rOcky_lofz schreef:heeft action van die thermolegging ? zijn die goed ?
Ja die zijn super!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mlc schreef:Ooh, zo'n vloer! Ja, dat lijkt me niet lekker lopen. Ik loop altijd op sokken dus ik zou er echt niet tegen kunnen als ik zo'n vloer had thuis.Lijkt me ook erg koud trouwens
Janine1990 schreef:Jaaa, de action leggings zijn echt suuuuper!Ik draag ze ook onder m'n rijbroek
mlc schreef:Ooh, zo'n vloer! Ja, dat lijkt me niet lekker lopen. Ik loop altijd op sokken dus ik zou er echt niet tegen kunnen als ik zo'n vloer had thuis.Lijkt me ook erg koud trouwens
Het loopt niet verkeerd hoor, je voelt er neits van. Het is vooral heel erg mooi. Maar je sokken gaan ervan naar de filistijnen. Wij lopen ook altijd gewoon op sokken, ze gaan sneller stuk. Maar kosten ook niets bij de action![]()
En koud is het niet hoor, wij hebben in huis overal vloerverwarming... In tegendeel dus, het is juist heeeeeeeeeerlijk warm. Onze woonkamer is echt vierkant, 5 bij 9 ofzo, en we hebben geen radiatoren meer in de woonkamer, helemaal niet nodig dankzij de vloerverwarming. Bovendien is het plafond ook nog wat hoger dan een gemiddeld plafond. Dus vloerverwarming is ook afdoende
rOcky_lofz schreef:krijg je het daarvan niet benauwd als je bezig bent ? met bijv stallen mesten enzo en je krijgt het iets warm ?
Hinata schreef:Aaah ik meld me! Ik houd van alle seizoenen en alles wat moeder natuur ons elk seizoen te bieden heeft, heerlijk!
Houd in de herfst van druilerige dagen met onweer en regen, lekker met een dekentje en kop thee op de bank, kaarsjes aan in de avond. Vind het niet erg om natgeregend te worden op weg naar huis, des te lekkerder om heet te douchen en op de bank te ploffen met joggingsbroek, trui en pantoffels. Ook de pickwick fall thee is heerlijk en de geur van appeltaart en stoofpeertjes in huis.
In de winter houd ik van het donker, kaarsjes, dekentje op de bank, films, stamppotten en snert, heerlijk! Lekker stoofpeertjes maken, schaatsen, in de sneeuw spelen, ijskoud binnenkomen en dan lekker warme choco drinken, heerlijk gewoon!