De basic-shirts gaan tot en met UK-maat 20 (In Nederlandse maten 48). En ze zijn normale lengte, net iets over de bovenkant van m'n broek. En ze zitten echt heel fijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Skessa_ schreef:Te leuk dat MLP shirt!![]()
Rest is ook leuk!
Danku.
Haha, leuk MG!
Heb anderhalve maand ook een SpongeBob-shirtje meegenomen uit Rotterdam. M'n buurkinderen vinden het geniaal en m'n oppaskindje vraagt ook steeds waar m'n SpongeBob-shirt is als ik 'm niet aanheb.
SassieSjaak schreef:ik heb in rotterdam hakken gezien van 7 euro en ook van 12 en 15 euri alleen ik vond ze zoooo mega hoog dan koop ik ze om naar te kijken beetje zonde
Mariettjj schreef:SassieSjaak schreef:ik heb in rotterdam hakken gezien van 7 euro en ook van 12 en 15 euri alleen ik vond ze zoooo mega hoog dan koop ik ze om naar te kijken beetje zonde
Ik heb ze gekocht en ze vallen best mee hoor! Er zit een vrij dik plateau onder waardoor je denk ik op 10 cm hak loopt ipv de 12 cm die ze zijn. Voor die 7 euro is het wel het proberen waard toch? Al is het alleen voor naar de bioscoop
Donkerblauw schreef:Cool is 'ie he?!
De basic-shirts gaan tot en met UK-maat 20 (In Nederlandse maten 48). En ze zijn normale lengte, net iets over de bovenkant van m'n broek. En ze zitten echt heel fijn.