Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:31

Citaat:
Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...

Ja idd, zo denk ik er ook over.... een kat hoort toch af en toe buiten te zijn....

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:32

Marloes__ schreef:
Magrathea schreef:
Blegh, mobiel Bokt pakt mijn berichtjes weer eens niet...

Maar ik vind het juist leuk, zo'n kat. Dieren oordelen tenminste niet zoals veel mensen. Dat het zielig is voor die kat vind ik echt onzin om dat te zeggen :n

Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...

Die van mij mogen ook niet naar buiten hoor, :D Dan is het vroeemm en boemmm en auuuw, en dan tatuuutattuuu

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:32

arian_wolf schreef:
Citaat:

Ja idd, zo denk ik er ook over.... een kat hoort toch af en toe buiten te zijn....

Damn.. en ik maar denken dat ik mijn katten een goed leven geef.. .weer een domper.. -O-

Marloes__

Re: Ooit een gevangenen geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:34

Je kan een binnen kat toch niet vergelijken met een 'bajes kat'. Maar goed, we dwalen een beetje af...

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:35

Marloes__ schreef:
Je kan een binnen kat toch niet vergelijken met een 'bajes kat'. Maar goed, we dwalen een beetje af...

Whats the difference? :D Hele dag mensen thuis, zwerft wat rond in de cellen, krijgt van iedereen eten, kan lekker slapen op zn bed..

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:36

Citaat:
Damn.. en ik maar denken dat ik mijn katten een goed leven geef.. .weer een domper.. -O

Hahaha :') Ja ik vind persoonlijk dat een kat gewoon af en toe buiten moet komen.. mijn moeder had ook een kat in een flat en kon dus niet naar buiten... je zag gewoon dat die kat het niet fijn vond.. Hij vond het heerlijk even buiten te zijn.. Eerst kon dat wel, toen woonden ze nog in een een gezins woning...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:37

AustriaTrick schreef:
Marloes__ schreef:

Whats the difference? :D Hele dag mensen thuis, zwerft wat rond in de cellen, krijgt van iedereen eten, kan lekker slapen op zn bed..

Precies, in mijn volgende leven word ik huiskat :D

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:37

AustriaTrick schreef:
Marloes__ schreef:

Hoe kan dat beest rondzwerven dan? Death row heeft geen tralie cellen hoor.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:38

Dan hoop ik dat ik een huiskat word waar ik heel de dag lekker buiten achter vogeltjes aan kan rennen :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:41

Marloes, denk dat we d'r inderdaad niet uitkomen!

Overigens, wij hebben 1 binnenkat (brokkenpiloot) en 1 buitenkat, en beide zijn ze even happy en gezond hoor :) Lijkt me wel heerlijk voor zo'n beest, overal wat halen. Bij de een een hapje, bij de ander een aai..
Laatst bijgewerkt door Mavelle op 21-04-12 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:42

AustriaTrick schreef:
Marloes__ schreef:

Precies, in mijn volgende leven word ik huiskat :D[/quote]
Ik ook, op de washmachine slapen, bank slapen, eten, naar de kattenbak, spelen, sokken eten, eten jatten, slapen.. nog meer slapen... :j

De bewakers doen de deur van zijn cel even open zodat de kat er even uitkan , die loopt wel haar waar die wilt, mag alleen niet de trappen op, en dan nar een paar uurtjes staat ie te jammeren voor de deur

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:51

Het probleem is vaak dat een binnenlaten gewoon niet genoeg ruimte heeft. Het lijkt me dat deze kat een prima leventje heeft hoor, lekker kiezen waar ie ligt, heeeel veel liefde en aandacht :) ik denk dat deze kat meer aandacht krijgt dan de gemiddelde huiskat!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:03

ik ben het ook van plan te gaan doen samen met mijn moeder omdat ik nog niet zo goed engels kan ;)
maar waar letten jullie op met kiezen van een persoon?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:12

Even een uitdagende stelling.. 1) Wel of niet schrijven met iemand die iemand vermoord heeft?
2) Is een moordenaar een slecht mens?

Ben benieuwd! :j

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:22

Beetje zwart wit elin..
Wanneer je in het leger iemand neerschiet ben je toch ook een moordenaar?? Ben je dan slecht?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:37

linnie050 schreef:
Ik heb nog niet alle pagina's gelezen maar schrijven jullie met mensen uit het buitenland of ook in nederland zelf?
En zijn jullie niet bang dat er in 1x iemand voor je deur staat?

Niemand? gaat me eigenlijk vooral om de vraag of het ook met nederlandse gevangene kan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 00:39

1) ligt aan de motieven. Voorbeeld: een vrouw wordt stelselmatig mishandeld door haar man maar de politie neemt haar niet serieus. Dit ziet zij als haar enige uitweg. Kan ik begrip voor opbrengen.
2) om die reden, nee, een moordenaar is niet per definitie een slecht mens.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 04:23

Ik vind hem ook een beetje kort door de bocht Elin :j
Een moordenaar hoeft niet altidj een moordenaar te zijn.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 17:11

Magrathea schreef:
1) ligt aan de motieven. Voorbeeld: een vrouw wordt stelselmatig mishandeld door haar man maar de politie neemt haar niet serieus. Dit ziet zij als haar enige uitweg. Kan ik begrip voor opbrengen.
2) om die reden, nee, een moordenaar is niet per definitie een slecht mens.

Ja idd, hier ga ik mee in

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:40

SteffiiY schreef:

Een moordenaar is gewoon een moordenaar hoor :P

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:36

Magrathea schreef:
SteffiiY schreef:

Een moordenaar is gewoon een moordenaar hoor :P

Natuurlijk is hij een moordenaar, maar hij hoeft niet per defenitie 100 % slecht te zijn.
Bevoorbeeld "Iemand vermoord en in stukjes gehakt en opgegeten ' NO thanks die hoef ik niet te schrijven,
'Iemand vermoord vanwege een gevecht van beide kanten ' Tja dan heeft t 2 kanten.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:19

Ja dat bedoelde ik meer, veel mensen zien mensen als moordenaar in de zin van een gruwelijk persoon, maar je weet nooit hoe het is gelopen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:03

Hahah ja Steffi ik snap wat je bedoelt. Zo denk ik er ook over. Alleen stond je zin er een beetje raar := daar let ik dan weer op.

Ik heb ook wel eens verhalen gelezen van mannen die vastzaten voor verkrachting en pedofilie en wat al niet meer, dat ze daar gewoon vals beschuldigd van werden door boze exen ofzo. Eén man zijn kinderen mocht hij niet meer zien, die moeder had zo op hen ingepraat dat die kinderen het als een soort spelletje waren gaan zien. Dan ben je als moeder ook niet helemaal 100 :n als die kinderen daar later achter komen...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 03:34

haha ja, nadat ik me bericht had geplaatst moest ik ook even kijken :P

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:00

Magrathea schreef:
Ik heb ook wel eens verhalen gelezen van mannen die vastzaten voor verkrachting en pedofilie en wat al niet meer, dat ze daar gewoon vals beschuldigd van werden door boze exen ofzo. Eén man zijn kinderen mocht hij niet meer zien, die moeder had zo op hen ingepraat dat die kinderen het als een soort spelletje waren gaan zien. Dan ben je als moeder ook niet helemaal 100 :n als die kinderen daar later achter komen...

Met zulke gevangenen heb ik zelfs een soort van medelijden, ik voel de onmacht dan ook!
En idd die moeder zouden ze dan eigenlijk moeten opsluiten als je zulke zieke dingen verzint en dat gewoon volhoud ten koste van iemand anders, getver! -O-