@Droomy: Als je zoekt op 'horseshoe nails' dan vind je de nodige dingen gemaakt van hoefnagels, met name sieraden
Vind zelf deze heel gaaf
en minder mooi maar wel grappig, een hoevenkrabber en blikopener gemaakt van oude hoefijzers
Miss_Petit
Geplaatst: 01-06-14 23:03
Zijn er nog mensen actief op Etsy?
Ik had wat leuks gezien voor onze bruiloft... Maar ik schrok mij rot van de verzend en invoerrechten! Bijna nog meer als de hele bestelling. Is dat normaal?
Ik heb onlangs op etsy een jurk voor mijn dochter gekocht voor onze bruiloft. Hij is netjes aangekomen. Koste 55 euro (totaal) en hoefde verder geen invoerrechten te betalen. kwam uit singapore.
Ja etsy is geweldig!!! Jammer vind ik dat het soms owijs leuke prijs heeft en dan mega hoge verzendkosten.. dus meestal doe ik alleen ideeen op en thats it
Dat verschilt per aanbieder, verzendmethode en land van herkomst
droomy
Geplaatst: 16-06-14 19:52
Ik ben weer een aankoop rijker Sinds kort staat de app op mijn telefoon, dit potje stond tussen de 'trending objects'.
Een van mijn collega's had me al 2 keer wat cadeau gegeven voor mijn verjaardag, maar viert zelf nooit zijn verjaardag.. hij vond 't wel leuk, dus die krijgt ie als verkapt verjaardagscadeau (zou het zelf niet willen overigens, heb niks met skulls)
Alles boven een waarde van 22 € zou je in theorie invoer plus btw over moeten betalen. Alleen soms heb je mazzel en hoeft het niet. Binnen de EU ook niet trouwens.