Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaritAriel schreef:xLies schreef:diegene die dat zeggen van die hyves en facebook, ik ben 100% zeker dat ze ook op die hyves-link hebben geklikt!
Het gaat er niet om wie er opgeklikt hebben , het gaat erom dat het niveau van veel mensen hier erg laag is als je bedenkt dat ze dat soort dingen gaan opzoeken ....
MaritAriel schreef:Johnie schreef:En wat is er mis met homo zijn?
Als jij jezelf zo stoer en volwassen vind, gedraag je dan ook volwassen!
En dat zeg je tegen een meisje van 10 ? Djeez , waar gaat het heen met deze wereld ....
Puchje schreef:Ben ik het niet met je eens.
Als ik gegronde redenen heb om de leeftijd van de TS in twijfel te trekken, dan doe ik even wat research.
Maak me namelijk serieuze zorgen om dit meisje.
En mijn research heeft 4 minuten geduurd, kwam zodanig veel tegen dat mijn twijfels groter werden, maar
ook schrok ik van de informatie die ze op internet zet. Is bloedje link, zeker voor een 10 jarige
Johnie schreef:Zij zegt dat haar broer zich al een 3jarige gedraagt, oftewel ze vind zich zelf volwassener dan haar broertje.
Dan moet ze zich toch ook zo gedragen?
MaritAriel schreef:xLies schreef:diegene die dat zeggen van die hyves en facebook, ik ben 100% zeker dat ze ook op die hyves-link hebben geklikt!
Het gaat er niet om wie er opgeklikt hebben , het gaat erom dat het niveau van veel mensen hier erg laag is als je bedenkt dat ze dat soort dingen gaan opzoeken ....
Ayasha schreef:Joycebunny schreef:Ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat mensen dit topic omschrijven als 'grappig' en 'leuk'??
Sorry maar als alle gegevens echt kloppen, vind ik dit écht niets om mee te lachen..
Denk je dan dat er om janken iets gaat veranderen?
xLies schreef:Moet je zo niet tegen mij zeggen want ik heb het niet opgezocht heHeb er wel op geklikt, duhu..
Als zij het op internet zet, mag het toch opgezocht worden ook? Wat is daar laag aan? Zij zet het op internet, dan dient het om bekeken te worden hé