Sinds ik hier die maten voorbij zag komen, heb ik mezelf ook maar eens opgemeten
Dit zijn mijn maten: 85 - 62 - 88 Maar sinds ik pas 16 ben en momenteel niet helemaal in shape ben (hele strakke buikje van de zomervakantie is niet meer ), denk ik dat dat wel goed gaat komen
Zag dit topic toevallig staan en vroeg me af of dit topic alleen voor meerderjarige is bedoeld?
Ik wil zelf geen model worden hoor, heb er het hoofd en het lichaam niet voor Maar mijn broertje van 11 (bijna 12) vind het leuk om model te spelen en hij heeft een knappe kop (niet doorsnee) en hij heeft uitstraling. Hij wil zelf graag iets mee doen, maar hoe/waar kan hij zich het beste melden? Ik die modellen site die hier langs kwam ook geschikt voor jongere kinderen? (Indien hij een shoot aangeboden zal krijgen gaat er natuurlijk wel begeleiding mee) Of moet hij zich inschrijven bij een modellenbureau? Indien er mensen zijn die foto's willen zien, ik heb er een hele boel
Mooi broertje zeg, ik denk dat hij zeker wel aan de slag kan zou deze foto's gewoon eens naar een aantal bureau's sturen en dan kijken waar het schip strandt
Het eerste wat ik dacht was, wat een mooi gezichtje! Ben het wel eens met Corelli
thoraklover
Geplaatst: 22-02-12 18:25
Dankjulliewel! (zal het aan het doorgeven) Ik zou graag wat meer op hem willen lijken, maarja Ik sta liever achter de camera en maak de foto's, dan mag hij m'n model zijn
@Corelli; Weet je nog wat bureau's voor kinderen van zijn leeftijd?
Dankje! Heb het even snel doorgelezen, en zie dat ze alleen geïnteresseerd zijn van kinderen die in Amsterdam of rondom Amsterdam wonen, helaas wonen wij in het noorden van Groningen..
Ja, mijn moeder heeft vroeger ook een keer aan een wedstrijd mee gedaan, ze was alleen niet dun genoeg (maat 38 was blijkbaar groot ) De broer van mijn moeder, mijn oom heeft ook een modellen uitstraling.. & Mijn broertje lijkt verschrikkelijk erg op z'n oom lijkt: Zelfde ogen, zelfde mond, zelfde uitstraling Z'n nichtje zou nog eerder z'n zus kunnen zijn dan ik, haha
Oeps, beetje offtopic
Laatst bijgewerkt door thoraklover op 22-02-12 18:44, in het totaal 4 keer bewerkt
Corelli
Geplaatst: 22-02-12 18:41
Er is vast ook wel een bureau rondom groningen, gewoon even google'n Je kan trouwens ook op castingbureau's zoeken
er zit een modellenbureau in Groningen waar een jongetje van de school van mijn kids voor werkt. hij heeft zo nu en dan een opdracht en verdient er ook leuk mee. hij had mee kunnen doen aan de Oreo reclame maar mocht niet vrij vd directeur. hij stond achterop de Kampioen als één van de kinderen bij de reclame voor Landal. ik weet niet meer hoe het bureau heet, ik zal er even naar kijken. ieg denk ik dat je broertje best wel kans heeft!