Ik heb dus al een panterprint achterkantje gekocht, maar wil nog meer eigenlijk. Ben niet zo van de hartjes, vlindertjes enz...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Heeft iemand nog een idee voor leuke achterkantjes voor je telefoon voor een paar euro?
Ik heb dus al een panterprint achterkantje gekocht, maar wil nog meer eigenlijk. Ben niet zo van de hartjes, vlindertjes enz...
Donkerblauw schreef:Drunksheep schreef:Heeft iemand nog een idee voor leuke achterkantjes voor je telefoon voor een paar euro?
Gameboy of cassettebandje? Die heb ik nu ook voor mijn telefoon en iPod Touch.
Welke telefoon heb je trouwens?
Glossi schreef:7 Februari heeft een verkoper uit Duitsland mij een mail gestuurd: Hallo, danke für den Einkauf und die Bezahlung , die Ware wird umgehend verschickt. Dat betekent toch dat hij word klaargemaakt en op de post word gedaan? Ik heb nu nog niets binnen. Als het er morgen niet is zal ik dan een mailtje sturen of het al op de post is of is dat te snel?
Glossi schreef:7 Februari heeft een verkoper uit Duitsland mij een mail gestuurd: Hallo, danke für den Einkauf und die Bezahlung , die Ware wird umgehend verschickt. Dat betekent toch dat hij word klaargemaakt en op de post word gedaan? Ik heb nu nog niets binnen. Als het er morgen niet is zal ik dan een mailtje sturen of het al op de post is of is dat te snel?
Phillipa schreef:Ohhh die is zeker leuk! Linkje?
Donkerblauw schreef:Dat is wel jammer inderdaad, dat de camera in het midden zit, in plaats van meer aan de zijkant. Is toch wel een jammer bij dat Gameboy-hoesje.
Wil zelf ook nog een mooi panterprint-hoesje, alleen kan ik er zo snel geen een vinden die helemaal naar m'n zin is.
Donkerblauw schreef:Haha, wel nee joh! Je hebt nooit genoeg panterprint-hoesjes!
Heb deze ondertussen gevonden, die vind ik leuk:
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... nw60_3.jpg