Ik heb mijn geboorteknuffel nog. Woef. Woef is een beetje plat, heeft enkele extra hechtingen, maar hij leeft nog wel.
Verder heb ik nog Brombeer (van de troetelbeertjes) Mijn eerste knuffel ooit gekocht van mijn eigen zakgeld
En Normal (van de tekenfilmserie Garfield) Die heb ik ooit van de broer van mijn oma gekregen. Die staat naast de foto van mijn vader op de kast in mijn PC kamer.
Beetje de belangrijkste knuffels in een notedop. Heb ook nog wel anderen, maar die zijn niet zo speciaal als deze
Oh wat leuk om te lezen dit! Ben ik niet de enige met een knuffel tic
Mn ex en ik hadden een schaapje die ook vaak mee ging op vakantie Dan zat hij tussen de voorstoelen in ergens op de armleuningen! Hij is iig in Frankrijk en Noorwegen geweest. Gelukkig mocht ik hem meenemen Zal eens even foto zoeken!
Noh mijn Farmpje heeft een gat in z'n been en bij z'n voet.. Maar ik kan echt niet overweg met naald en draad. Kan ik als 17 jarige nog naar m'n oma toe met de woorden 'oma wil je m'n knuffel maken?'
die van mij zou het prachtig vinden maar jammer voor haar....ik kan juist weer wel goed overweg met naald en draad.
wens Farmpje maar heel veel succes met de operatie
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-02-12 23:20
dan moet je eigenlijk alleen het idee oma 'es vragen om iets te maken lies..
freakish1977: die had ik ooit ook als knuffel! Toeter is de Brilsmurf van de Snorkels haha
LEKKERGEK: dat krokodilletje is geniaal! Met zo'n verveeld hoofd haha
leuke foto's allemaal!
*ga ook ff een fotootje maken* Heb er toch nog heel wat gevonden Die witte stumper met blauwe trui is mijn eerste knuffel ooit, die die kwijt was op Scheveningen Nu dus ook al 25 jaar oud! De hanen heb ik een paar jaar geleden voor mn verjaardag gekregen, moest toch wat verzinnen als kado, en tja, heb nou eenmaal een zwak voor dom-kijkende kippen En natuurlijk Donkey (uit Shrek), die "Shrek! Are we there yet?" brult als je in 'em knijpt De muis maakt ook allerlei gekke geluidjes, dus die kon ik ook niet weerstaan haha! Het schildpadje was van mn moeder toen ze klein was, dus daar was ik altijd héél zuinig op, nu nog.
Hier een foto van mijn pop Als iemand hem herkent en er toevallig een heeft, ik hou me aanbevolen
saskiakefie
Geplaatst: 09-02-12 00:39
kleinvosje schreef:
Mijn vent is 40+ en begint heftig te protesteren als ik weer eens een poging doe wat knuffelbeesten uit de slaapkamer te verwijderen. Is echt not done volgens hem...
Jeej er bestaan dus toch meer van die rare mensen net als ik Ben zelf geboren in 1987 en de trotse bezitter van een orginele Sabine de Beer van de bijenkorf uit 1989. En ja, beer ligt in bed
en toeter van de snorkels is lief! ik heb een minipaardje (een echte hoor ) gehad die heb ik ook Toeter genoemd. was een moederloos veulentje (zie profiel)
Fiefie is schattig! Ik en mijn vriend slapen ook met knuffels. Ik met een hart die hij opgestuurd had naar mijn stage in oostenrijk. En hij met Hippo, een nijlpaard, van de Ikea. En we hebben een hele lading knuffels op de kledingkast staan, allemaal van de kermis En ik heb thuis nog drie verhuisdozen vol met knuffels. Wegdoen kan ik ze niet, want dan ben ik bang dat ze boos worden dat ze weg moeten en dan hun vriendjes missen (terwijl ze nu in het donker in een hoekje gepropt zitten..) Ach, dan hoef ik geen knuffels voor mijn eventuele toekomstige kindjes te kopen