onne schreef:Zo liepen we een keer bij de Makro met z'n vieren, dochter en haar vriend moesten nieuwe handdoeken hebben.
Ik liet zo'n sluiperd, en liep weg, vervolgens zei ik dat er daar handdoeken lagen die flink afgeprijst waren, schoonzoon en dochter er naar toe om te snuffelen, haha
.....ik heb een keer in een winkel tegen 1 van mijn kindjes gezegd dat hij nodig een schone luier nodig had terwijl ik degene was die de walm veroorzaakte.
Nassie schreef:unicorn_kiss schreef:Jee, als er bij mijn schoonouders een scheetje wordt gelaten, wordt dat bijna afgestraft, ook luidop boeren is not-done

Ik heb in 2 een half jaar ook nog nooit één van de twee een scheet of boer horen laten, heb ze zelfs nog nooit zien van/naar het toilet gaan!
Zou van angst daar een scheet laten!

kuzznathalie schreef:Nou, ik vind het heel normaal hoor. 't Is ook helemaal niet goed als je het ophoudt!
Scheten en poepen hoort gewoon bij het leven, wij houden het hier dan ook niet op

Ik liep met het zoontje van mijn vriend door de supermarkt, en het toiletpapier was in de aanbieding (zo een met 40 rollen in 1 zak), dus zoontje roept mij in de winkel: Nat, deze kunnen wij wel gebruiken want papa en ik poepen heel veel!
En zelfs toen schaamde ik me niet

Geweldig!
Nikka schreef:Toen ik nog jong was en nog thuis woonde, hadden we een keer een verjaardag. Mijn vader was wat laat en zat nog even snel in bad. Dat bad lag recht boven de huiskamer. Heel huis vol met visite en hij laat me toch een scheet boven in bad

Echt er kwam geen einde aan....... Mijn moeder vluchtte rood de keuken in en ik kwam niet meer bij.
.....liet vroeger altijd scheten in de afvoer van het bad, wat een herrie gaf dat.