[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:56

rOcky_lofz schreef:
heeft action van die thermolegging ? zijn die goed ?

Ja die zijn super!

rOcky_lofz

Re: Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:57

oohh.. ga echt kijken! :) lijkt me iig wel fijn om ze te hebben

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:01

Ooh, zo'n vloer! Ja, dat lijkt me niet lekker lopen. Ik loop altijd op sokken dus ik zou er echt niet tegen kunnen als ik zo'n vloer had thuis. :n Lijkt me ook erg koud trouwens

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:24

Jaaa, de action leggings zijn echt suuuuper! _/-\o_ Ik draag ze ook onder m'n rijbroek :D

mlc schreef:
Ooh, zo'n vloer! Ja, dat lijkt me niet lekker lopen. Ik loop altijd op sokken dus ik zou er echt niet tegen kunnen als ik zo'n vloer had thuis. :n Lijkt me ook erg koud trouwens

Het loopt niet verkeerd hoor, je voelt er neits van. Het is vooral heel erg mooi. Maar je sokken gaan ervan naar de filistijnen. Wij lopen ook altijd gewoon op sokken, ze gaan sneller stuk. Maar kosten ook niets bij de action :P

En koud is het niet hoor, wij hebben in huis overal vloerverwarming... In tegendeel dus, het is juist heeeeeeeeeerlijk warm. Onze woonkamer is echt vierkant, 5 bij 9 ofzo, en we hebben geen radiatoren meer in de woonkamer, helemaal niet nodig dankzij de vloerverwarming. Bovendien is het plafond ook nog wat hoger dan een gemiddeld plafond. Dus vloerverwarming is ook afdoende :j

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:09

Ik vind de winter altijd zo dubbel! Als ik binnen zit met een dik vest, dekentje om me heen, chocomel of thee. Hmm dat vind ik heerlijk! Maar ik HAAT het om naar buiten te moeten in die kou :')

En waar ik ook niet genoeg van kan krijgen, puur omdat ik er zelf waarschijnlijk geen last van heb, is de drama die de sneeuw met zich mee brengt! :D File's, utrecht centraal stampvol omdat de treinen niet meer rijden, iedereen onderuit zien gaan ( behalve oudere mensen, dat vind ik zielig).

En de sneeuw, ooohh heerlijk! Maar alleen als er ook ECHT ECHT ECHT sneeuw ligt! Zn dikke laag waar je helemaal in weg zakt, met de auto niet harder dan 20 km kunnen rijden omdat je niks meer ziet.'

Kortom de voordelen wegen bij mij af tege de nadelen. Ik ben (deeld) klaar voor de winter! *\o/*

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:18

Janine1990 schreef:
Jaaa, de action leggings zijn echt suuuuper! _/-\o_ Ik draag ze ook onder m'n rijbroek :D

mlc schreef:

Het loopt niet verkeerd hoor, je voelt er neits van. Het is vooral heel erg mooi. Maar je sokken gaan ervan naar de filistijnen. Wij lopen ook altijd gewoon op sokken, ze gaan sneller stuk. Maar kosten ook niets bij de action :P

En koud is het niet hoor, wij hebben in huis overal vloerverwarming... In tegendeel dus, het is juist heeeeeeeeeerlijk warm. Onze woonkamer is echt vierkant, 5 bij 9 ofzo, en we hebben geen radiatoren meer in de woonkamer, helemaal niet nodig dankzij de vloerverwarming. Bovendien is het plafond ook nog wat hoger dan een gemiddeld plafond. Dus vloerverwarming is ook afdoende :j

Okee, ja mijn sokken gaan al 3x sneller kapot dan bij een gemiddeld persoon dus zo'n vloer zou niets voor mij zijn haha. Vloerverwarming is inderdaad heerlijk, dit hebben wij in de badkamer en toilet. Erg fijn.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:22

hier geen vloerverwarming, maar ik heb onder mn kamer de kelder, en daar lopen paar grote buizen, die warmte geven, en voel ik op sommige plekken ook wat warmte, wel lekker, mag van mij wel overal hangen dan is mn hele kamer verwarmd :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:26

rOcky_lofz schreef:
hier geen vloerverwarming, maar ik heb onder mn kamer de kelder, en daar lopen paar grote buizen, die warmte geven, en voel ik op sommige plekken ook wat warmte, wel lekker, mag van mij wel overal hangen dan is mn hele kamer verwarmd :=

Oooh dat is ook lekker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:28

Thermo leggings van Action *\o/* Als ze terug zijn stuur ik mama weer op strooptocht, ik wil er mijn hele kast best mee vullen. Ook voor truitjes dit keer, als ze niet krimpen zoals het vorige...

