeer het niet als iets negatiefs te zien.
Als er gediagnosticeerd kan worden waar jouw problemen liggen dan kun je deze gaan oplossen met hulp,therapie,medicatie,evt een (dag)opname.
Op deze manier blijf je in hetzelfde kringetje rondlopen; je bent nu al een week op bokt aan het verkondigen dat je, je moeder een brief wilt geven.
Zie je zelf niet ook in dat JIJ degene bent die ietwat bizar gedrag vertoond?
Nu dat verhaal van deze ''Jordan'' erbij komt snap ik er weinig meer van; na klaarblijkelijk een erg nare ervaring met iemand via internet wil je dus nu weer afspreken met iemand die je online hebt leren kennen?
Klopt niet helemaal meisje :n

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:49

ik weet dat het fout is maar ik vertrouw nick door dingen die tussen ons zijn gebeurt. mijn familie weet ook van hem af en spreekt met hem. ze zouden me persoonlijk brengen en bij blijven voor zolang nodig

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:49

Je kan inderdaad ook met een psycholoog, vertrouwenspersoon oid gaan praten. Die kunnen je misschien helpen hoe je met de situatie om moet gaan?
Succes!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:04

riekie15 schreef:
ik weet dat het fout is maar ik vertrouw nick door dingen die tussen ons zijn gebeurt. mijn familie weet ook van hem af en spreekt met hem. ze zouden me persoonlijk brengen en bij blijven voor zolang nodig

Nou, dan is de topictitel dus niet langer relevant.
Probleem opgelost toch?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 21:20

plus minus wel ja. de rest is aan mij om te doen. reden dat het topic terug actief is was omdat ik mensen op de hoogte hield. en toen opeens kwam er iets engs tussen

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:23

Ik hoop voor je dat het snel goedkomt en dat je je weer goed gaat voelen TS!

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 21:23

heel erg bedankt

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:47

Ook hier een stille meelezer...
Wat een toestand zeg ! je krijg nogal wat voor je kiezen.
Goed dat je hulp hebt gevraagd, ook via het ggz :j
Ik hoop van harte dat je eruit komt, blijf nog wel even meelezen.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:53

Even een tip... Je wil graag een beetje anoniem blijven, niet zo handig dat je de link van je Facebook in je profiel zet. En waarbij je dan ook nog eens in een paar klikken bij je moeder terecht komt...

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 21:54

als mensen het willen doorlinken mogen ze van mij. het doet mij niet veel meer. dus de mensen die me niet mogen bij deze er is een facebook link in mijn profiel :)

ik betwijfel dat mensen het zullen doen. maar doen waar je je goed bij voelt.
ook leuk voor de mensen die mij niet geloven. kunnen ze meelezen via facebook?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:00

riekie15 schreef:
barendshoeve als dat zo is beloof alsjeblieft je mond te houden. je mag contact op nemen via pb als je zeker wilt weten dat je me kent

Uit deze reactie blijkt toch dat je het helemaal niet fijn vind dat mensen je kennen in dit topic. Dus ik vraag me echt af of je facebook profiel openbaar zetten wel zo handig is. En als er hier mee gelezen wordt door je omgeving en die lezen ineens over ene Jordan, lijkt dat je erg handig?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 22:03

tjah uiteindelijk zullen ze er toch wel achterkomen liever niet natuurlijk vandaar ook die reactie op barenshoeve. maar als iemand zich 'stoer' of wat dan ook voelt om het door te linken naar mijn moeder tjah het zij zo?

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:04

Je kan natuurlijk altijd nog je profiel afschermen?
Of als je niet wilt dat mensen weten wie je bent je fb van bokt afhalen?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 22:10

zou inderdaad kunnen. maar het is niet een heel groot punt hoor. ik ben op het moment toch al stappen aan het ondernemen als iemand vals genoeg zou zijn zoiets te doen so be it

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:12

riekie15 schreef:
zou inderdaad kunnen. maar het is niet een heel groot punt hoor. ik ben op het moment toch al stappen aan het ondernemen als iemand vals genoeg zou zijn zoiets te doen so be it

Ik snap jouw houding niet helemaal. Aan de ene kant ben je bang voor alles en iedereen in je omgeving en aan de andere kant maakt het je allemaal niks uit?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 22:14

als het nu fout gaat ben ik weg. ik ben bang dat zeker maar alsnog als iemand zoiets zou doen hoop dat ze er gelukkig van zijn mij super bang te maken. als ik erachter kom dat mijn moeder dit topic ziet ben ik weg

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:15

riekie15 schreef:
als het nu fout gaat ben ik weg. ik ben bang dat zeker maar alsnog als iemand zoiets zou doen hoop dat ze er gelukkig van zijn mij super bang te maken. als ik erachter kom dat mijn moeder dit topic ziet ben ik weg

Heb je al een plek waar je heen kunt dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:22

denk dat ze iets anders bedoeld....

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:26

bel91 schreef:
denk dat ze iets anders bedoeld....

Zoals? Zelfmoord of iets dergelijks?