Citaat:Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...
Ja idd, zo denk ik er ook over.... een kat hoort toch af en toe buiten te zijn....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes__ schreef:Magrathea schreef:Blegh, mobiel Bokt pakt mijn berichtjes weer eens niet...
Maar ik vind het juist leuk, zo'n kat. Dieren oordelen tenminste niet zoals veel mensen. Dat het zielig is voor die kat vind ik echt onzin om dat te zeggen
Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...
arian_wolf schreef:Citaat:Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...
Ja idd, zo denk ik er ook over.... een kat hoort toch af en toe buiten te zijn....
Citaat:Damn.. en ik maar denken dat ik mijn katten een goed leven geef.. .weer een domper.. -O
AustriaTrick schreef:Marloes__ schreef:Je kan een binnen kat toch niet vergelijken met een 'bajes kat'. Maar goed, we dwalen een beetje af...
Whats the difference?Hele dag mensen thuis, zwerft wat rond in de cellen, krijgt van iedereen eten, kan lekker slapen op zn bed..
AustriaTrick schreef:Marloes__ schreef:Je kan een binnen kat toch niet vergelijken met een 'bajes kat'. Maar goed, we dwalen een beetje af...
Whats the difference?Hele dag mensen thuis, zwerft wat rond in de cellen, krijgt van iedereen eten, kan lekker slapen op zn bed..
Magrathea schreef:1) ligt aan de motieven. Voorbeeld: een vrouw wordt stelselmatig mishandeld door haar man maar de politie neemt haar niet serieus. Dit ziet zij als haar enige uitweg. Kan ik begrip voor opbrengen.
2) om die reden, nee, een moordenaar is niet per definitie een slecht mens.
Magrathea schreef:SteffiiY schreef:Ik vind hem ook een beetje kort door de bocht Elin
Een moordenaar hoeft niet altidj een moordenaar te zijn.
Een moordenaar is gewoon een moordenaar hoor
Magrathea schreef:Ik heb ook wel eens verhalen gelezen van mannen die vastzaten voor verkrachting en pedofilie en wat al niet meer, dat ze daar gewoon vals beschuldigd van werden door boze exen ofzo. Eén man zijn kinderen mocht hij niet meer zien, die moeder had zo op hen ingepraat dat die kinderen het als een soort spelletje waren gaan zien. Dan ben je als moeder ook niet helemaal 100als die kinderen daar later achter komen...