wat mijn ex bff heeft gedaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:07

Ook horen kinderen van 10jaar 's nachts om 1.30u op bed te liggen :+

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:08

Sjors schreef:
Ook horen kinderen van 10jaar 's nachts om 1.30u op bed te liggen :+

Kan je haar niet opaan kijken . Dat moet je tegen haar ouders zeggen ....

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:08

MaritAriel schreef:
xLies schreef:
diegene die dat zeggen van die hyves en facebook, ik ben 100% zeker dat ze ook op die hyves-link hebben geklikt! :Y)

Het gaat er niet om wie er opgeklikt hebben , het gaat erom dat het niveau van veel mensen hier erg laag is als je bedenkt dat ze dat soort dingen gaan opzoeken .... :D

Ben ik het niet met je eens.
Als ik gegronde redenen heb om de leeftijd van de TS in twijfel te trekken, dan doe ik even wat research.
Maak me namelijk serieuze zorgen om dit meisje.
En mijn research heeft 4 minuten geduurd, kwam zodanig veel tegen dat mijn twijfels groter werden, maar
ook schrok ik van de informatie die ze op internet zet. Is bloedje link, zeker voor een 10 jarige :)

Johnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:09

MaritAriel schreef:
Johnie schreef:
En wat is er mis met homo zijn?
Als jij jezelf zo stoer en volwassen vind, gedraag je dan ook volwassen!

En dat zeg je tegen een meisje van 10 ? Djeez , waar gaat het heen met deze wereld ....

Zij zegt dat haar broer zich al een 3jarige gedraagt, oftewel ze vind zich zelf volwassener dan haar broertje.
Dan moet ze zich toch ook zo gedragen?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:09

Puchje schreef:
Ben ik het niet met je eens.
Als ik gegronde redenen heb om de leeftijd van de TS in twijfel te trekken, dan doe ik even wat research.
Maak me namelijk serieuze zorgen om dit meisje.
En mijn research heeft 4 minuten geduurd, kwam zodanig veel tegen dat mijn twijfels groter werden, maar
ook schrok ik van de informatie die ze op internet zet. Is bloedje link, zeker voor een 10 jarige :)

Tuurlijk , ik ben met je eens dat je dan even wil checken of ze echt 10 jaar is , maar ik richten me meer op de mensen die vroegen om naam , achternaam en mail adres . ;)

Pumbaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:10

Als de mods dit topic sluiten , dan ga ik boos zijn :(
Want het is zoooo leuk :):)
Dit moet wel een grap zijn?!

Amado7

ik hoop het :+

Jellebie

Johnie schreef:
Zij zegt dat haar broer zich al een 3jarige gedraagt, oftewel ze vind zich zelf volwassener dan haar broertje.
Dan moet ze zich toch ook zo gedragen?

Als meisje van 10 weet ze nog niet zoveel van dat soort dingen af ... Hoe kan je ingodsnaam van een meisje van 10 vragen om zich volwassen te gedragen ? Ik voelde me op mijn 7e ook al volwassen en oud genoeg voor alles , maar ik kon me niet zo gedragen want dat kan je namelijk nog niet van íemand op die leeftijd vragen...

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:11

Pumbaa_ schreef:
Als de mods dit topic sluiten , dan ga ik boos zijn :(
Want het is zoooo leuk :):)
Dit moet wel een grap zijn?!

Nope geen grap . Alle gegevens kloppen!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:11

begrijpt er iemand wat van die OP?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:12

Sjors schreef:
begrijpt er iemand wat van die OP?

Ja :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:12

Ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat mensen dit topic omschrijven als 'grappig' en 'leuk'??
Sorry maar als alle gegevens echt kloppen, vind ik dit écht niets om mee te lachen.. :n

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:13

Joycebunny schreef:
Ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat mensen dit topic omschrijven als 'grappig' en 'leuk'??
Sorry maar als alle gegevens echt kloppen, vind ik dit écht niets om mee te lachen.. :n

Hehe , eindelijk iemand waar ik het helemaal mee eens ben! De tweede van vandaag in dit topic :D

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:13

Meisje, wat iedereen je duidelijk wilt maken, doe rustig aan met volwassen worden.
Ik ben 15, en geloof me, op de middelbare krijg je genoeg problemen met jongens, vriendinnen &jongens, en vriendinnen apart.
Er is geen rede om je te haasten, want er komt een dag dat je zou willen dat je nu nog lekker kind was,
in plaats van je zo volwassen te dragen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:14

Joycebunny schreef:

Denk je dan dat er om janken iets gaat veranderen? :+

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:14

Er zit nog iets tussen er grappig over doen en janken..

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:15

Nee hoaa, als ze het echt meent, vind ik het echt niet normaall, ik weet het meeste,, en dan het meeste, dus nog niet alles, en zij is bijna 4 jaar jonger en ze heeft het daar allemaal al over? :o

xLies

MaritAriel schreef:
xLies schreef:
diegene die dat zeggen van die hyves en facebook, ik ben 100% zeker dat ze ook op die hyves-link hebben geklikt! :Y)

Het gaat er niet om wie er opgeklikt hebben , het gaat erom dat het niveau van veel mensen hier erg laag is als je bedenkt dat ze dat soort dingen gaan opzoeken .... :D

Moet je zo niet tegen mij zeggen want ik heb het niet opgezocht he :+ Heb er wel op geklikt, duhu..
Als zij het op internet zet, mag het toch opgezocht worden ook? Wat is daar laag aan? Zij zet het op internet, dan dient het om bekeken te worden hé ;)

Ayasha
Blogger

xManon_ schreef:

uhu, en denk je dat dát gaat helpen?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:16

Ayasha schreef:
Joycebunny schreef:

Denk je dan dat er om janken iets gaat veranderen? :+

Hmmmm .... Volgens mij zit er nog iets tussen grappig doen en janken in .... Wat was dat ookal weer .... Serieus doen mischien? Dit is namelijk een serieus probleem!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:16

Ayasha schreef:
xManon_ schreef:

uhu, en denk je dat dát gaat helpen?

Nee met al die uitspraken die hier worden gedaan zal ze vast op het goede pad komen :roll:

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:17

Leuk hoor kids op internet.
Die ouders schamen zich kapot als ze dit ontdekken :=

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:18

Je kan er beter mee lachen dan er om janken.. Ze gaat écht niet luisteren naar dingen die op internet gezegd worden hoor.. Als ze al niet naar haar ouders luisterd is dit helemaal hopeloos :+

Abracadabra9

Serieus probleem? Dat zeker. Kijk maar eens rond op straat en in de stad, en dan vooral naar de leeftijd 10-14. Je schrikt je rot.

Jellebie

xLies schreef:
Moet je zo niet tegen mij zeggen want ik heb het niet opgezocht he :+ Heb er wel op geklikt, duhu..
Als zij het op internet zet, mag het toch opgezocht worden ook? Wat is daar laag aan? Zij zet het op internet, dan dient het om bekeken te worden hé ;)

Tuurlijk ik heb er ook op geklikt ,dat is mens eigen := maar ik gebruikte ook eigenlijk een beetje het verkeerde voorbeeld . Dit was ook gewoon een controle of het meisje echt 10 jaar was . Ik doelde het eigenlijk meer op de mensen die hier vragen om voor / achternaam en e-mail.... Dat gaat te ver . En ik gebruikte jou post omdat jij er even op terug kwam . Niet omdat je het opgezocht had ;)