Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Gaby schreef:Weet hier echt niemand wat een Kiwi is? Da's een heel schattig loopvogeltje, formaatje kip, uit Australie/Nieuw Zeeland. Karin's avatar is een kiwi! In het Engels wordt kiwi (de vrucht) dan ook kiwifruit genoemd. De vrucht is vernoemd naar de vogel.
Ja wel hoor, lees pagina 15 maar
Gaby schreef:muntdrop schreef:
Ja wel hoor, lees pagina 15 maar
Ah, zit te slapen. Nou ja, kiwi's zijn zo leuk, men kan nooit te veel over kiwi's kletsen
![]()
![]()
_Tara_ schreef:moelly schreef:*voelt zich nu écht héél dom!*
Wie is Darwin?
Klinkt als een scheikunde leraar bij mij op school, maar denk niet dat we het over dezelfde hebben
Die Columbus heet Christoffel van de voornaamDat lijkt op pantoffel
Ik heb bij sommige opmerkingen het gevoel dat je expres dom doet... Ik weet niet of dat echt zo is, maar als dat zo is, dat kun je beter niet doen
Darwin is degene die de evolutietheorie heeft bedacht.
Annemiek80 schreef:Algemene kennisvragen:
- Wat is de Hollandse waterlinie en waarvoor werd deze gebruikt/waar was hij voor bedoelt
- Waar staat de plaats Oudewater historisch om bekend?
- Hoe ziet een kiwi eruit?
- Wie was de ontdekker van Amerika?
- Waar ligt de Bermuda driehoek?
Oh en 1 waar ik zelf het antwoord niet op weet:
Kan iemand me uitleggen waarom Amerikanen voetbal soccer noemen terwijl football een sport is die grotendeels met de handen gespeeld wordt?
muntdrop schreef:Gaby schreef:Ah, zit te slapen. Nou ja, kiwi's zijn zo leuk, men kan nooit te veel over kiwi's kletsen
![]()
![]()
hihiIk weet nog dat ik een keertje samen met een vriendin moest werken. En zei vroeg dus wat een bepaald iets was. Bleek het een andijvie te zijn! Die herken je toch wel dacht ik xD
Citaat:Kan iemand me uitleggen waarom Amerikanen voetbal soccer noemen terwijl football een sport is die grotendeels met de handen gespeeld wordt?
moelly schreef:@Muntdrop: Ik werk in de AH en dan vraag ik meestal ook wat het is hoor
Ik eet nou eenmaal niet heel veel groente en bij bv nectarines en perziken in een zakje, dan kun je soms niet goed zien of perziken een vachtje hebben..
Majken schreef:ik doe havo, maar maak zo een domme opmerkingen, ofjaa ik zeg het voordat ik nadenk.
we waren aan bijvoorbeeld het eind van het hoofdstuk stelling van pytagoras. vraag ik : wat is de stelling van pytagoras? iedereen lachen natuurlijk ..
maar wat ike cht niet weet is qua steden, landen, werelddelen. ik heb geeeen idee waar alle dingen liggen. (ik weet niet alle 12 provincies*schaam*)
en ik zei een keer : marokko ligt toch in europa ?
heb er veel meer maar kan er op het moment niet opkomen.