Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:07

pfff als ik iets voor 3 euro koop ga ik echt niet lopen klagen hoor
jesus sommige mensen zijn te erg! Wel lekker voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten maar als het niet in perfecte staat is gaan klagen :( Zo is het vaak bij paarden ook liefst gratis of voor weinig maar het moet wel 'dressuur' paard zijn of een spring crack.....

Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu nooit paardspullen van marktplaats heb gekocht
gewoon omdat je veel oplichtings verhalen hoort en het gewoon een gok is of je de spullen zal krijgen heb echt geen zin in gedoe of erges achteraan te gaan lopen.. Nee laat mij mn spullen maar nieuw in de winkel kopen :j

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:22

Ik was 12 ofzo :))

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:52

peacehorses schreef:
http://www.newrockshoes.net/
misschien maakt dit het wat begrijpelijk voor iedereen die denkt dat ik het over 'gewone' laarzen heb :)
maargoed dat is het punt verder ook niet, als ze die laarzen liever nieuw willen moeten ze die nieuw kopen, ik ga ze niet tweedehands verkopen voor 20 euro omdat ik ze anders niet kwijtraak op marktplaats. :)

Je had het over laarzen/kisten dus dan weet ik wel wat voor soort schoenen jij ongeveer bedoelt..
Ken genoeg mensen die wat meer de aparte dingen dragen, maar die geven ook niet snel €220 uit aan zulke schoenen.
Voor €100 of misschien iets meer heb je nieuwe schoenen die erg in die richting komen..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:56

Ha ha ha, ga geen discussie aan of iemand 220 euro voor deze laarzen neertelt of niet svp :D
New Rock boots is een begrip, iemand die van New Rock boots houdt, telt dat er meerdere keren voor neer ;) Die nemen géén genoegen met "iets wat in de buurt komt" :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:57

Ik heb het over mensen die ik ken ;)

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:42

Wel heeft Bokt 1 groot voordeel ten opzichte van Marktplaats... je kan berichten van die persoon na lezen :D
Ik heb op het moment een jonge onbeleerde sportmerrie te koop staan en eventueel te ruil erbij gezet...
(ben al in verre onderhandelingen met iemand dus dat zit wel goed).
Maar dan krijg je dus bijv gestuurd: jaaaa ik heb hier een hele brave pony staan, precies wat je zoekt, helemaal gezond blablabla...
En als je dan de berichten gaat nalezen: ja mijn paard is vervelend, bokt, niet vooruit te branden, heeft problemen met zijn rug enz...
Zo erg dat mensen dan liegen. En dat gebeurd meer dan 1 keer!

Via Marktplaats reageerde een meisje met een pony die voor 650 euro te koop stond en pas anderhalf is: Ja ik wil wel ruilen tegen jouw paard,
maar ik ga dan niet bijbetalen! (Meer zei ze er ook niet bij terwijl ik wel duidelijk ben dat ik ook een goed tehuis zoek voor het paard)
Ehmmm ja... dan kan ik beter mijn paard verkopen voor een reeël bedrag, jouw pony kopen als ik die zou willen hebben en dan geld overhouden he :P

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:57

Dat is inderdaad wel een voordeel Kimberley!
Heb wel vaker van zulke soort dingen op bokt gezien.
Stond er een 'braaf' paard te koop terwijl diegene nog niet zolang geleden een probleem met zijn of haar paard had en hulp op bokt zocht..

Mensen van de TV komen hem zo halen.
Ze zouden om 6 uur komen, dus ben benieuwd :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:59

Hahaha, dat zie ik ook wel eens, Lieszje!

En ook wel eens erger... Maar dat zal ik maar niet op bokt zetten. :=

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:00

Je mag het wel via een pb sturen? }>

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:26

Haha, zo spectaculair is het niet hoor, maar het had ook te maken met twee bokkers, vandaar dat ik het hier niet neer ga zetten...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:44

@ Konstantine
Nee is logisch ;)

Ze zijn niet gekomen voor de TV.
We hadden een email gekregen dat haar vriend (die zou m komen halen) autopech had.
Dus ze komen morgen (hopelijk).

