Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:xHaithi schreef:Vooral het kattenbakgedeelte dan ook x)
Hoewel ik een spinnend schaap toch ook nog niet meegemaakt heb.
Is best gemakkelijk, hoor, als ze zelf iets van hun wol maken
rOcky_lofz schreef:Pff... volgens mij ben ik opgelicht![]()
had op een jas geboden (incl ) geld is er nog steeds nietterwijl iets anders geboden, ( dag later ) en dat heb ik al binnen...
ik wacht tot morgen, en anders ga ik kijken of ik hierover contact kan krijgen met marktplaats...
joyce2 schreef:rOcky_lofz schreef:Pff... volgens mij ben ik opgelicht![]()
had op een jas geboden (incl ) geld is er nog steeds nietterwijl iets anders geboden, ( dag later ) en dat heb ik al binnen...
ik wacht tot morgen, en anders ga ik kijken of ik hierover contact kan krijgen met marktplaats...
Ik snap hem ff niet helemaal, je had op een jas geboden maar het geld is er nog niet?
KBTP schreef:Pfff.. ik heb een pony te koop staan en dan wordt ik ziek van sommige reacties. Zo heb ik een bod van iemand, waar ik me wel in zou kunnen vinden mits er een huis aan verbonden zit met een 'gouden' stalletje. Nu bood diegene dus alleen maar, ik netjes gemaild dat ik aan alleen een bod niks had, ik wil ook graag weten waar hij terecht komt wat de intenties zijn met het dier. Wat hij ter beschikking heeft voor het beestje, weidegang, stalling dat soort zaken. En ook niet onbelangrijk waar hij woont, voor eventueel een bezoekje te kunnen brengen.
Krijg ik dan terug
Hallo,
Uw pony wordt ingespannen, ik heb hier ruime ervaring mee
vr.gr.
*naam*
Oh vreselijk...
joyce2 schreef:rOcky_lofz schreef:Pff... volgens mij ben ik opgelicht![]()
Ik snap hem ff niet helemaal, je had op een jas geboden maar het geld is er nog niet?
Alja schreef:ik verstuur zelf ook regelmatig dvds en heb een speciale weegschaal van tnt en het kan met twee postzegels ( dus 1 euro verzendkosten)
ben ik dan een zeurpiet als ik daar wat van zeg als ik een dvd wil kopen
KBTP schreef:Pfff.. ik heb een pony te koop staan en dan wordt ik ziek van sommige reacties. Zo heb ik een bod van iemand, waar ik me wel in zou kunnen vinden mits er een huis aan verbonden zit met een 'gouden' stalletje. Nu bood diegene dus alleen maar, ik netjes gemaild dat ik aan alleen een bod niks had, ik wil ook graag weten waar hij terecht komt wat de intenties zijn met het dier. Wat hij ter beschikking heeft voor het beestje, weidegang, stalling dat soort zaken. En ook niet onbelangrijk waar hij woont, voor eventueel een bezoekje te kunnen brengen.
Krijg ik dan terug
Hallo,
Uw pony wordt ingespannen, ik heb hier ruime ervaring mee
vr.gr.
*naam*
Oh vreselijk...