Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:49

Dit topic is toch gewoon te geweldig :=

Lig nu alweer in en deuk _O-
Ik heb dat net zo unicorn_kiss inderdaad vreselijk kinderachtig maar ik krijg de slape lach en dan is er geen houden meer aan _O-

Ik weet trouwens nog vreselijk goed op de basisschool hadden we de 24 games van de flippo's, daar werd vreselijk op geoefend elke week maar dat betekende wel dat de tafels bij elkaar geschoven moesten worden en je raad het al dit liep bij mij minder goed af O:)

Ik duw tegen mn tafeltje maar krijg hem niet goed van zn plaats dus zet nog even extra kracht PRRRFFFFTTTTT................ :wow: en terwijl ik snel naar de wc wou lopen voor het echt mis zou gaan had ik die 7 meter een prachtig trompetter achter me aan.
Ja dat moet ik nu soms nog horen }> :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:01

miepmiep91 schreef:
Wat nou als je een rustig bliesje laat en het schijnt iets meer dan , dat te zijn , en je broek ligt vol.

Dat zou pas erg zijn hahahah.

_O- _O- _O- _O-

Dat heeft mijn vriend gehad!!!!!

Liet een scheetje..... keek echt heeeeeeeeel bedompen.....
En ineens zegt ie, geloof dat ik ff moet douche...

Had ie zijn hele broek vol gescheten _O- _O- _O-

Lins_Vetra

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:03

:wow: iewl!!!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:07

Waha zou ik ook kunnen zijn.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:47

_O- _O- _O-

Heb er totaal geen problemen mee om in bijzijn van manlief een ruftje te laten, ik geef gewoon de hond de schuld. :D
En als manlief een walm mijn kant op laat komen wapper ik hem met een kussen heel snel weer terug.

Mijn zus kwam vroeger wel eens op mijn kamer een scheet laten en dan vertrok ze weer naar haar eigen kamer. :')

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:50

Poeh, wat een bekakte bokkers hier allemaal, geen poepjes in de buurt van je partner...
Wij hebben er zogezegd schijt aan :Y) , blazen er lustig op los en dat geloof ik al sinds we 3 weken samen waren.

Als je je zelfs bij je partner niet vrij genoeg voelt om een scheetje te laten...
Wij liggen er het hardst om in een deuk en natuurlijk is het even naar adem happen als 'ie stinkt, maar ook daar kunnen we dan weer vreselijk puberaal om lachen :')

Enige 'regel' die we hebben is dat we niet tegen elkaar aan puffen, dat vinden we dan wel weer heel goor. Net als in bed: billen buitenboord, niet onder de dekens :+

Poepen/plassen in elkaars bijzijn doen we niet, dat vind ik ook weer niet nodig, maar no way dat ik me schaam als ik net keihard heb zitten stinken.

Zowel bij mij als bij hem thuis doen we er luchtig :D over.
Zijn zusje is net een bouwvakker, zoals die kan boeren en schijten en ook bij mij thuis laat m'n vader gerust een dikke scheet. Liggen we dan ook met z'n allen om in een scheur :=

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:04

Jee, als er bij mijn schoonouders een scheetje wordt gelaten, wordt dat bijna afgestraft, ook luidop boeren is not-done :=
Ik heb in 2 een half jaar ook nog nooit één van de twee een scheet of boer horen laten, heb ze zelfs nog nooit zien van/naar het toilet gaan!

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:04

Zo liepen we een keer bij de Makro met z'n vieren, dochter en haar vriend moesten nieuwe handdoeken hebben.
Ik liet zo'n sluiperd, en liep weg, vervolgens zei ik dat er daar handdoeken lagen die flink afgeprijst waren, schoonzoon en dochter er naar toe om te snuffelen, haha

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:11

OMG ik moet inees ergens aan denken waarvan ik mijn broek van mijn heupen gelachen heb _O- _O-

Mijn manager vertelde me ooit dat hij vroegaaah eens ging slapen bij een vriendje van hem...

En blijkbaar had dat jocht last gehad van scheetjes met jus, want hij had flinke remsporen in zijn onderbroekie zitten...
Maaaarrrrrr, hij trok die onderbroek over het hoofd over een toen nog kleine manager, an die schrok daar zo van.... dat ie extra hard snoof van schrik _O- _O- _O-

Zit je daar schrikachtig lucht te happen in een vieze onderbroek...