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:45

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:47

Ik zou wel even de spelfouten eruit halen en hoofdletters en komma's gebruiken. Op dit soort advertenties reageer ik meestal niet eens ;)

Wel goed van je, zo uitgebreid! Als het allemaal waar is natuurlijk, maar daar ga ik vanuit ;)

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:52

het is allemaal waar :P haha

ik ben slecht in nederlands maar zal kijken wat ik er aan kan veranderen :P

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:57

Oke, succes met de verkoop!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:57

zo heb de advertensie verandert hoop dat het zo beter is haha :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 19:58

Citaat:
hoii allemaal

hier bied ik mijn
bonte mannetjes platy aan
hij is nog klein maar hij moet nog groeien
hij wordt later zwart met een hele lichte kleur grijs heel mooi!!!

deze vis gaat alleen naar een goed huis
waar hij goed kan zwemmen en vriendjes natuurlijk heeft
de vis kan ook gebruikt worden om zal ik dan zeggen fokken
voor jullie vrouwtjes

p.s. het is geen bange vis hij komt meteen naar de scherm toe als je gaat kijken
dus deze vis verstopt zicht niet!

de moeder en vader van deze vis zijn ook aanwezig
als je foto's van de ouders wil zien kan je altijd je mailen

doe een mooi bod en mischien is dit prachtige bonte mannetje binnekort
in u aqarium

u kunt me mailen voor vragen of intresse

mvr. Groet Natasha

Hallo,

Hierbij bied ik mijn bonte manlijke platy aan.
Hij is nog klein en moet nog groeien. Later wordt hij zwart met een hele lichte kleur grijs, heel mooi!
Het is geen bange vis, hij komt meteen naar de scherm toe als je gaat kijken. Dus deze vis verstopt zich niet!

Deze vis gaat alleen naar een goed huis, waar hij ruimte heeft om te zwemmen en soortgenoten heeft.
De vis kan ook gebruikt worden om te fokken.
De moeder en vader van deze vis zijn ook aanwezig, als u foto's van de ouders wilt zien kunt u altijd je mailen.

Doe een mooi bod en mischien zwemt dit prachtige bonte mannetje binnekort in uw aquarium.

U kunt me mailen voor vragen of bij interesse.

Met vriendelijke groet, Natasha

Ik heb de tekst even voor je aangepast! Duidelijker, minder kinderlijk en een berg spelfouten eruit :).
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 16-11-11 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:59

Konstantine schreef:
Haha, zo spectaculair is het niet hoor, maar het had ook te maken met twee bokkers, vandaar dat ik het hier niet neer ga zetten...

En anders wordt het wel weggehaald ivm off topic :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:59

Vjestagirl schreef:
Hallo,

Hierbij bied ik mijn bonte manlijke platy aan.
Hij is nog klein en moet nog groeien. Later wordt hij zwart met een hele lichte kleur grijs, heel mooi!
Het is geen bange vis, hij komt meteen naar de scherm toe als je gaat kijken. Dus deze vis verstopt zich niet!

Deze vis gaat alleen naar een goed huis, waar hij ruimte heeft om te zwemmen en soortgenoten heeft.
De vis kan ook gebruikt worden om te fokken.
De moeder en vader van deze vis zijn ook aanwezig, als u foto's van de ouders wilt zien kunt u altijd je mailen.

Doe een mooi bod en mischien zwemt dit prachtige bonte mannetje binnekort in uw aquarium.

U kunt me mailen voor vragen of bij interesse.

Met vriendelijke groet, Natasha

Ik heb de tekst even voor je aangepast! Duidelijker, minder kinderlijk en een berg spelfouten eruit :).

Kunt u me altijd mailen. :P

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:01

o dankje voor de tips haha ik heb de advertensie weer veranderd hoop dat ik nu snel reactie's krijg haha

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:04

En het is mannelijke :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:05

ChevalNoir schreef:
Als reactie op mijn advertentie voor oppas TOO WEIRD!!!

U heeft een reactie ontvangen op uw advertentie 'Betrouwbare & flexibele oppas'.

Deze reactie is afkomstig van baby:
Goedemorgen,

Ik ben baby petertje en ben een wat grotere baby van 28 die dolgraag is baby wil zijn bij een lieve oppas of mama. Ik schaam me er onwijs voor en weet ook niet hoe ik er aan kom maar af en toe wil ik dus even baby zijn. Ben voor de rest een doodnormale jongen alleen heb ik dus die behoefte. Zou dus heel graag baby bij je willen zijn en als baby van 18 maandjes behandeld worden. Dus flesje geven,spelen,voeren,voorlezen,schone luier (alleen plasje) etcetc alles het zelfde als bij een echte baby alleen ben ik dan ietsjes groter. Verdiensten zijn ook een stuk hoger. Hoop dat je interesse hebt en als je meer info of foto wil wil hoor ik dat gaag.

Knuf van babytje

AAAGRH!

Ik vraag me dan altijd af of zulke mensen echt bestaan of dat iemand met je zit te f*cken :o

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:05

manlijke -> mannelijke
mischien -> misschien
binnekort -> binnenkort

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:06

Toevallig was er van de week een stukje over (engels). Het was gewoon te walgelijk om te zien................... %)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 20:06

x_spekkie_x schreef:
Ik vraag me dan altijd af of zulke mensen echt bestaan of dat iemand met je zit te f*cken :o

Die mensen bestaan absoluut, maar de kans dat ze op deze manier op een marktplaats advertentie reageren is klein