Brad Pitt, Matt Damon, Patrick Dempsey, McSteamy ( weet zn echte naam even niet, maar uit greys anatomy ), Johnny Depp, de ogen van Paul Walker.. Daar een combi
Corelli
Geplaatst: 15-12-11 17:48
MariekeA schreef:
Maar ik mis deze toch nog wel... Shemar Moore van Criminal Minds...
Zoals mijn eigen vent, alleen dan nog iets gespierder (hij is gelukkig al lang en een vet lekker ding) of Vin Diesel, maar dan iets langer dan de echte! Mag ook een mix zijn tussen mijn vriend en Vin (hoor soms dat hij bepaalde trekjes er van weg heeft, zoals zijn lach en kale hoofd natuurlijk).
Ik heb niet een bepaald type man die ik mooi vind. Het gaat vooral om de uitstraling, het totaalplaatje. Dat bepaald of ik een man aantrekkelijk vind of niet. Mijn eigen vent vind ik uiteraard aantrekkelijk.
Hmm, na het topic nog eens doorgelezen te hebben kan ik mijn lijstje ook wel aanvullen:
Jude Law Barry Atsma Ian Somerhalder Arie Boomsma Johnny Depp (Heb een tijdje een scharrel gehad die op hem leek. Prima vermaakt, zegmaar.) Viggo Mortensen maar dan precies zoals Aragorn en niet anders. Rawr. Jeffrey Dean Morgan Gerard Butler Russell Crowe
Zo. Lekker lijstje. Kan er vast nog wel meer verzinnen, mán wat zijn er veel lekkere kerels in de wereld.
Mijn eigen vent... Of de busschauffeur waar ik nu bij in de bus zit wist niet dat er mannen met zoveel stijl en uitstraling bij conexxion werkten.. Wauw, hij is gewoon heeel mooi, alleen kent hij de route niet
Maar mijn eigen vent blijft de beste hoewel hij best 1.92 had mogen zijn ipv 1.88