En ja ik lig weer dubbel hierom.....

Ik kan serieus puberaal in een stuip liggen om zulke grapjes, vieze stinkscheten, en kei harde boeren...

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:16

_O- _O- _O- _O- Bril jant verhaal :') :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:41

Toiletdeur gaat bij mij meestal wel op slot, alleen 's nachts niet. Ik zat in het holst van de nacht op de pot, lekker mijn ding te doen.... Hoor ik ineens kindervoetjes. Kon moeilijk opstaan haha, dus stond neefjelief voor mijn neus mij uitgebreid te bestuderen. Kan je wel vertelllen.... Ik zat opeens een stuk minder lekker haha, dus nu gaat de deur wel op slot als er slapers zijn haha. Mijn zus draait overigens gewoon het slot open als ik sta te douchen en zij moet plassen. Duurt haar anders te lang haha, maar goed, van haar kan ik het wel hebben. Of beter gezegd, ben het gewend! Haha want gene komt in haar woordenboek niet voor! Heerlijk mens

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:48

unicorn_kiss schreef:
Jee, als er bij mijn schoonouders een scheetje wordt gelaten, wordt dat bijna afgestraft, ook luidop boeren is not-done :=
Ik heb in 2 een half jaar ook nog nooit één van de twee een scheet of boer horen laten, heb ze zelfs nog nooit zien van/naar het toilet gaan!

Zou van angst daar een scheet laten! :')

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:09

Nou, ik vind het heel normaal hoor. 't Is ook helemaal niet goed als je het ophoudt!
Scheten en poepen hoort gewoon bij het leven, wij houden het hier dan ook niet op :+

Ik liep met het zoontje van mijn vriend door de supermarkt, en het toiletpapier was in de aanbieding (zo een met 40 rollen in 1 zak), dus zoontje roept mij in de winkel: Nat, deze kunnen wij wel gebruiken want papa en ik poepen heel veel!
En zelfs toen schaamde ik me niet :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:58

Poep en pies humor is zooooo grappig af en toe :D

Nog n stom iets van mezelf wat ik maar toe zal geven: K moest n keer plassen ergens in t bos, had ik mn broek niet ver geneog naar beneden gedaan hoor, pies k mn eigen broek nat xD

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:26

onne schreef:
Zo liepen we een keer bij de Makro met z'n vieren, dochter en haar vriend moesten nieuwe handdoeken hebben.
Ik liet zo'n sluiperd, en liep weg, vervolgens zei ik dat er daar handdoeken lagen die flink afgeprijst waren, schoonzoon en dochter er naar toe om te snuffelen, haha

_O- .....ik heb een keer in een winkel tegen 1 van mijn kindjes gezegd dat hij nodig een schone luier nodig had terwijl ik degene was die de walm veroorzaakte. :o

Nassie schreef:
unicorn_kiss schreef:

Zou van angst daar een scheet laten! :')

_O-

kuzznathalie schreef:
Nou, ik vind het heel normaal hoor. 't Is ook helemaal niet goed als je het ophoudt!
Scheten en poepen hoort gewoon bij het leven, wij houden het hier dan ook niet op :+

Ik liep met het zoontje van mijn vriend door de supermarkt, en het toiletpapier was in de aanbieding (zo een met 40 rollen in 1 zak), dus zoontje roept mij in de winkel: Nat, deze kunnen wij wel gebruiken want papa en ik poepen heel veel!
En zelfs toen schaamde ik me niet :=

:= Geweldig!

Nikka schreef:
Toen ik nog jong was en nog thuis woonde, hadden we een keer een verjaardag. Mijn vader was wat laat en zat nog even snel in bad. Dat bad lag recht boven de huiskamer. Heel huis vol met visite en hij laat me toch een scheet boven in bad :roll: Echt er kwam geen einde aan....... Mijn moeder vluchtte rood de keuken in en ik kwam niet meer bij.

