Als ik aan mijn broers denk, denk ik niet aan seks en ik kan me ook niet voorstellen dat ik een van mijn broers zou zoenen of 'meer'.. Aan de andere kant snap ik wel wat verschillende mensen hier zeggen er wel begrip voor op kunnen brengen mits de verstandhouding tussen broer en zus tijdelijk en vooral met wederzijds goedvinden is..
Ooit was homofilie not done in dit land (godzijdank dat dat veranderd is) en nu is het algemeen geaccepteerd (op wat stijve harken na dan). Ik ben van mening dat de mens een constante ontwikkeling doormaakt en dus ook een constante onwikkeling van normen en waarden mee krijgt. Want dat wat in 1997 echt not done was, is nu nagenoeg geaccepteerd bij iedereen (dit is puur hypothetisch he..) met andere woorden; dat wat we nu raar of vies of 'ieuwl' vinden, vinden we over 10 jaar misschien wel de normaalste zaak van de wereld..
Sommige mensen zijn wat vlotter in die ontwikkelingen en anderen komen wat later mee..
Maar dan nog denk ik ook dat het afhangt van de gezinssituatie en de band tussen de betreffende broer en zus..