Vandaag met shirt, trui en fleece er overheen gereden. Ik heb enkel buitenbak op pension dus ik train mijn "weersbestendigheid" nu al op mijn stukje land :P Instructie was ook erg blij dat ze een jas bij zich had haha. Dit weekend even polsen bij de binnenbak die iets verderop ligt van stal welke dagen en uren er nog vrij zijn, dan kan ik 'm daar standaard 1x/week afhuren. Wel zo gezellig voor zowel mezelf, paardlief als instructie dat we ook 1x kunnen lessen zonder uit onze kleren te waaien, vriezen of geregend worden.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:29

Hoe bedoel je ? als ze terug zijn ? de spullen zelf of je moeder ?

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:32

rOcky_lofz schreef:

Waarschijnlijk bedoeld ze de sokken :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:32

rOcky_lofz schreef:

_O-

De thermoleggings zijn er alweer, zag ik zaterdag :j

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:35

oohh grapje, :') dan las ik het verkeerd.. ik denk dat ik binnenkort maar even ga kijken :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:56

Vorige winter heb ik geleefd in die thermoleggingen.. Elke dag onder mn broek had ik er wel 1 aan, heerlijk!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:57

krijg je het daarvan niet benauwd als je bezig bent ? met bijv stallen mesten enzo en je krijgt het iets warm ?

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:59

Aaah ik meld me! Ik houd van alle seizoenen en alles wat moeder natuur ons elk seizoen te bieden heeft, heerlijk! :D

Houd in de herfst van druilerige dagen met onweer en regen, lekker met een dekentje en kop thee op de bank, kaarsjes aan in de avond. Vind het niet erg om natgeregend te worden op weg naar huis, des te lekkerder om heet te douchen en op de bank te ploffen met joggingsbroek, trui en pantoffels. Ook de pickwick fall thee is heerlijk en de geur van appeltaart en stoofpeertjes in huis.

In de winter houd ik van het donker, kaarsjes, dekentje op de bank, films, stamppotten en snert, heerlijk! Lekker stoofpeertjes maken, schaatsen, in de sneeuw spelen, ijskoud binnenkomen en dan lekker warme choco drinken, heerlijk gewoon!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:00

rOcky_lofz schreef:
krijg je het daarvan niet benauwd als je bezig bent ? met bijv stallen mesten enzo en je krijgt het iets warm ?

Ik had daar absoluut geen last van!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:03

ik heb een leuk kookboek gekregen vorig jaar.
met kadootjes uit de keuken om zelf te maken...

zit er aan te denken om dingen te gaan maken voor familie en vrienden.... lijkt me wel een leuk kadootje voor kerst.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:05

Ik houd van elke seizoen :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:09

rOcky_lofz schreef:

Ik draag altijd fleece leggings en 2 paar lange sokken onder mijn broek, vaak 2 truien/vesten en dan krijg je het inderdaad wel warm bij het mesten. Heerlijk juist, dat je dan gewoon even bezig kunt zijn met maar 1 trui en zonder muts en sjaal. Word je weer helemaal lekker warm van, en daarna gewoon weer gelijk in je trui schieten om de warmte vast te houden als je gaat rijden.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:11

ja, als ik 2 vesten aan heb, doe ik met mesten altijd 1 uit..
maar als ik een legging aan heb, en dan een broek, voel ik me soms echt benauwd enzo, hopelijk is dat niet met die legings van de action..

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:12

Hinata schreef:
Aaah ik meld me! Ik houd van alle seizoenen en alles wat moeder natuur ons elk seizoen te bieden heeft, heerlijk! :D

Houd in de herfst van druilerige dagen met onweer en regen, lekker met een dekentje en kop thee op de bank, kaarsjes aan in de avond. Vind het niet erg om natgeregend te worden op weg naar huis, des te lekkerder om heet te douchen en op de bank te ploffen met joggingsbroek, trui en pantoffels. Ook de pickwick fall thee is heerlijk en de geur van appeltaart en stoofpeertjes in huis.

In de winter houd ik van het donker, kaarsjes, dekentje op de bank, films, stamppotten en snert, heerlijk! Lekker stoofpeertjes maken, schaatsen, in de sneeuw spelen, ijskoud binnenkomen en dan lekker warme choco drinken, heerlijk gewoon!

Ik ook , ik houd van ieder seizoen.
Ik vind het helemaal te gek om lekker bij de open haard te zitten en dan zie je het buiten regenen of sneeuwen en dan zit jij lekker binnen, lekker warm, warme chocomel met slagroom en een stuk speculaas of pepernoten, mmmmmmmm :9

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:14

Ja precies, of als het de eerste keer sneeuwt gordijnen open en naar buiten kijken. En nog beter: in de ochtend wakker worden en de hele wereld is wit, en als je vroeg wakker bent mag je als eerst op dat nieuwe laagje aarde lopen. :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:15

Heee rocje <3

elk seizoen heeft inderdaad zo zijn eigen dingen :D maar toen ik vanmorgen van huis ging vond ik het toch wel errug koud..

maar vraagje, lopen jullie al in winterjas? ik vond het erg koud in mijn zomer jas, maar mn winterjas lijkt me nog wel erg vroeg..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:17

M'n zusje wel, ik heb nog een soort nepleren jasje, die draag ik.