_O-.....liet vroeger altijd scheten in de afvoer van het bad, wat een herrie gaf dat. :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:27

haha, een banner van openbare toiletten...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:32

Jis_ schreef:
Mijn zus kwam vroeger wel eens op mijn kamer een scheet laten en dan vertrok ze weer naar haar eigen kamer. :')

Dat komt mijn broertje ook speciaal doen ja... -O-

Mijn vader heeft dat van de broek vol wel eens gehad. Die dacht een wind te moeten laten en ineens trok hij een gezicht. "Ik denk dat ik niet meer moet bewegen tot we weer terug zijn bij het kamp..."
We zaten namelijk met z'n allen in een hobbelende Toyota op safari. _O-

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:01

O god nou ik heb er maaaanden over gedaan om bij m'n vriend een grote boodschap te doen. :D Ik ging er vaak met buikpijn weg omdat ik zo nodig moest maar echt niet durfde! Onderhand lukt het wel haha, maar m'n vriend wil niet dat ik zeg 'ik ga poepen'. Dus gewapend met een bus deo ga ik dan toch maar naar het toilet.
Ik zelf woon in een studio (soort container) waarbij de badkamerdeur een donkere glazen deur is zonder slot.. En waar je alles doorheen ruikt en hoort.. Dus als we hier samenzijn en één van ons moet, dan gaat de radio hard aan met de bus deo binnen hand bereik! :D We vinden elkaar heel lief hoor, maar elkaars poepgeluiden horen hoeft van mij niet.. :')
Scheten laten doe ik echt niet, m'n vriend doet het soms wel voor de 'grap'. Een ex van mij heeft weleens m'n hoofd onder het dekbed geduwd en liet vervolgens een vieze stinkende scheet. Dat was ZO vies!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:07

Florenc schreef:
Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan :+, lach er mee, leef ermee..

Zo dit had ik zelf kunnen schrijven. Als je 7 jaar samen bent net als ons ga je echt niet naar een snackbar om te poepen.. ik lijk wel gek, het is toch ook mijn huis.. De mens moet poepen dat hoort er toch bij??
Is het een zonde om naar het toilet te gaan dan? Kom op zeg haha

Je moet gewoon jezelf kunnen zijn en daar hoort poepen ook bij.
Ik ga geen buikpijn krijgen voor een man :+

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:10

Ik was laatst uit in utrecht, volle dansvloer en toen had iemand toch een scheet gelaten..... de menigte week ook echt uitéén,de dansvloer was in een keer leeg en in zo'n groepje jongens begonnen ze keihard te lachen. Nou dan weet je wel waar het vandaan komt... alle mensen wat een putlucht was dat ;(

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:13

ooooh jullie zijn echt te grappig! ik lig hier weer dubbel!

mijn vader kan niet zo goed tegen de kruiden van de kentucky fried chicken. we zaten in de auto lekker stukkies kip te eten,en we zijn zo bijna thuis..........begint ie heel ongemakkelijk te kijken en een beetje te zuchten en steunen...............hij zet de auto neer bij huis,met draaiende motor,niet ingeparkeerd,hij stuift de auto uit en roept me nog na: parkeer jij even. ik parkeren,en ik loop terug naar huis.............zie ik toch het lichtje van de badkamer branden,het was dus zo zn broek ingelopen.................oeps!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:16

Ik had een vriendin haar moeder was superschoon,als ik kwam met mijn buiten broek ging er eerst een krant op de bank.Ik belde aan en liep door naar boven,schoenen moesten daar uit, maar had ik geen erg in.Klopt haar moeder even later aan de deur,heb jij je schoenen nog aan.Ik dacht hoe weet ze dat,ik had onderweg in een drol getrapt en had die op haar tapijt en de trap weg gelopen.Ik had het niet meer, heb naderhand wel hard gelachen.Dat broek in lopen ken ik wel,dat had ik laatst nog.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:19

Bij mij is dat een kwestie van tijd, en dat gaat een stuk makkelijker wanneer mijn vriend zich daar iig niet voor zou schamen, maar helaas. :+ Vriendje gaat braaf iedere morgen op centraal station poepen als ik bij hem ben.. Soms schopt hij me ook wel eerder het huis uit als we weg gaan. :')

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:20

in bed voor het slapen gaan.......

uhm schat....ik moet je nog 1 ding vertellen.......

pppffftttt welterusten :')[/quote]

En dan even met de dekens wapperen natuurlijk :Y)[/quote]

Dit doe ik altijd.. echte liefde is ....hahah

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:20

Mijn vent spaart het op, en gaar smorgens pas wapperen.Walgelijk is dat.